FANDOM

Scoala.png

Academia Ryoutei

Academi Ryoutei este o instituţia şcolară mai specială, a cărei ore se desfăşoară pe perioada nopţii. La aceast liceu fraţii Sakamaki, fraţii Mukami şi Yui sunt elevi. 

Descriere Edit

Clădirea academiei este una impunătoare.  Fundaţia academiei este de cărămidă în stil gotic şi este formată dintr-un corp principal şi alte două corpuri mai mici dispuse în forma literei ,,U". Are 3 etaje şi o mansardă, fiecare marcate de ferestre. În spatele academiei se pot vedea trei turnuri înalte. Accesul înăuntru se face printr-o intrare marcată de nişte coloane de piatră în fromă de boltă. Aleea din faţă are în mijloc situată o zonă verde cu arbuşti, iar de o parte şi de altă sunt coniferi plantaţi.

Elevi cunoscuţi  la Academie RyouteiEdit

Sala de clasa.jpg

Sală de clasă

Familia Sakamaki: Edit

Familia Mukami:Edit

Şi eroina: Yui Komori (anul 2)

UniformaEdit

Uniforma băieţilor este compusă din pantaloni negri, cămaşă albă, o vestă neagră deasupra şi un sacou negru. Fiecare dintre personaje are unforma stilizată după caracterul fiecăruia. Ca accesorii majoritatea poartă o cravată sau o eşarfă.

La fete, Yui reprezintă modelul de uniformă purtată de toate fetele din această intituţie şcolară: un sacou negru, o cămaşă albă cu o fundă albă, o fustă neagră cu butoni aurii şi în partea cu un tiv de dantelă. La gât poartă o o altă fundă de un roşu închis.

Sala de muzicăEdit

Sala de muzica.png

Sala de muzică al lui Shu

În academie este o sală specială, care conform spuselor unora Shu este proprietarul acestei săli, din moment ce se ştie că Shu iubeşte muzica clasică.

Sala este una destul de mică cu o tablă pe perete, iar alături sunt aşezate câteva instrumente muzicale, o violă, o vioară şi un mic violoncel. În partea dreaptă se află un rând de bănci de lemn,iar în stânga este aşezat un pian mare.

Also on FANDOM

Random Wiki