FANDOM

Ayato MB EP9.png
"Nu te voi mai lăsa să-mi scapi data viitoare!"
―către Yui
"Eu iau tot ce vreau și tot ce văd. Este prerogativa unui conducător de a tortura cuceririle sale, nu-i așa? Îţi voi urmări inevitabila spirală către un sfârșit mortal. Cazi până când nu mai poţi cădea mai departe, și plânge."
[sursă]
[sursă]
"Ori de câte ori îmi doresc, îmi vei da sângele tău.Ori de câte ori îmi doresc ... tu mă vei îmbrățișa."
―către Yui[sursă]
"Eşti mâncarea mea."
―către Yui
"Trebuie să devin numărul unu. Trebuie să ... fiu cel mai bun. Mai bun decât frații mei ... mai bun decât ... oricine."''"
―către Cordelia
"...... Nu m-am gândit că un astfel de lucru ca o" existență specială " la ceva care să existe în această lume."
―către Yui
"Sângele tau are un gust foarte dulce, delicios. Gustul este rafinat, vreau mai mult ... Trebuie să am mai mult chiar acum."
―către Cordelia[sursă]
"Fiecare parte din tinei face parte din mine acum, sângele tău, inima bătând, corpul si sufletul, spune ca esti a mea complet. Dă-mi sângele tău doar mie, și dedică-ţi viața ta pentru mine."
―către Yui[sursă]
"Oh, nu, de ce tremuri? Nu ești speriată, nu-i așa? Ori de câte ori te simți înspăimântată vin-o şi caută-mă. Sunt dispus să te învăţ, din nou, până când mă cunoști cel mai intim. Am nevoie ca tu să mă simţi din cap până în picioare, și caută-mi inima și sufletul. Nu voi fi negat. Înțelege acest lucru, îmi aparți pentru totdeauna."
―către Yui[sursă]
"Nu te uita la nimeni altcineva. Îmi aparți."
―către Yui[sursă]

Referinţe Edit

  1. Episodul 1
  2. Episodul 10
  3. Episodul 12
Edit

Also on FANDOM

Random Wiki