FANDOM

Azusa OVA 6.png
  • "Sunt eu… … Tu m-ai ales până la urmă. Eu cred… … pentru că mă placi foarte mult… … Eu te plac foarte mult… … Te plac… … ne? Așă că… … durerea este un sentiment bun… …?"
    - către Yui[1]
  • "Hehehe… cât de adorabil… … Asta e cel mai bine, rana de pe mâna mea, gustul sângelui tau… …… …"
    - către Yui[2]
  • "[replica lui Yui] “Nu veni, Azusa-kun.” … … … … Înțeleg. Yui-san este cineva care mă poate răni… .. Așadar… … M-am prins, te voi asculta."
    - către Yui[3]
  • "Eu am fost cel pe care l-ai ales, nu-i așa? Așadar, este de datoria mea să te protejez."
    - către Yui[4]
  • "… …Suferi, trebuie să-ți facă plăcere. Cât despre mine… …Și mie mi-ar plăcea. Durerea fizică pe care o simți iți permite să uiți de cea emoțională."
    - către Yui[5]
  • "Dacă faci față durerii, va deveni treptat încăntator. Voi coopera și pentru ca tu să poți să începi să te simți bine, okay?"
    - către Yui[6]
  • "Cum este? Puțin câte puțin ar trebui să se preschimbe în plăcere… … Simți ceva? N-o să mă fac că nu văd ceea ce simt… ..."
    - către Yui[6]
  • "Care crezi că este cel mai trist lucru din lume? Nu este moartea precum tu ai crede. Este să nu fi dorit de către cineva."
    - către Yui[7]

Referințe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki