FANDOM

Perspectivă de ansamblu
Carla
Carla.jpg
Informații biografice
Scriere kanji 月浪 カルラ
Scriere rōmaji Tsukinami Karura
Vârstă 18 ani(fizic)
Status {{{status}}}
Statistici fizice și vitale
Specie Prim-Sânge

Vampir

Sex Masculin
Înălțime 183 cm
Greutate 65 kg
Tip sânge AB
Culoare ochilor Aurii
Culoarea părului Alb
Statut profesional
Ocupație Elev, în anul al 3-lea la liceu
Afiliere Familia Tsukinami
Statut personal
Rude Giesbach(tată)

Krone(mamă)

Shin(frate mai mic)

Menae(matuşa)

Cordelia (verişoara)

Pasiuni Colectionarea de tablouri
Mâncare favorită şuncă-uscată
Debut
Joc video Diabolik Lovers Dark Fate
Anime Diabolik Lovers OVA
Actori de voce
Voce în japoneză Toshiyuki Morikawa

Carla Tsukinami (月浪 カルラ Tsukinami Karura) este regele prim-sânge. El este de asemenea fratele cel mare al demonilor fondatori și primul fiu al lui Krone și Giesbach , fostul rege prim-sânge.

Înfăţişare Edit

Carla este un bărbat înalt, zvelt, cu păr alb și cu cu vârfuri mov închis-maronii. El are ochi aurii pătrunzători. Acei ochi sunt asemănători celor de șarpe. El poartă o eșarfă neagră cu niște creste brodate la capete; eșarfa îi acoperă partea inferioară a feței și este înfășurată în jurul umerilor și atârnă de-a lungul brațelor.

El poartă și mănuși albe. Uniforma lui școlară constă într-un sacou negru de școală cu o cămașă neagră închisă pănă în gât și cu un fel de cravată la gât. Poartă pantalonii închiși la culoare specifici uniformei cu o curea albă și cizme negre care au creste similare cu cele de pe eșarfă.

Personalitate Edit

Prim-sângele ce posedă inteligență și raționament. Cu toate acestea, el ascunde o violență sadistică secretă. Pe timpul duratei sale lungi de viață, el are un caracter leneș și calm.

Îi place să prelungească agonia victimelor sale, și cu toate că îl poate întrece pe Karlheinz în putere, el preferă să nu atace direct ci să joace jocuri mintale cu oponenții săi fără să se grăbească (care este de obicei motivul general de ceartă dintre el și fratele său mai mic Shin care este impetuos). Carla de obicei nu își subestimează oponenții precum Shin.

Carla are un simț puternic al datoriei față de rasa sa și față de familia sa, cu toate că a avut probleme serioase cu aceștia. Tot acesta are o mândrie puternica de prim-sânge, dar chiar și așa si-ar pune rasa înaintea mândriei sale.

Carla poate părea rece, misterios și foarte greu de înțeles. El poate pretinde a fi prietenos în anumite situații, dar în spatele acelei fețe el ascunde o doză imensă de cruzime și face parte din jocurile mintale împotriva victimelor sale. Nu face nimic fără un motiv bun, lucruri ce toate fac parte din planul său de a obține răzbunare pentru distrugerea neamului său pe Karlheinz, pe care-l învinuiește.

El este foarte cruz, sadistic și înjositor în timp ce o torturează pe eroină pentru a o purifica nu numai de virusul vampir din sângele ei pe care-l alterează și îi oprește planul din a avansa, dar și pentru a rupe legăturle ei emoționale cu vampirii. El încearcă s-o împingă în disperare absolută și să o distrugă complet pentru ca apoi să să-i devină singura speranță și singura "lumină" și pentru a fi mai ușor pentru acesta să-și atingă scopurile care sunt de a se împerechia și de a-și reface rasa.

Istoric Edit

În curând..

Relaţii Edit

În curând...

Abilităţi Edit

În curând....

Alte date Edit

În curând...

Also on FANDOM

Random Wiki