FANDOM

Conacul Mukami.jpg

Conacul Mukami este casa în care trăiesc fraţii Mukami. Această locaţie este introdusă în sezonul 2, Diabolik Lover: MORE,BLOOD când Yui Komori este răpită de către fraţii Mukami şi adusă acolo.

Descriere Edit

În adaptarea anime, conacul este mare. pereţii sunt de culoare portocalie şi au acoperişişul de culoare albastru cu motive albe. Ca şi conacul Sakamaki, aceasta are grădină de legume care îi aparţine lui Yuma.

Locuri din casă Edit

Camera lui Yui Edit

Ca şi în casa fraţilor Sakamaki, Yui are proparia ei cameră. Această este mobilată similar cu cea precedentă.

Camera lui Ruki Edit

După ce Yui este adusă în casa fraţilor Mukami, Ruki o duce în camera sa pentru a o ţine sub supraveghere.

Camera lui Azusa Edit

În unul dintre episoade, când fraţii Mukami se duc la şcoală, Azusa rămâne cu Yui acasă să o supravegheze şi el o cheamă în camera lui să-i arate colecţia lui de cuţite.

Grădina lui Yuma Edit

Într-o zi Yui este adusă de Yuma în grădina de legume unde îl ajută să culeagă roşii. Acesteia i se pare ciudat ca acesta să aibă grijă de o grădină şi află că Yuma şi restul au fost oamenii la origine şi că cu ce se găseşte în grădină vor putea supravieţui în caz că s-ar întâmpla vreodată ceva.

Camera lui Kou Edit

Într-o seară Yui este chemată de Kou în camera acestuia, unde acesta rogă sî stea cu el peste noapte.

Alte date Edit

  • Conform lui Yui într-una dintre rutele lui Ruki Mukami din MORE,BLOOD acestă spune că este într-un stil occidental.
  • Conacul Mukami apare atât ca şi locaţie în jocul video Diabolik Lovers MORE,BLOOD cât şi în adaptarea anime a sezonului 2.

Also on FANDOM

Random Wiki