FANDOM

Conacul Sakamaki.png

Reşedinţa familie Sakamki

Conacul Sakamaki
este reşedinţa familiei . În acesta trăiesc toţi fraţii Sakamki şi au copilărit. Acesta devine şi noua casă al lui Yui în ziua când vine la conac.

Descriere Edit

Conacul este o clădire veche construită în stil victorian de piatră. Conacul are 2 etaje şi o mansardă, în care Richter ţinea ascunsă rochia Cordeliei. Toate elementele conacului sunt aceleaşi, ferestrele sunt în stil gotic cu rame de lemn, iar uşa din faţă este de lemn.

Conacul se întinde pe o suprafaţă destul de mare, iar în spatele conacului se află o grădină de trandafiri. Accesul în conac se face pe poarta principală unde, se află o mică fântână arteziană cu un gargui.

Locuri cunoscute Edit

Holul principal Holul principal este mare şi duce într-o încăpere cu scări care duc la etaj şi în camerele fraţilor. De-a lungul scărilor se află un covor roşu. Deasupra ca sursă de lumină se află un candelabru de cristal.

Sufrageria Edit

Sufrageria este situată la parter şi este prima dată văzută în primul episod când Yui ajunge la conac. În centrul acesteia se află mai multe canapele, fotoli şi o mică măsuţă de cafea din lemn. Pe partea stângă se pot observa un raft de lemn şi un dulăpior mai mic de lemn pe care se află două veioze, deşi ca sursă de lumină se află un mic candelabru de cristal deasupra.

Camera lui Yui Edit

Camera lui Yui este una spaţioasă şi foarte feminină, culoarea predominantă fiind roz şi multe volănaşe. Mobilierul este compus din patul ei de lemn cu baldachin, o mică comodă cu sertare în care îşi ţine rozariul şi jurnalul tatălui ei, un mic birou de lemn şi un scaun. Dormitorul lui Yui are propria sa baie dotată cu tot ce îi trebuie şi cu intalanţie electrică şi de apă.

Alte dateEdit

  • Clădirea apare în primele două jocuri Diabolik Lovers ca locaţie principală în care are loc acţiunea.

Also on FANDOM

Random Wiki