FANDOM

Perspectivă de ansamblu

Cordelia (コーデリア Kōderia) a fost prima soție a lui Karlheinz și mama tripleților: Laito, Kanato, Ayato.

ÎnfățișareEdit

Părul acesteia este lung de culoare violet.

Purta o rochie neagră cu bretele plasate în model zigzag. Exista un trandafir alb, alături de alti doi mai mici, în partea dreaptă a pieptului. Rochia, de asemena, prezenta o ruptură în zona dreaptă a coapselor, volanele albe de pe dedesubt putând fi văzute.

Există, tot în zona coapselor acesteia, un lanț cu doi trandafiri albastri atașați.

TrecutEdit

Cordelia este fiica Lordului Demon Burai și a Menei.

Este neobișinuit ca o femeie de prim-sânge precum Mene, din familia regală, să ia în calcul până și o posibilă relație cu Lordul Demon (dat fiind faptul că aparține unei sub-rase). Carla, totuși, suspectează că acest fapt face parte din planul lui Karlheinz, iar, Mene fiind moartă deja, Karl a găsit o altă cale de a obține o femeie de prim-sânge pentru experimentele sale - iar aceea era fiica Menei cu Burai.

Mene moare după ce o aduce pe lume pe Cordelia, iar prințesei, incapabilă să conducă lumea demonilor nefiind de sex masculin, i se acordă cea mai mare atenție și răsfăț nu din partea tatălui acesteia, ci din a lui Karlheinz, dorind s-o manipuleze și să o curteze în așa fel încât să se îndrăgostească de el de la o vârstă fragedă și să o poată folosi.

Datorită felului său libertin de a fi, Cordelia refuză să se vadă drept victimă și își dorește să-i ofere aceeași dragoste și tratament ca și lui ei. Devine strictă cu tripleții, în mod special cu Ayato, sperând în continuare că un copil perfect va dovedi legătura dintre ea și Karlheinz. Își neglijează ceilalți copii și nu o deranjează să-l înșele pe tatăl lor de față cu aceștia, pentru că, pentru ea, acesta este "jocul dragostei" dintre ea și Karlheinz. Cordelia este dorită de nenumărați bărbați - cea mai doriță și valoroasă femeie în Lumea Demonilor -, iar, pentru aceasta, nu reprezintă un deranj faptul că le acordă atenție unoră până când se plictisește, comportându-se precum o prințesă răsfățată. Dar, chiar și așa, în inima ei, nu trădează niciodată iubirea petru Karlheinz și face orice din dragoste pentru el.

RelațiiEdit

KarlheinzEdit

Karlheinz este soțul Cordeliei, iubirea vieții ei și singurul scop al existenței și al tuturor acțiunilor acesteia. Iubirea ei este o obsesie. Felul lui ciudat de a îi arată afecțiune ca, mai apoi, s-o negligeze este ceea ce a modelat-o în mama crudă față de fiii ei. Karlheinz a plănuit s-o folosească încă de când s-a născut, prima dată încercând să devină "Adam" cu ajutorul săngelui ei, iar, mai târziu, s-o folosească pentru copiii ei care ar fi făcut la fel într-o bună zi, iar inima acesteia pentru creația numită "Eva" va fi intr-un corp uman. Karlheinz o destabilizează din ounct de vedere mintal ca mai apoi rezultând același lucru cu fiii săi, totul fiind unul dintre experimentele sale.

RichterEdit

Richter este cuscrul și amantul Cordeliei. Este singurul amant despre care ea spune că îi este de folos, iar, prin urmare, îi interzice lui Laito să-l ucidă. Spre deosebire de anime, în jocurile video, Richter îi este foarte loial și o iubește profund, cunoscându-i totodată adevăratele sentimente. Ar face orice s-o aducă înapoi. Dacă aceasta cade pradă disperării, o poate lua chiar razna. În ceea ce o privește, este mai degrabă masochistă și se delectează atunci cand este martoră la umilințlele acestuia (Dark Fate).

AyatoEdit

Îl vede drept urmaș, așteptându-se doar la lucruri bune din partea lui. Ayato a fost cel mai apropiat fața de ea pe vremea când era un copil. Chiar și așa Cordelia a pus o mare presiune psihică asupra lui Ayato, care din acest motiv mai târziu va ajunge să nu aibă încredere în ceilalți. De asemnea Cordelia obișnuia să-l pedeapsească folosindu-se de niște mijloace disciplinare duse la extrem, ca de exemplu când îl arunca în lac ca pedeapsă știind că acesta nu știe să înoate. Astfel prin prisma celor întâmplate se poate vedea clar că Cordelia își vărsa furia asupra propriului copil pentru insuucesele sale.

KanatoEdit

A fost neglijat de mama sa cu toate că ar fi făcut orice pentru a-i atrage atenția, pană și să se ranească.

LaitoEdit

Cordelia obișnuia să-l abuzeze sexual și să-l manipuleze după proprile interese. În Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~,

Personaje