FANDOM

Diabolik Lovers DARK FATE (ディアボリックラヴァーズ ダークフェイト Diaborikku Ravāzu Dāku Feito) este o novelă vizuala dezvoltata de Rejet. DARK FATE este continuarea primului joc Haunted Dark Bridal oferind încă două noi personaje. A fost lansat in Japonia pe 26 Februarie 2015 pentru PS Vita.

Despre Edit

Aceasta este soarta noului sânge.

A fost într-o noapte anume, cand luna încalca; "Eclipsa Lunara".

În timp ce Yui Komori a fost prinsă în cearta dintre familiile Sakamaki şi Mukami şi zilele ei în care sângele ei era băut au continuat, noi fraţti au aparut înaintea ei.

Fratii Tsukinami s-au intors in Japonia ca studenti transferati din ramura principala a Academiei Mintei, localizata in Marea Britanie.

Transformandu-se în lupi şi înaintand spre oraş noaptea... Care e motivul lor? Care este adevarata identitate a acestor 2 "Emisari"? Care este aceasta soarta de care ei -fondatorii vampirilor- spun ca îi va aştepta pe Sakamaki si Mukami?

Care va fi soarta Familiei Sakamaki şi Mukami, dar a lui Yui de asemenea? Acesta este o noua poveste din sânge care începe odată cu apariţia celor doi fondatori ai vampirilor.

Va putea Yui sa se vadă în siguranta "soarta" care o aşteaptă la sfârşitul acestei spirale sangeroase fara margini?

Dragostea pentru suptul sângelui care e suficienta să te faca sa o iei razna va incepe acum...

Personaje Edit

Personaje principale Edit

Personaje noi Edit

Joc Edit

Diabolik Lovers este clasificat ca un joc otome, unde jucatorul ia rolul personajului principal feminin, Yui Komori (numele poate fi schimbat) care poate alege dintr-o varietate de personaje masculine care interes în dragoste are.În Diabolik Lovers, ruta fiecarui personaj valabil este împărţită în trei secţiuni : Dark, Maniac si Ecstasy. Fiecare din aceste secţiuni este împărţită într-un prolog, zece secţiuni şi un epilog. Exista trei finaluri posibile pentru fiecare personaj.

Muzica Edit

Melodia de deschidere Edit

Artisti: Ayato Sakamaki (CV: Hikaru Midorikawa), Shu Sakamaki (CV: Kōsuke Toriumi), Subaru Sakamaki (CV: Takashi Kondō)
Melodia de incheiere
Artisti: Carla Tsukinami (CV: Toshiyuki Morikawa), Shin Tsukinami (CV: Showtaro Morikubo)

Original Soundtrack Edit

Linkuri externe Edit

Referinte Edit

  1. ↑ DIABOLIK LOVERS DARK FATE (japoneza) Diabolik Lovers DARK FATE

Also on FANDOM

Random Wiki