FANDOM

Traducere
Do-S Vampire Vol.2 Subaru Sakamaki.png

Diabolik Lovers Do-S Vampire Vol.2 Subaru Sakamaki:

-Tu te afli în biserică aranjând nişte lucruri -

[00:10] Subaru: Te-am căutat peste tot! Ce faci într-un astfel deloc?Eh? Pregătiri pentru masa catolică? Nu te juca cu mine!

Este furios că te afli într-un loc pe care ştii că îl urăşte. Aşa că încercă să te trască afară. Dar tu te opui, te zbaţi şi te plângi şi îl împingi.

[00:37] S: Hai! Taci! *te zbaţi* Este de ajuns, încetează să te mai plângi! Vrei să te muşc până la moarte?!

[00:40] S: Cum să ştiu că te pregăteşti pentru masă? Dacă nu tu, atunci cine altcineva ar faceo? De asemnea, nu mai tremura aşa! Ce vei face dacă te vei tăia şi vei începe să sângerezi?

[00:58] S: Huh, cum adică e treaba mea? Nu este evident? Este doar un singur lucru pe care îl vreau de la tine. Corpul tău are rebui să ştie despre ce vorbesc. Dacă înţelegi nu întreba. A ha ha.. sau este că vrei să mă înfuri ca să te pedespsesc? Dacă este aşa, atitudinea asta a ta nu este greşită.

[01:33] S: La naiba! Atmosfera locului asta.....mă face să ameţesc.Grăbeşteşte şi termină asta. Ar trebui să înţelegi, corect? Cât timp ai de gând să stai aşa? Ce ai de gând să faci?

*tu îl îmbrânceşti*

[01:56] Se loveşte de masă unde câteva dintre pregătiri se sparg.

[02:05] S: Tch...Nu te juca cu mine. Tu chiar m-ai împins..Taci. Chiar când eram înţelegător....Nu voi mai fi.

[02:20] S: *bum* Heh. Chiar cum credeam un sunet puternic. Ce fac? Ar trebui să ştii doar privind. Dărâm biserica. Aş vrea să dărâm mai multe, dar....

[02:40] S: Heh, să mă opresc? Haha, înţeleg....Vrei să continui să fac mai multe? *bum* Heh *bum* Haha, de ce plângi? Mă excită. Credeam că ştii că asta este personlitatea mea, dar.... Haha este bine. Plânge mai mult. Dacă asta e tot cea ce faci sunt sigur că sngele tău va fi mai dulce. Heh....*bum* hahah *bum*

[03:23] S: Hah! *zdrobeşte* pfiu....Nu mai este nimic pe care să-l distrug acum. Dacă nici acum nu vi cu mine, atunci voi distruge întreaga biserică. Dacă fac asta....mă întreb ce faţă ai face. Ah? Înţelegi, deci vei veni cu mine?

[03:49] S: Ce? Cât de plictisitor. Încerci să fi onestă? Aş fi vrut să mă sfidezi mai mult. Ei bine....Nu-mi place sămi irosesc puterile în felul acesta. Oricum, hai să mergem. Nu ai nici un drept să mă refuzi. Ce faci?

[04:16] Tu nu-l urmezi afară deoarece, vrei să cureţi locul. El îţi spune să o laşi baltă. Tu îl ignori şi continuii să cureţi. El te face idioată pentru că faci lucruri care nu sunt necesare şi îţi spune că dacă continui te va pedepsi. Apoi mormăie cum crede Dumnezeu că eşti un copil bun.

[04:40] S: Heh...Te-ai taiat la deget...Încerci să faci în aşa fel înct să nu te muşc? hehe....aratămi...Nu? De câte ori trebuie să-ţi spun. Nu ai dreptul să mă refuzi. Dă-mi mâna aia. Tch..grăbeşte-te odată!

[05:04] S: Sângele tău...se scurge. Gustul sângelui tău nu este rău deloc *sărut* Dulce.....Dar nu este suficient ca să satisfacă. Chiar şi tu ar trebui să şti asta.

Întreabă dacă tăietura ta îţi face sângele să pulseze.

[05:35] S: Heh....este ca şi cum sângle tău m-ar chema.

Este la fel de real ca şi cum subconştientul său este chemat. *şopteşte* Îl cheamă să te întreţi cu el. Sângele tău îi dă putere.

[06:00] S: Priveşte cu doar o înghiţitură din sângele tău ...*suge* Puterile mele...cresc. Este...IREZISTIBIL *bufnitură puternică*

Îţi spune să te uiţi la cum cât de mari sunt distrugerile decât înainte dect cele de dinainte.

[06:28] S: *râde* C-ce faci? Apucândumă de mână aşa din senin? Ce? Să plec din acest loc? ...Hmm...Ei bine uite ce o să fac..

Te întreabă ce ai de gând să faci. Îşi confrimă că nu mai vrei să mai distrugă nimic din biserică.

[06:35] *râde* Te numeşte simplă la minte. Nu-i prea pasă cu adevărat de acest loc din moment ce tot ce urăşte este distrus. Fereastra spartă îi permite să vadă luna. Luna este frumoasă.

[07:19] S:*râde* Eh? Ce este cu ochi aştia ai tăi? Ochii aştia ai tăi speriaţi. Mă fac să te speriu mai mult *oftează* Este aproape timpul...ştii nu? Motivul pentru care sunt aşa.... şti că este vina ta că sunt aşa.

[07:48] Râde de el pentru că a devenit aşa de vorbăreţ când de obicei nu este aşa. Sa aurprins singur cu cât de mult îi merge gura. Se întreabă dacă nu e cumva pentru că eşti tu aici. Sau este pentru că devine nerăbdător?

[08:13] S: Eh? Ce? Sa întâmplat ceva? Eh? Ce poţi face ca să mă opreşti? Hmm...mă întreb...apoi...Vreau să văd cum îţi verşi sângle. Apoi spun: "Vreau să-mi sugi sângele!"

[08:34] Vrea să te vadă fâcând tu însăţi asta. *scoate un cuţit* Îţi spune că îţi va acest cuţit. Estefăcut din argint şi este doar unul singur de acest fel. Doar acest cuţit îl poate ucide. Şi ţi-l dă ţie. Dar tu aparent nu-l crezi şi nici cuţitul acestuia.

[09:05] S: Este bine. Dacă nu vrei să foloseşti acest cuţit atunci ce vei face? Te vei cresta singură cu el? Sau...te vei tăia folosind acel ciob de sticlă? Atâta timp cât voi apuca să-ţi beau sângele este în regulă oricum pentru mine. Haide, ce vei vei face? Haha, în final ai alege mai degrabă cuţitul? Hahahaha, aşa cum credeam.

[09:32] *cuţitul se ridică* Vorbeşte despre cum cuţitul taie bine orice, deci nu va durea aşa de tare întru-cât va şi mai uşor şi cuţitul taie repede. Îţi dă apoi cuţitul.

[09:42] S: Ei bine, unde ai degând să te tai?Mâna ta? Sau gâtul tău? Sau poate nasul tău, nu ar fi rău. Piciorul tău? Idioato îţi tremură mâna.

El îţi dă indicaţi apoi cum să-ţi ţi mâna şi cum să apuci mâna strânsă. Tu mărturiseşti că îţi este frică. El presupune că ar trebui să-ţi fie frică în astfel de situaţii.

[10:15] *cuţitul alunecă* El răde pentru că credea că asta o să faci. Avea un sentiment că aveai să-l foloseşti cuţitul şi să încercă să-l înjunghi. Te înttreabă dacă crezi că o poţi face. Acest lucru îl găseşte enervant, dar se va juca cu tine puţin. *cuţitul alunecă* Te întreabă ce este în neregulă de vreme ce ţinta este prea jos şi nu vei fi în stare să-l înjunghi în piept aşa.

[10:50] S: Grăbeştete şi vino la mine. Haide odată. *râde* Încă nu vi? *păşeşte spre tine* *cuţitul zvâcneşte frenetic prin aer* Heh, faţa ta disperată este irezistibilă..Dar...*îţi apucă mâna* timpul de joacă.....s-a terminat acum.*te forţează să scapi cuţitul*

Tu îl întrebi dacă mai are de gând ca tu să-l răneşti. Îţi spune să nu spui astfel de lucruri idioate. Apoiscoate în evidenţă faptul că braţul tău este ţinut de tine deci va fi evident imposibil să te mişti sau să încerci ceva.

[11:26] S: Doare? Cred că aşa este. Aşa ar trebui *strânge mai tare* Dacă implori pentru iertare, atunci nu va mai fi nevoie de altceva ca să te scuzi. Haide, ce vei face? Nu vrei să-ţi ceri scuze? Văd.....Tch...încăpăţănată. Maaa, am devenit interesat de tine din cauza asta. Orcum hai să mergem.

[12:00] *te trage după el* *oftează* Ştia că respira greu în acea biserică. Data viitoare se va asigura că va distruge acel loc enervant.

[12:16] S: Heh, nu te uita aşa urât la mine. Chiar acum,aşa cum mă simt aş putea face ceva oribil. Încă o faci. Apucă-mi mâna.

Aparent dacă faci asta poate nu va fi temptat să distrugă biserica.

[12:36] S: Da. Aşa. Voi spune asta doar odată. Chiar acum viaţa ta este în mâinile mele. Aşa că dacă nu eşti tăcută......aş putea face ceva extrem. Este plictisitor când eşti aşa, dar acum....mai bine este să nu mă enervezi.

[13:00] Vorbeşte despre cum luna roşie trezeşte vampirul adormit din el şi s-ar putea să te rupă.

[13:15] S: *chicoteşte* Ce seară frumoasă. Mă face să înebunesc. Sângele îmi fierbe.

Apoi te învinuieşte pe tine practic pentru că este el aşa nerăbdător. Pentru că-i faci sete. Deja ţi-a spus că sângele tău îl cheamă.

[13:47] *urechea stângă* Este din vina ta, entru că îmi este aşa sete. Asumă-ţi responsabilitatea....Hmm? Nu da vina pe mine? Taci. Este obligaţia ta să-mi dai sânge. Nu voi face nimic rău. Voi bea dintr-un loc pe care îl vrei.

[14:11] Îţi spune să-ţi imaginezi şi te întreabă dacă îţi face inima să-ţi bată. *şoată* Îl poate auzi. Adevărul din sunetul ala. Comentează cât de tare este acel sunet şi cum nu-l poţi ascunde. *râde* Acel sunet care îţi face pulsul să zvâcnească îl face să se întrebe cât de dulce va fi *salivează*

[14:46] S: Heh. A fost o glumă.

Nu te muşca de acolo. Te va lăsa pe tine să alegi de unde.

[14:55] S: Ei bine? De unde ar trebui să te gust? Haide să mergem.

*paşi apropiindu-se /îndepărtându-se* *Uşa deschizându-se/ închizându-se*

[15:16] Insultă locul pe care l-ai ales pentru te-ai întors în camera ta. Ei bine nu poate fi altfel, pentru că afară sunt numai lucruri enervante şi obstacole. Nu există loc mai liniştit de cât aici. Te întreabă dacă şi tu crezi asta. *râde*

[15:40] S: Frumoasă faţă. Eşti speriată? Aşa este cel mai bine.

Asta îl face să-ţi facă mai multe lucruri teribile. Apoi te întreabă dacă te gândeşti la cum vrea el să te atingă.

[16:02] S: Aşa cum doreşti. Îţi voi face ceva rău/ înspăimântător. Dacă rezişti....*te apucă de obraji* Nu te voi ierta. *scoate cuţitul* *îşi sfâşie hainele*

[16:16] Vorbeşte despre starea curentă şi ştie că este tipul care întotdeauna se enervează şi devine violent.*...* Îl face să te despice cu cuţitul asta. *sfâşie*

[16:35] S: *respiraţie reţinută* Îţi pot vedea pielea albă şi fină *sfâşie mai mult* Hehehe. Respiraţia ta este grea. Este în regulă? Cu pieptul tău mişcându-se aşa....Aş putea să te crestez cu cuţitulasta. *sfâşiind*

[17:00] *oftează* Spune că hainele tale sunt aşa de sfâşiate încât nu diferă de faptul că poţi să te dezbraci. Spune că poate vedea totul.

[17:05] S: Acum ce ar trebui să tai mai departe...Ugh...Greşeala mea.

El se apleacă şi zgârie *linge* *respiraţie grea* Sângele se revarsă..*râde* Este prea bun *soarbe*

[17:44] S: Uh.....de nesuportat.

[18:13] Vorbește despre modul în care aceasta este doar o înghițitură simte cum puterea lui izvorăţte din el din nou. Limba lui simte furnicături și te întreabă dacă poţi simțiți fiori. Vorbește despre modul în ai lacrimi în ochi, dar, în realitate, într-adevăr doreşti ca el să-ţi bea mai mult sânge de la tine * rupe*. Pretinde ca tremuri la gândul de a simți limba sa mai mult,

[18:59] S: Haide, spuneo. Ce vrei? Vrei să te gust mai mult? Sau poate vrei să te muşc? *te zbaţi şi îl loveşti*

Îţi spune că ai o atitudine rea. Este surprins că încă rezişti în situaţia asta. *te îmăinge jos* Comentează cum respiraţia ta este frumoasă şi restul, dar nu-l deranjează să te înveţe. Îţi spune să înţelegi că îi este foame. Şi spune că este aşa din cauza sângelui tău care îl tulbură. În orice caz nu te poţi plânge în această postură.

[19:25] S : *râde* Fii mai speriată. Îţi face copul să miroasă excitant. *adulmecă * Poate nu-l simți? Vezi .. asta e ... mirosul unei flori.

[19:53] O floare înflorind în lumina lunii. De asta miroşi aşa. Este seducător, tipul acesta de miros de floare. Crede că corpul tău chiar îl vrea. Acest tip de femeie eşti, şi el ştie asta. Asta este adevărata ta aparenţă.

Îţi reaminteşte că este inutil să te zbaţi. Tu miroşi foarte bine....şi îl înebuneşte *te muşcă* *înghite sângele tău*

[20:23] S: Sângele tău curge...*bea mai mult* Nu eşti mulţumită? Eh?

Tu îl faci crud pentru că te-a muşcat aşa din senin. *râde* Deja ţi-a spus că îţi va face lucruri crude. Când vei înţelege?

[20:55] S: Vrei să fiu mai blând? Atunci.....cu gura ta spune-mi că eşti a mea. Dar desigur chair dacă nu o spui eşti a mea. Haide...spuneo. Grăbeşte-te.

[21:20] S: Faţa ta este roşie toată. Este chiar atât de greu de zis. Nu te pot auzi. Să o spui pe un ton aşa de ne-sexy nu este greşit. Spuneo odată şi lasă de o parte ruşinea.

*ceva cade afară*

[21:40] S: Tch.....o discrepanţă a apărut. Aşa cum mă aşteptam. Nu voi fi capabil să mă concentrez aici. Oy, vino încoace.

*tu fugi în schimb*

[21:50] S: Oi, unde mergi!? Nu fugi! Tch....deci prinţesa preferă un joc de urmărire? ....Nu poate fi ajutat...Voi juca deocamdată...Să crezi că poţi fugi de mine....ce idioată.

*zdrobeşte*

[22:25] Te cheamă idioata şi ia în derâdere cât de zgomotoşi sunt paşii tăi. Chiar dacă încerci să fi mai tăcută nu este cazul deoarece nu poţi scăpa şi de mirosul tău. *râde* Este amuzat de faţa ta surprinsă şi spune la cine te aşteptai. Spune că nu vrea ca tu să-l compari cu alţi bărbaţi.

[22:55] S: Eh? Chiar am şi spart uşa?*inhalează* .....Taci din gură! Orcum de ce ai FUGIT?! *bum*....Tch...Ahhh

Începe să contempleze casa distrusă toată în timp ce tu, trofeul lui, nu va fi capabil să se ascunde nicăieri. Îl faci să se simtă mulţumit de faptul că tu îi dai o scuză ca să o facă.

[23:26] S: În orice caz, unde vei fugi? Să fugi în baie, dintre toate locurile...Nu se poate ca tu să fi crezut că nu voi intra, nu? Dacă este aşa....atunci cu siguranţă eşti...*tu dai drumul la duş*

[23:54] S: Ce naiba?! Ce naiba m-ai udat?!HUH? Ce intentezi să faci? ! Ah?

Tu spui că încerci să-l răceşti *tu te zbaţi* Amândoi cădeţi în cadă şi îşi spune să stai dreaptă, pentru tu eşti cea care are nevoie să se răcească.

[24:25] S: Nu mă enerva. *apă* De ce tremuri? Nu face faţa aia. Te voi săruta *sărut* Buzele tale sunt de asemnea dulci...heh. Este din cauza sângelui tău? Ei bine....uite-te la mine.

Îţi spune că nu va mai folosi cuţitul de acum. *râde* Comentează despre cât de ruşinată eşti pentru cum arăţi aşa udă, dar nu e rău. Îţi laudă curajul.

[25:10] *încordat* Spune cât de rău este că acum pentru că simte cum îi este sete din nou. Te învinovăţeşte pe tine *înghite în sec* Tu îl întrebi dacă este dureros. El spune că este evident. Întreabă dacă înţelegi cât de mult are de îndurat cu tine în faţa lui arătând aşa de gustoasă.

[25:42] S : Eh ? De ce îţi dezgoleşti umerii pentru mine , vrei atât de mult să-ţi beau din sângele tău ? ... Vorbești serios ? Dacă beau din tine .. știi ce se va întâmpla , nu?

[25:57] Tu îi spui să nu fie neapărat atent. El răde de tine şi este de acord de când de propunere atât de convenabilă.

[26:06] S: Atunci....înfruntă altfel. Ultima oară a fost gâtul tău, de data aceasta va fi umărul tău. Scoate-ţi hainele care îţi acoperă spatele. Sfăşie....Sau vrei ca eu să le sfşiu ca ultima oară?

*foşnet hainelor îndepărtate*

[26:29] S: Tenul tău alb.....pilea ta fină..*linge* Oferindumi-te astfe...asta chiar e ceva. Heh...Îţi simt cum îţi tremură corpul....încă nici nu am ajuns încă în acel punct. Pregăteşte-te *şoaptă* Vin...

*înghite* *înghite*

[27:12] S: Mai mult....nu este suficient *înghite* *soarbe*

[27:29] S: Ahh...Capult mi se învârte.......Este efectul imediat al sângelui tău....Începi să te simţi bine? *suge*

[27:50] S: Este fierbinte....Corpul meu este fierbinte...îmi este tot mai greu să respir *respiraţie grea* .....M-am săturat de umărul tău. Ceafa ta va fi următoarea. Grăbeşte-te şi stai jos *suge*

[28:23] S: Hehe...de ce tremuri? Simţi şi tu? Următorul este....braţul tău. Grăbeşte-te şi dă-mil! *suge*

[28:48] S: Hahaha..tu eşti cea care s-a oferit singură....de ce faci faţa asta îndurerată...nu mă inviţi? Tu eşti tipul ală de femeie care mă temptează iar şi iar.

[29:07] Vorbeşte despre cum expresia ta de acum este cea care îl face să vorbească despre asta. Nu mai poate vedea rezistenţă în ochii tăi. Apoi îţi va spune ce face....chestia care îţi place..o va face de nenumărate ori *suge* *încordează*

[29:23] S: Eh? Ce este dulce la sânge? Haha, o persoană ca tine nu ar avea cum să înţeleagă. Dar dacă ar fi ceva să spun ar fi de bine. Nu....

Contiunuă mai departe pentru a încerca și să-ţi descrie sângele , dar pur și simplu termină spunând că tu ești specială. Te superi și el îți spune că nu e un rău să fie specială. Tu nu-l crezi că tu ești special , deși, dar el chicoteste și te numeşte idiotă . Daca nu au fi fost deosebită atunci în ce fel de situație crezi că ai fi în ? ( Probabil ceea ce înseamnă că te-ar fi ucis deja).

[29:49] S: Nu te bosumfla...te voi muşca mai mult...unde vrei mai departe? Haide, arată-mi unde..îţi voi muşca cel mai moale loc *muşcă*

[30:47] S: Tu...eşti sensibilă pe părţi? Heh, uite pielea ta se face roşie....văd...atunci o voi face de mai multe ori.*suge*

[31:15] S: *blând* Dulce...Ugh..Nu pot. Capul mi se învârte. În această manieră......te voi distruge....*respiraţie întretăiată*

[31:34] S: Mintea mea se goleşte....este numai vina ta. Tu....sângele tău mă înebuneşte. Îţi ceri scuze?..Este prea atărziu...nu mă voi mai reţine.

[31:57] S: Ahh...pot simte cum sângele tău mă învăluie. Hehe, uimitor...să mă simt astfel....Tu chiar....eşti o femeie specială.

[32:21] S: Confruntă-mă...Haide, simte asta. Pieptul meu...este cald nu-i aşa? De obicei nu sunt aşa....este din cauză că sunt strănit.....este vina ta să şti.

Vorbește despre modul în care începe să simtă că nu a fost așa de rău să fie nevoit să te urmăească până aici , chiar dacă el este îmbibat în apă. La urma urmei , el apucă să te vadă udă. Apoi, el vorbește despre modul în care el este de obicei incoerent fde urios și violent , dar acum se simte iertator către tine .. din cauza sângelui desigur .

Obsercă că puţin din sângele tău s-a scurs în apă şi este o risipă. Vorbeşte despre cum sângele tău este periculos pentru că l-a adus într-o astfel de stare.

[34:30] S: Dar...eşti a mea. Fiecare strop din acest sânge. Nu-l voi da.....nimănui. Dacă cineva fură o parte din sângele tău...ştii nu...... voi face bucăţi aceea personă. Hehehe.

Tu îi spui să nu fie aşa violent, dar el este surprins că ai spus asta. Te numeşte o persoană ciudată.

[34:05] Dar, dacă asta este o dorință de a ta atunci voi face orice pentru , atunci el te va asculta ... L-ai întreba dacă într-adevăr înseamnă că .. El va spune acest lucru doar o singură dată , dar el este un tip care nu are nici un interes să mintă.

[34:28] S: Uită-te drept în ochii mei....uităt-te corespunzător la mine. Nu evita! ...Uită-te..absolut...NU ÎNCHIDE OCHII! *sărut adânc* *suge*

[35:05] S: Tch....Ţi-am spus să nu-ţi închizi ochii....Eh? Este stânjenitor?...Nu te cred.

Va spune că el a vrut doar să te vadă cum îi răspunzi * stropirii / fosnet * Îl întrebi ce face. Îţi va spune că ar trebui să fie capabilă să vezi totul singură. Sfăşie restul hainelor tale. Desi este o exagerare să le numească haine în starea lor actuală .

[35:48] S: Ah .. Nu pot .. să o fac bine .. Mă simt amețit .. destul de Ah ! Acest lucru va fi mai bine .. uite .. vino mai aproape .. Întoarce-te și stai jos .. Grăbește-te și fă-o !

Refuzi și el mârâir despre cum nu este o comandă dificilă și apoi el te forțează să o faci . Comentează cu privire la modul în care eşti încăpățânată şi rezişti chiar și acum . Tu nu ești normală deloc.

[36:30] S:Haha...Ce este? Tremuri la cum şoptesc acum din spatele tău?...Eşti sensbilă în jurul gâtului...Din cauza sângelui tău....corpul meu este acum fierbinte. Poţi să simţi?

Vorbeşte despre cum sângele tău îl transformă. Sângele lui îl cheamă pe al tău. *înghite*

[37:19] S: Încetează să mai fugi! Încă nu am avut suficient *înghite* *înghite* *linge* Sângele tău se varsă...îl voi linge *linge* Ugh...limba mă gâdilă.

[37:54] S: De ce sângele tău mă face să mă comport atât de ciudat? Dintre toate câte am gustat.....al tău este cel mai dulce. Nu poate fi schimbat că şi alţi te-ar putea vrea. Dar nu te înmâna nimănui...Hehehe.

[38:24] S: Ar trebui să realizeze acest lucru de asemnea .. Dacă .. dai sânge altcuiva .. * poc * Hmph .. Voi face acest lucru să -l .. și voi .... desigur . Dacă te-au atins cu colţii lor .. Voi ..

[39:05] S: Hei, înţelegi, nu? Chiar acum sângele meu........chiar acum vrea să fie unul cu al tău...Ar trebui să înţelegi foarte bine ce spun...Haide...fi mai neruşinată!

[39:25] S: Ce vrei? Heh...chiar dacă te uiţi la mine cu ochii aştia febrili....nimic nu se va întâmpla. Foloseşte-şi gura aia...Haide...Nu te pot auzi?...Hm? Un sărut? Pe gura ta? Heh, cât de drăguţ. Înţeleg. Atunci, uită-te aici. O voi face.

*sărut prelungit*

[40:19] S: Îţi plac astfel de lucruri? Eşti aşa un copil...Dar, dacă nu ai fi aşa nu ai mai fi tu *sărut* Ah, nu este rău. Chair acum...aş putea să o găsesc ca pe ceva plăcut......

[40:42] S: Haha, ce este? Ai aceea expresia nesatisfcăcută pe faţă. Nu prea crezi?.,,Cine ştie...Aici....cum este asta?...lte gâdilă? Idioato....Confuzi plăcerea. Simte mai multe vărfurile degetelor mele...cum ghearele mele pot străpunge cu uşurinţă pilea ta...simte mai mult.

[41:23] S: Uite? Cum este? Tremuri de emoţie, nu-i aşa?

Continuă mai departe pentru a vorbi despre cât de ușor viața ta poate fi luată chiar acum . Apoi întreabă dacă te simți fierbinte după ce te consumă senzaţia de frica. Puterea lui vine din ceea ce i-ai dat. Tu și el aţi devenit deja unul, chiar dacă eşt ideparte de a fi egală cu el. E interesant.

[42:00] Chiar dacă nu o vrei , este adevarul care nu paote fi schimbat. El nu vrea să spună că e din cauza a ceva la fel de prostesc ca soarta. Dar ar trebui să te simţi onorată pentru ca eşti legată de el în acest fel. E ceva de genul asta , dar el nu e genul care să aibă un interes în aceste feluri de lucruri. Dar, dacă ești tu, asta e o altă poveste.

[42:23] S:Atât este de special sângele tău....asta este ceea ce spun.....Orcum nu deveni îngâmfată. Sângele ala...nu este nici un fel de semnificaţie dacă nu sunt eu acolo.

*tu strănuţi* *el te ridică*

[43:02] S: Nu te zbate! Încerc să te ridic.....unde am de gând să mă duc? Într-un loc în care nu sunt inconveniţe. Hai să ne întoarcem. Sângele tău va deveni rău dacă te îmbolnăveşti. Nu confunda asta, nu o fac pentru tine. *iese din apă*

*dărâmă uşa*

[43:50] S:*ureche dreaptă* Tch...uşa asta este fragilă. Reiji se va enerva din nou. Taci din gură.

Dar el își dă seama că va fi problematic dacă alții pot ajunge la ele. Așa că o să te ducă în camera lui, unde este cea mai liniștită. Camera lui este întunecată ca smoala și lumina nu poate ajunge. Un loc în care lumea exterioară nu poate pătrunde. El lovește în sicriul care se deschide şi îţi dă drumul. El crede că va fi calmant.

[44:28] S: Ah? L-am lovit ? .. Taci din gură. Este patul meu , așa că voi face ceea ce vreau cu el.

Dar el crede că e surprinzător faptul că astăzi violența lui este sub medie. El dă vina pe sângele tău. Sau ar putea fi din cauza lunii. Închişi împreună în sicriu, piept lui arde și se simte cald, chiar dacă el e ud de la apa din în baie. El consideră că este prostesc. Apoi, el comentează cu privire la modul erotic cum arăţi, fiind udă.

[45:23] S: Tremuri, nu-i asa. Ţi-e frig? Ce ciudat .. când mă simt atât de insuportabil de cald .. Voi face ceva ca să te simti .. la fel de fierbinte ca mine.

[45:42] S : Hehe .. Uite .. Dacă ţi-am apuca gâtul cu mâna mea în acest fel .. sângele tău devine fierbinte, nu? Ai devenit fierbinte ? Haide .. e cald. Este pentru că sângele tău este de fierbere. Hehe ..

Vorbește despre modul în care se confruntă cu dureroasă ta faţă având aerul tău întretăiat, este irezistibil. Constată că tremuri și că părul tău s-a ridicat. Întreabă dacă ești excitată.. și presupune că ești. Văzând că-ţi place acest lucru îi oferă un gând înnebunitor. Ei bine, el nu cred că vei muri din această cauza așa că o să încerce mai mult.

*te strânge mai tare de gât*

[46:06] S: Hahaha .. așa cum am crezut că ești speriată de moarte. Aici .. Voi strânge ceva mai mult. Este dureros ? .. * înăsprește * Haha .. E minunat .. Atunci .. ca o recompensă am să-ți dau un sărut.

[47:11] Râde și constată că fața ta încă arată îndurerată și întreabă dacă sărutul lui nu a fost de ajuns.

[47:16] S : Nu poate fi ajutat. O să te eliberez .. Ce am încercat să fac? Idioto. Doar mă jucam .. Dar .. în cele din urmă văzând chipul pe punctul de a muri. Într-adevăr, nu există nimic care să se poată compara cu asta.

[47:42] S: Uită-te .. în jurul gâtului. Am lăsat o amprentă . Heh, arată ca un colier roșu ~ .. Cum este ? Să-l fac mai roșu?

El decide să nu și apoi vorbește despre modul în care aceasta practică având brandul asta arată că îi aparţi. Cu aceasta ceilalți se vor gândi de două ori înainte să-ţi consume sângele. Dar .. dacă încerci să ascunzi acest semn *bum *

[48:32] S : Ai înțeles, nu? Heh, acea expresie speriată .. Ai înțeles că în cele din urmă că este inutil să-mi rezişti? Ți-a luat ceva timp. Data viitoare, aş putea să-ţi scrie numele meu pe gât ..

[48:57] S : Hehe .. te rog oprește-te? Asta înseamnă că vrei să fac asta mai mult. Maa, tu încă nu știi nimic despre mine ..

[49:15] S : Aici .. de data asta e rândul tău să mă sufoci. Uită-te la mine .. încercă să-ţi pui mâna în jurul gâtului meu.. Da , așa .. fă-o încet .. Hehe .. ce braț subțire .. Haide , încet .. da .. * suspină *

[49:52] S: Pot să te miros mai bine .. * te mușcă * Hahaha .. te-am mușcat în mod neașteptat ? Dar gustul sângelui din încheietura mâinii nu este rău deloc.

[50:17] S : Huh? Să te păcălesc a fost răutăcios ? Heh, nu spun astfel de lucruri idioate. Cel care a fost păcălit * săruturi * este vinovatul. Ahaha , idioto nu e nimic pentru care să plângi. Hai .. * sărututi * Hn ? Chiar și lacrimile tale sunt dulci. Sunt surprins. Ce zici să renunț la sânge și să-ţi bea lacrimile tale în schimb ?

[50:55] S: S : Hehe .. Înţeleg. Ce pot să fac pentru a te face să plângi ~ ? Sufocându-te din nou este supărător .. Oh , știu ... Ce zici să fur .... lucru pe care îl consideri .... cel mai prețios ? Sau ... * pac * trebuie să fac acest lucru ?

[51:25] S: Hahaha.....ce faţa grozavă.

Apoi își amintește că a existat o poveste despre o femeie care plâns şi ale cărei lacrimi s-au transformat în bijuterii. Ea a plâns pentru că ea a fost refuzată și el crede că ești la fel ca și ea .

[51:46] S: Plânge..pentru mine...Nu..plânge...doar pentru mine. Haha.....

Spune că nu ești o persoană drăguţă , deoarece dacă el îți spune să plângi, tu nu o faci, dar atunci când el îți spune să nu plângă , o vei face.

[52:08] S : Oh, bine .. lacrimi și sângele tău .. Să le gust încet împreună . Hehe ..

Dar el își dă seama că este foarte întuneric și că este o problemă în cazul în care te va gusta. El nu va putea vedea expresiile pe care le faci. El crede că e un pic ciudat , din moment ce el este un vampir * râde * Dar el crede ca o noapte ca acesta este frumoasă.

[52:42] S : De ce ? Unul dintre motive este sângele .. lumina lunii cheamă demonul din mine .. sânge , de asemenea, cheamă demonul din mine .. dacă un astfel de lucru s-a trezit și a ieșit .. vei fi şi mai răvăşită.

[53:15] S: Dar în seara asta , ca aceasta , din ambele părți ale sale va fi în măsură să acționeze împreună. Motivul pentru care te-a ales pentru că poți face asta pentru el. El întreabă dacă asta te face fericit .

[53:32] S: Ei bine, atunci, în timp ce luna este pe cer, da-mi mai mult din sânge .. Oi .. întinde-te aici .. Unde trebuie să-ți dau dureri. Nu e nevoie să fie în grabă, nu-i asa ... În continuare va fi .. acele picioare ale tale de care eşti atât de mândră, ce zici de asta ?

[54:08] S : Tch , nu mai fugi .. ! Doar cu puţin ceva timp în urmă teai oferit .. chiar urăşti gândul asta? Văd ... * sărutări *soarbe*

[54:32] S: Tu .. ai picioare frumoase, nu-i așa ? O să te complimentez mai mult * sărutări * Nu te mai mișca ! De câte ori trebuie să-ţi mai spun ca să înțelegi ? Când spui că nu vrei, tu doar faci ca aceea persoana să vrea săţi facă mai multe... mai ales o persoană ca mine * suge*

[55:05] S: Glezna te doare ? Heh .. Înţeleg .. Atunci .. Voi face mai mult * suge * Chiar dacă am băut mult .. Sunt încă înfometat .. Am nevoie de mai mult .. pentru a -mi potoli setea mea .. acum ..

*te zbaţi*

[55:38] S : ŢI-am spus să nu te zbaţi! Sau vrei să folosesc mai multă forță pe tine ? Uite, sângele se scurge din picior. Se scurge pe locul pe care am dormit. Ce ai de gand sa faci?

[56:01] S : Încă sângerezi .. o astfel de risipă * soarbe * * înghițitură* Ah .. Heh ... Nu face ofaţă aşa de frumosă.. .. tu mă tentezi.....

El a lăsat în urmă un cerc roșu pe piciorul tău.

[56:35] S : Uite, îţi voi face şi la celălalt picior * supt * Hm ? Ce trebuie să fac în continuare . Dupa glezna este .. degetul ? Va durea cu siguranță mai mult .. Dar .. după durerea , plăcerea va fi mare . Hai , să -l testeze * înghiţitură*

[57:23] S:Te doare? Văddd .. O să te mușc mai tare *înghiţitură*

[57:41] Încearcă să sereţină pentru că a devinit un pic prea entuziasmat și te va scurge de tot în acest fel de sânge.

[57:51] S: Dar .. pofta mea este de necontrolat .. Vreau .. mai mult și mai mult .. te vreau.

[58:09] S: Hei .. .. următoarea va fi această coapsă. Te muşc * supt * Nu ai dreptul să mă refuzi ! *supt lung*

[58:35] S: Ce simți? Îţi tremură coapsele .. simte mai mult .. poţi simţi durerea, nu ?

[59:04] S:Ce dulce .. he , nu-ţi reţinei vocea. Lasă-mă să îți aud vocea. Nu o urăsc .. vocea ta * supt *

[59:35] S: Încet .. Acum , te voi aduce pâna la margine .. până la limită. Este încă o mulțime de timp. Motivele tale nu valorează nimic. Ar fi mai bine dacă ai aruncat totul departe .. * foşnet * Aceste lucruri sunt doar obstacole. În seara asta va fi distractiv.

[1:00:05] S: *linge* Vino mai aproape...vreau să mă distrez şi mai mult cu tine.

~Sfârşit~
Do-S Vampire Vol.2 Subaru Sakamaki.png

Also on FANDOM

Random Wiki