FANDOM

Traducere
Do-S Vampire Vol.6 Shu Sakamaki.png
Diabolik Lovers Do-S Vampire Vol.6 Shu Sakamaki traducere:

Tu o iei spre casă, când curând începe să plouă şi apoi îl vezi ceva mai în faţa ta pe Shu mergâng lejer spre casă.

[00:14]Shu: Hm?.. Ah.. Am crezut că fata aia rată familiar, dar când m-am întors s-a dovedit să fi doar tu...ne mai vedem.

*tu îl apuci de mână*

[00:27]S: *mormăie* Ce?.. Chiar acum am ajuns la o parte bună din melodie. Ascultă. *te lasă să asculţi* Înţelegi acum? Nu-mi sta în cale. Pe mai târziu.

*tu îl apuci din nou*

[00:45]S: *enervat* Ce?! Nu am nici o treabă cu tine şi dacă tu ai cu mine orcum nu te-aş aculta oricum. Eşti atât de enervantă, aşa că grăbeşte-te şi dispari. *oftează* Nu vei asculta nici dacă ţi-o scuip în faţă? Cât de obositor.....Ce vrei?Chiar şi dacă ai treabă cu mine nu ar fi nimic important, am dreptate?

[01:14]S: Umbrela mea?....*oftează* Nu poţi spune numai să fără să te uiţi? Dacă aş fi avut una aş fi folosit-o deja. Eşti idioată? Şi? Şi dacă aş fi spus că am una, ai fi vrut să mergem împreună spre casă? *oftează enervat* Nu ai observat până acum că asta nu s-ar fi întâmplat nicodată până acum? Dacă vrei să aduci o umbrelă ca să mergem împreună spre casă, aş prefera să merg acasă ud.

[01:41]S: Cu alte cuvinte, dacă aş fi avut o umbrelă, ceea ce ar fi fost bine, nu ar schimba faptul că tu ai merge acasă udă....*enervat* Dacă înţelegi atunci dă-mi drumul la braţ....*oftează* În final Brahms a fost ruinat şi mi-am şi rata partea preferată din melodie.

[02:00]S: Eh? Să ne adăpoetim undeva de ploaie? *enervat* Cui îi pasă de asta....de când orcum suntem deja uzi până la piele. Şi în loc să te învârţi prin jur afară, să te întorci acasă ca să dormi este mult mai bine. Mai mult, nu vreau să-mi mai petrec inutil alt timp purtând cu tine o conversaţie cu tine. Nu mai este nimic de zis.

[02:27] El începe să se plângă apoi de nivelul subiectule dicuţiei (cât de interesante sunt) şi cât de neintersate sunt pentru el. Ar fi la fel de discutat precum ar fi să vorbească cu un elev de ciclu primar.

[02:40]S: Ugh, suficient. Grăbeşte-te şi dă-mi drumul....eşti persistentă! *te aruncă pe jos* Ahh...aruncându-te aşa m-a făcut să mă ud, lucru care nu era necesar. Ugh, oricum. Pe mai târziu. Îţi poţi găsi singură un adăpost nefolositor înainte ca eu să mă întorc acasă. Pa, pa. Nu mă mai deranja.

*începe să plouă mai tare*

[03:06]S: Uwah, rece. Ce este cu ploaia asta.....îmi cauzează neplăceri deplasându-mă. Hm? Hah? S-au stricat? *enervat* Ah! Poţi să auzi cu căştile astea? *muzica merge greu*

[03:40]S: Hm? Nu auzi?Hmm...atunci nu este pentru că stau prea departe de urechile mele.Este mai rău. Îmi plăceau astea....ce ai de gând să faci în legătură cu asta? Căştile mele s-au stricat pentru că m-ai oprit în ploaie să-mi vorbeşti de lucruri inutile. De aceea este vina ta. Asta este foarte iritant.

[04:11]S: Ce? Chiar ai de gând să plângi? *oftează* Sincert, tu.....urăsc persoanele obositoare. Am mai zis asta înainte, dar de femeile care nu renunţă şi plâng sunt cele mai obositoare. "Hai să găsim un adăpost împreună?" Încă spui asta? Tu şi eu suntem deja uzi până la piele. de ce nu poţi să înţelegi că nu are nici un sens să mai găsim un adăpost în acest moment?

[04:48]S: Hah? “Atunci ar trebui să fugim acasă”? Heh.. atunci ar trebui să fugi acasă de una singură. Nu mă implica şi pe mine. Alergatul nu ar schimba faptul că sunt deja ud, de aceea şi prin urmare aş prefera să o iau mai uşor. Dacă tu vrei să alergi, atunci aleargă singură. Lasă-mă în singur.

[05:14]S: Chiar eşti foarte enrvantă.

*încearcă să plece, dar tu îl prinzi din nou*

S: M-ai auzit, nu? Dă-mi drumul. Ţi-am spus că nu vreau să alerg! Oi! *se zbate* *ebervat* Tu eşti....FOARTE evervantă. Încep să TE urăsc...

*te îmbrânceşte pe jos*

[05:42] Murmură despre ct eşti de enervantă. Tu chiar l-ai enervat întra atât încât chiar te-a împins într-o băltoacă. Te întreabă dacă lenjeria ta este udă. Apoi îţi spune să nu te deranjezi să te ridici. Ţi se potriveşte să stai aşa pe jos. Îţi spune să te uiţi la tine.

[06:06]S: Hm? Ce este? Oh, piciorul meu? Îţi calc pe palma ta, dar ce este cu asta? Heh...Vrei să te calc mai tare? Uite aşa? *îşi lasă greutatea e picor mai mult*

[06:26]S: Ahaha.. doare. nu? Ah, înţeleg. Dar este numai vina ta că căştile mele sunt stricate, deci ar trebui să poţi îndura asta. În plus, m-ai iritat cu insistenţele tale.

[06:40]S: Ahh~.. ar fi fost mult mai bine dacă aş fi avut pantofii cu ţepi a lui Ayato. Aşa cum am crezut, pantofii de piele nu sunt buni pentru a călca e cineva. Heh, dar dacă eşti tu, ai plânge la un astfel de nivel de durere, nu?! *Îţi strânge mâna*

[07:00]S: Ah.. plouă mai tare. Ah, aşa este, nu este nici locul şi nici moemntul potrivit pentru a face asta. Va fi neplăcut dacă căştiile telefonului meu şi player-ul se vor strica şi mai mult.

Contemplează cu glas tare că ar fie mai bine dacă s-ar ocupa de tine, de când ce tu eşti cea care a a acceptat pedeapsa şi scuzele tale îl presează.

[07:28]S: Ei bine.. dacă tot este obositor, nu voi face nimic. Ah, desigur....fraţii mei mai mici le place să te chinuie până la moarte oricând ei vor. Poate că voi încerca asta....când voi avea chef. Sunt destul de ataşaţi faţă de tine, dar eu doar aş dormi.

[07:52]S: *cască* Doar vorbind cu tine mă face somnoros. Poate că este timpul să mă întorc acasă. Ei bine, de data aceasta larevedere. Când te întorci acasă, asigură-te că cureţi bine holul. Sunt sigur că nu vrei ca să auzi mustrările lungi ale lui Reiji, nu? Nu am de gând să curăţ, aşa că fă-o tu.

[08:25]El ofetază şi murmură sub respiraţia sa cum că el crede că cardiganul v'este ud şi se sucrge apa din el, dar pentru că îi este lene să se schimbe când ajunge acasă. Defapt îi este aşa de somn că vrea să găsească un loc potricit î care să doarmă. Contemplează parcul cu bănci şi se decide că este prea departe. Atunci el se gândeşte că va dormi pe partea aceasta de drum.

*tu te ridici şi alergi după el* *îl apuci şi îl tragi după tine în fugă*

[08:55]S: Ah!? Ce este în neregulă cu tine?! Ţi-am spus să-mi dai drumul, deci de ce mă tragi după tine şi alergi!? Nu îneveţi niciodată!? *încearcă să se zbată* La naiba!

*plouă mai tare şi mai greu*

*uşa se deschide/închide*

[09:33]S: Nu te înţeleg deloc . De ce a trebuit să alergâm aşa de repede? Nu ai auzuit când am spus că mă simt leneş? Ah? Dacă adorm pe o bancă de pe o bancă a drumului voi răci şi asta ar fi cea mai rea situaţie?

[09:51]S: Heh.. nu merită să te îngrijorezi atâta despre....îţi pasă prea mult de lucruri inutile. Ce este cu tine? Ce încerci să te prefaci că eşti?

Nu este nici decem treaba ta dacă el decide să doarme pe o parte a drumului. Nu ai nici un fel de investiţie în trecutul său şi aşa tu îţi bagi nasul şi însişti ca o persoan patetică şi el nu vrea ca tu să dispari.

[10:18]S: Ugh, sunt aşa de obosit de la atâta alergat. Obosit....Ahh..doamne..Ce? De ce te uiţi la mine ca şi cum ai fi pe punctul de a plânge? Încetează. Este îngrozitor.

[10:42]S: *oftează* Oricum eu am terminat. Eşti atât obositoare. Eşti în calea mea, mişcă. Mă duc în camera mea.*cască* Sunt foarte adormit....Cred că voi dormi puţin.

*tu îl urmăreşti şi îl apuci*

[11:01]S: Ce? de ce încă mă urmăreşti? Vreau doar să fi rezonabilă şi să mă laşi în pace.

Tu îi spui că te vei asigura că el se va schimba. El îşi exprimă surpriza şi amuzamentul pentru că eşti tipul ala de femeie. Apoi te întreabă dacă Laito ţi-a făcut şi ţie mai înainte. Face o remarcă cum că Laito te-ar fi putu învăţa cum să o faci.

[11:27]S: Hm? Greşesc? *enervat* Atunci ce este? Te îngrijorează despre mine că am să adorm în aceste haine...Ah, înţeleg. Deducţiile tale sunt bune, de când plănuiesc să dorm aşa. Dar pentru că este neplăcut, am să mă schimb. Deci ce zici de asta?

*deschide uşa, intră şi o închide după el*

[11:56]S: *cască* Cred că am ajun la limita mea. Somnoros....*se prăbuseşte pe pat* Ahh~.. patul asta este cel mai bun. Nu mai vreau nimic. Cât de lung plănuieşti să stai alături de mine? Dorm acum aşa că grăbeşte-te şi pleacă. De ce eşti aşa de tăcută? Eşti nervantă când vorbeşti, dar de asemnea şi enervantă când eşti tăcută aşa. mă distragi doar fiind aici.

[12:35]Tu îi spui să se schimbe, dar el îţi psune că este bine şi că tu eşti enervantă. Îţi spune să te relaxezi şi să dormi ca şi el în hainele tale aşa ce şi el. Crede că ar trebui să dormi în hainele tale pentru că ai putea să le găseşti surprinzător de plăcute. Îţi spune să încerci.

[12:52]S: Nu ar fi aşa de rău dacă aş deveni prea rece aşa şi aş muri. *somnoros* până la urmă va fi o moarte paşnică.

*tu sari pe pat* *el mârâie la auzul greutăţii tale pe saltea*

[13:06]S: Ce? Ar fi ca şi cum tu nu ai mai sărea pe mine oricând ai vrea tu. Este enervant să-mi simt hainele mele ude mototolite...Heh...Nu este ca şi cum aş vrea să mor sau ceva. Doar că spuneam că lucrurile se întâmplă când se întâmplă. Ce este cu asta? Încercând să-ţi foloseşti ochii înclăcrimaţi.....chiar eşti FOARTE enervantă.

[13:35]S: Chiar vrei să mori aşa de mult? ....Dacă vrei ceva care să te facă să plângi atunci aş putea să-ţi dau eu un motiv. Ce zici să aflăm câtă forţă este necesară ca să rupem acest gât alb din faţa mea. Ai vreun răspuns?

*începe să te ştranguleze*

[14:02]S: *chicoteşte* Gâtul tău chiar este foarte subţire...ahaha...Este dureros? Poţi să mai respiri? Cum este* Se pare că nu ai de gând să mori încă, nu? Hmm? Araţi ca şi cum ar fi dureros. Mă întreb ce simţi. Este durere sau altceva? Hmm...

[14:34]S: Nu pot să înţeleg de vreme ce nu am fost niciodată ştrangulat. *zgomote* *enervat* De ce te zbaţi aşa de mult? Vrei să pleci? Crezi că ar trebui să te laşi să trăieşti? Ai rezitat totuşi acestei situaţii până la urmă....doar o să fi începi să oboseşti de atâta rezistenţă.

[15:06]S: *oftează* Sunt obosit şi eu....Este chair foarte obositor să strângi pe cineva de gât...Hm? Schimb? Ţi-am spus deja că dacă nu vrei să mori atunci nu ar trebui să te mai îpreocupi atât ca eu să mă schimbi. Am de gând să dorm...deci noapte bună.

*el cască* *tu te îndrepţi spre şifonier şi îl deschizi*

[15:58]S: *enervant* Ce este?! Eşto gălăgiosă, nu poţi să fi mai tăcută? Ce crezi că faci prinzându-mi hainele ca şi cum ai vea dreptul să o faci? Se poate ca tu chiar să fi determinată să mă schimbi?

[16:18]S: Hmm.. eşti derioasă, hehe.. Eşti o persoană atât de băgăcioasă. Ei bine, fă ce vrei tu. Vrei să mp dezbraci, nu? Mai întâi dă-mi cardiganul jos...şi apo? Trebuie să-mi deschei cămaşa, nu?

*tu începi să-l deschei*

[16:45]S: Heh. Ce este? Mâinile îţi tremură....Este pentru că eşti stânjenită? Poţi să fi atât de naivă dacă ai de gând să obţii ceea ce vrei şi vrei ca să dezbraci un bărbat de cămaşa sa, nu eşti de acord?

[17:05]S: Te comporţi ca şi cum ar fi o reacţie naturală. Nu-mi pasă, dar o femeie pe care nu o deranjează să descheie cureaua unui bărbat.....denotă un sentiment destul de promiscuu...Ce este? Mâinile tale s-au oprit. Aveai de gând să mă schimbi, nu? Acum îmi este frig fără motiv.

[17:33]S: Heh, să fie că eşti.....chiar eşti stânjenită? *tu încerci să pleci, dar te apucă de mână* Unde crezi că te duci? Ai de gând să fugi după ce ai dezbrăct o persoană de haine? Corpul îmi va deveni imediat rece acum că sunt pe jumătate dezbrăcat.....Cum ar trebui să dorm aşa? Ar trebui să fi responsabilă.

[17:57]S: “Cum aş putea”? Heh.. nu ştii nici atât de mult? Căldura corpului este cea mai bună metodă de a încălzi pe cineva căruia îi e frig. Dipă ce dezbraci pe cineva, nu poţi spune că nu te vei dezbrăca şi tu, nu? Haide, grăbeşte-te. Ţi-am spus să te dezbraci, nu?

[18:24]S: Hm? De ce faţa ta este complet roşie doar după ce ţi-ai dat jos funda? Nu am nevoie de felul acesta de performanţă. O femeie care devine stânjenită sau timidă este enervantă şi chiar mă dezinteresează.

[18:40] El nu vrea ca tu să te apropi de el dacă asta nu este o performanţă şi tu chiar eşti cineva care se emoţionează aşa. Dispoziţia îi face să-i displacă oamenii care nu fac decât să vorbească şi nu fac nimic.

*tu începi să te dezbraci*

[18:54]S: Heh.. începi să te dezbraci ca să demonstrezi că vrei să stai alături de mine?....Hmm..ei bine orcum. Hai să vedem cât de departe eşti dispusă să mergi. Haide, încălzeşte-mă. Vino şi îmbrăţişează-mă din propria ta iniţiativă. Mie rece aşa că grăbeşte-te.

[19:23] Vorbeşte despre cum nu eşti deloc caldă. Şi, chiar dacă te-ai dezbrăcat de aproape toate hainele, părul tău este rece şi ud. Tu îl îmbrăţişezi prea slab de asemnea. Te întrebă dacă este din cauză că nu eşti obişnuită cu astfel de situaţii.Apoi îţi spune că deja a menţionat că că găseşte asta enervant (femeile stânjenite şi nexperimentate).

[19:44]S: De asemenea pentru că nu ai sâni deloc balansul nu este unul rău. DAR de când nu nici ai nici sâni. Ceea ce îmi place cel mai mult la tine sunt...picioarele tale şi lina spatelui tău. Jumătate din corpul tău este inactrativ bărbaţilor.

[20:08]S: De ce încerci să-ţi ascunzi picioarele? Suntem înfăşuraţi în jurul celuilalt aşa că , ai pute ala fel de bine să se vadă totul. *oftează* În orice caz, dă-ţi fusta jos. Este rece şi udă şi pentru că este în cale.

[20:26]S: Wah, de ce ai tras pătura peste tine? Nu ţi-am spsus să te ascunzi, ţi-am spus să-mi arăţi toul...Oi!..*oftează* Cât de obositor...Eşti încpăţânată, dar dacă vrei pătura aşa de mult bine..dar..în timp ce eşti aşa de înfăşurată în pătură u vei fi capabiă să faci nmic cu mâinile şi picioarele.

*pe pune peste tine*

[21:02]S: Heh, pariez că nu te aşteptai să mă pun peste tine? Nu aveam să fac nimic....dar se pare că ar putea fi interesant să faci ceva ce nu vrei. Nu este nimic mai interesant decât să stai peste o femeie care nu are nici un sex appeal şi este înfăşurată toată.

[21:25]S: Orcum este frig. Acum că tu mi-ai luat hainele şi pătura, chiar aş putea să mă îmbolnăvesc. Degetele mele deja sunt îngheţate. Este vina ta, nu crezi? Grăbeşte-te şi fă ceva, haide.

[21:48]S: Ce ar trebui să faci? Întrebi întrebi fără sens din nou? Dacă nu poţi să-ţi foloseşti mâinile sau picioarele, încă i o gură. Foloseşte-ţi gura ca să-mi lingi degetele şi să mi le încălzeşti. Haide mai repede deschide-ţi gura.

[22:07]S: Câte degete pot încăpea acolo? Doar unul? Heh...nu prea cred...va trebui să vedem câte poţi lua.

*îţi bagă degetel în gură*

[22:22]S: De ce roseşti doar să ai nişte degete în gură? Nu îngheţa. Linge-mi mai bine degetele...toate...*tu începi să lingi* Heh, da chiar aşa. Nu este un sentiment plăcut? Hmm...sunt doar puţin mai calde.

[22:46]S: Chiar dacă înafara corpului tău este rece, interioru este cald. O temperatură mult mai mare decât a mea. hehe...Ce este cu reacţia asta? Crezi că te mint? Hehe...foarte bine, ce ai prefera să-mi testezi degetele sau limba?

[23:17]S: Hmm.. râmâi tăcută. ei bine, nu am plângeri de la tine ca să fac ce vreau. * te sărută*

[23:36]S: De ce eşti ţeapănă? Dacă nu-ţi foloseşti limba cum trebuie atunci nu poţi să-mi spusi cât de rece este gura mea. Hai să încercăm din nou. *te sărută cu limba*

[24:00]S: Haha.. Poţi să-ţi aud cum îţi creşte pulsul. Nu ştiiu dacă este pentru că eşti stânjenită sau stârnită, dar este foarte zgomotos. Care este cauza?

[24:14]S: Este pentru că sunt în vârful tău? Sau este pentru că mi-ai supt degtele? Sau este pentru că limba mea este rece şi gura? Care dintre ele? Nu-ţi ferii privirea. Uită-te la mine şi răspunde-mi.

[24:35]S: Nu te pot auzi. Ce? De câte ori trebuie să te întreb? Ugh, plictisitor. Toate? Heh...aşa cum am crezut îţi mulţumesc pentru răspunsul tău plictisitor. Îţi mulţumesc, dar îngheţ acum. Dă-mi înapoi pătura şi părăseşte repede camera mea. De când tu doar faci lucruri inutile, degetele mele sunt îngheţate din nou.

[25:12]S: *oftează* Cearceafurile sunt ude şi ar putea să fie ude de tot. Poate ă ar trebui să le schimb? Dar să le schimb ar fi prea obositor aşa că o să trec şi peste asta.

[25:26]S: Huh? Să fac o baie caldă? Ah...ca să-mi încălzesc corpul?Tch...De câte ori trebuie să-ţi spun că sunt prea obosit să fac ceva?!

Aparent să pregătească acum o baie ar prsupune prea mult efort pentru el. Dacă intră în cadă acum, ar putea să sară direct la acţiune sau să adoarmă.

[25:54]S: Orcum, de ce eşti aşa de gălăgioasă? Vreau dpar să fiu lăsat în pace. Vrei să fi strânsă de gât din nou? Haha...eşti o perversă? Sau ce este? Sau ar putea fi că tu mă iubeşşti şi vrei să fi implicată cu mine? hehe...nu ar putea...greşesc nu?

[26:26]S: Hei, şti de ce? Eşti tăcută ori de câte ori lovesc lovesc locul. Eşti tăcută când te simţi tăcută.Eşti tăcută atunci când vrei să fi cu cineva şi este convenient pentru tine.Aşa eşti tu, huh? Alte motive pentru care vrei să fi cu aşa cu mine, corect? Nu înţeleg, dar...

[26:52]S: Deci ce este? Faţa mea? Mintea mea? De obicei femeile se îndrăgostesc de trăsăturile mele ....dar ar mai putea fi altă posibilitate pentru ca cineva ca tine în situaţia ta, huh? Posibilitatea unui impuls de securitate. Ar putea fi motivul pentru care cred că eşti o perversă.

[27:22]S: Îţi place să ai sângele băut, nu? Se simte bine să ai sângele supt. Este pentru că te face să te simţi dorită? Sunt o mulţime de femei ca şi tine: tipul care simt au o afecţiune maternală faţă de bărbaţi. Ele nu pot iubi bărbaţi care nu au nevoie de ele. Ele au nevoie să fie singurele pentru acel bărbat. Şi chiar şi aşa ele au fost prinse în aceea violenţă a bărbatului acela, lor nu le pasă.

[27:54]S: Eşti tipul ala nu? Dacă nu eşti atunci nu ar fi nici un fel de motiv pentru care să continui să stai alături de un vampir care te ştrangulează dureros. Dar este o aşa ruşine să de când eşti îmi eşti indiferentă. Îmi eşti complet inutilă. Şi vei contiunua să fi aşa şi după asta. Cred că sângele tău este dulce, dar ar fi problematic dacă ai rămâne fără sânge.

[28:24]S: De aceea nu vei găsi nici o interdependenţă între noi. Dacă înţelegi atunci de ce nu te grăbeşti şi pleci? Şi alte speranţe sunt complet ploblematice....Sunt adormit aşa că am să dorm...Eşti aşa de enervantă.

[28:50]S: *oftează* Ai auzit ce tocmai am spus? Sau nu eşti capabilă să înţelegi ce am spus? De ce stai acolo întinsă şi nemişcată? Ce?....Încă vrei să-mi stai alături?.....Asta nu aduce a o glumă plictisitoare?

[29:20]S: *oftează* Înţţeleg...eşti serioasă...Hmm....problematic. Atunci ce încerci să spui cu afptul că vrei să fi a mea? Heh. A, stai asta este greşit. Eşti doar îngrijorată pentru mine? Heh...Nu crezi că asta este ipocrit? Să nu mai spui asta niciodată, pentru că mă enerveză.

[29:54]S: Ei bine orice ar fi....Dacă continui să dfaci asta atunci te voi folosi aşa cum îmi convine. Cel mai mult, Vei avea nişte reacţii interesante. Orcum, uite ţine asta şi dă-mi sângele tău chiar tu.

*aruncă un cuţit jos*

[30:15]S: “Ce este?”..? Nu poţi spune doar uitându-te? este un cuţit. Nu poţi să înţelegi că dacă se presupune să-l foloseşti şi să-mi dai sângele tău? După toate astea, eşti îngrijorată de ce se va întâmpla cu sănătatea mea dacă voi adormi acum? De aceea eşti şa de enervantă cu schimbatul hainelor mele sau cu pregătirea unei băi.

[30:39]S: Dar..mai este o altă cale şi tu o ştii.....Da...trebuie doar să mă laşi să-ţi beaz sângele. Dacă faci asta voi deveni plin de nergie *tare* De aceea ar trebui să-mi dai sângele tău. Încă nu mă deranjează să adorm chiar acum., dar tu vrei să mă menţii sănătos indiferent de ce s-ar întâmpla....şi de aceea ar trebui să mă tentezi cu mirosul sângelui tău.

[31:17]S: Nu te.ai putu gândi nici la un lucru aşa de simplu..? *furios* Încetează să mai fi supărată şi enervantă. Doar grăbeşte-te şi taie-te cu cuţitul ala. Grăbeşte-te.

[31:36]S: Hm.. unde ai de gând să te tai? Gâtul tău? hmm...Nu este ala un loc plăcut? Atunci vino mai aproape. Serios vreau să văd asta. Spectacolul de a-ţi tăia singură gâtul cu un cuţit este puţin interesant.

[31:57]S: Am crezut că vei face o greşeală şi te vei sinucide., dar nu te îngrijora pentru că nu voi lăsa ca sângele tău să se irosească. Plus, dacă eşti o perversp ca tine, ai fi probabil stimulată de asta.

[32:13]S: Nu vei muri? Ce este cu asta? Cât de plictisitor..Ei bine? Încă nu ai făcut-o. Faţa ta este palidă dar nu se poate să fi îngheţat de frică? Nu poţi fi speriată de un cuţit dacă eşti obişnuită cu colţii. Heh...Nu aş fi crezut că ambele opţiuni ar putea să-ţi pună viaţa în pericol în acelaşi fel. Haide, mai repede. Aşteptarea este plictisitoare.

[32:46]S: *oftează* În orice moment acum ar fi grozav...sau altfel alţi cinci persoane aşteaptă să-ţi îndeplinească dorinţa de a-ţi avea sângele băut. Nu crezi că ei vor fi mai blânzi decât eu bându-ţi sângele?

[33:08]S: Heh.. eşti speriată? Cât de interesant. Vreau să vâd mai mult această expresie. Dar sincer m-am săturat de aşteptat aşa că grăbeşte-te. Dacă nu te grăbeşti atunci părăseşte această încăpere....

*tu te tai*

[33:28]S: Heh.. tu chiar te-ai tăiat?...Ei bine? Durerea de la muşcătură şi durerea de la tăietură sunt total diferite,nu? Şi pe jumătate rănile dor mai mult, nu? Heh...ochii tăi sunt roşii. Este în regulă să plângi.

[33:53]S: Vreau să-ţi văd expresia îndurerată. Chiar şi dacă eşti foarte enervantp, dar faţa ta îndurerată pe care o faci este foarte tentantă. Dar nu este suficientă durere...doar o rană superficială este nesatisfăcătoare. Taie-te mai mult. Dar nu te tăia doar cu cuţitul, dar penetrează-te mai adânc cu el. Dacă crezi că colţii mei ar fi capabil să faci asta ar trebui să o poţi face.

[34:23]S: Heh.. înfricoşător? Hmm.. atunci de ce nu îţi sapi cu prorpile degte şi lărgeşte-ţi rana? Simplu, nu? Nu poţi spune că nu poţi, corect? Hai mai repede.

[34:48]S: Nu vrei ca eu să-mi pierd interesul nu, corect? *tu îţi lărgeşti rana* Da, da...heh...ce miros frumos...mirosul sângele tău...rapid scurgându-se ...Doare?

[35:09]S: Hehe.. Înţeleg..Aşa cum credeam nu există sfidare în mirosirea sângelui tău. Mă umple cu nerăbdare..să gândesc că acum câteva minute în urmă eram indiferent...Hehe...inevitabil asta mi-a schimbat părerea... Vreau doar să te violez cu sâlbăticie şi să-mi înfig colţii în aceea rană.

[35:38]S: Aici....întinde-te pe pat. Nu vorbi pentru că este obositor...Grăbeşte-te şi întinde-te pe pat. Voi face eu mişcarea...fi recunăscătoare.

*tu te întinzi*

[35:58]S: Se pare că nu mai pot îndura prea mult...Acum este timpul pentru o răsplată.

*sărutându-te*

[36:12]S: Sângele tău este dulce...îmi face ca interiorul corpului să fremăte. *sărutări* Hehe...este o rană aşa de sevră acum că ţi-a lărgit-o cu unghile tale...este arzător de tentantă. Mă întreb dacă va rămâne o cicatrice urâtă?

[36:42]S: *sârutându-te* Sângele tău este mai degarbă fierbinte decât gura ta. *sărutări* Mă întreb cât de fierbinte va deveni în timp ce te înlătur orice altceva.

[37:05]S: Îţi voi lărgi şi mai mult rana din nou..! Eu *te muşcă* Hehe...doare? Este minunat....Vreau să-ţi aduc şi mai multă agonie. Este foarte suscitabil....*sărutări*

[37:28]S: Durerea se întâmplă să o ai numai în timpul vieţii, nu? De aceea cred că iubesc să te văd suferind...De câte ori îţi văd expresia îndurerată...mă simt ca şi cum ar fi viaţă în viaţa banală.

[37:50]S: Cineva a spus asta în lumea umană, nu? Durerea este viaţă. Prima dată când am auzit asta am fost impresionat. Să mă gândesc că printre oameni sunt şi câţiva care au un înţeles despre viaţă.

[38:11]S: Ei bine..nu mă aştept la asta de la tine. Ar trebui sămi oferi ţipetele şi lacrimile tale...dacă faci asta aş....putea fi capabil să râd de această viaţă plictisitoare.

[38:32]S: *tu îl loveşt* Ahahah.. de ce mă loveşti? Aştepţi să te ridici?....Ah, ai rămas tăcută din nou. Am lovit un punct sensibil?....Hehehe...De ce eşti nervoasă? Vei face orice pentru mine, nu? De aceea ar trebui să ţipi şi să ţipi îndurerată ca o idioată...Haide...uite aşa.

*muşcături*

[39:10]S: Hehehe.. o voce aşa gălăgioasă...Nu credeam că atacul meu surpriză va durea aşa de mult....dar ce răspuns frumos....*sărutări* Mă întreb dece...când suferi sângele tău este mai dulce. Limba mă furnică...Vreau mai mult din această aromă.

[39:46]S: Haide întinde-te pe burtă. Nu este sufucient încă, mai dă-mi sânge. Oferă-mi mai multe ţipete de durere! *te muşcă* Hehehahah..da..da...eliberează-ţi durerea. Lasă deoparte totul şi lasă-ţi vocea să fie auzită!

*mai multe muşcături* *sorbituri*

[40:21]S: Hah.. se simte bine? Deşi lacrimile serevarsă. Îmi ve spune care este câştigător? Durerea sau sentimentul de plăcere?...

[40:36]S: Este plăcut? Eşti sătisfăcută să ştii că eşti dorită de mine, satisfăcută să fi observată de mine, satisfăcută să subjugată de mine....*şopteşte în urechea dreaptă* Pentru că eşti de defapt o masochistă, simţi plăcere de la orice îţi fac.

[40:55]S: Eşti o persoană aşa de dezgustpătoare. Nu eşti tipul să fie copleşită peste măsură de fericită să-ţi fie impus să mori? Ce este în neregulă cu tine...Hm? Greşesc? Ahaha..Nu mă înşel. Tu doar nu înţelegi nimic despre adevăratele tale sentimente.

[41:20]S: Aşa cum credeam să-ţi văd expresia este mult mai bine. Haide, întoarce-te *te înatoarce*. De exemplu dacă te ştrangulez şi îţi beau sângele......vei îngădui asta nu? Uite aşa....

*te ştrangulează* *sorbituri şi gemete*

[41:52]S: Vezi a devenit mai dulce..durerea şi sentimentele rînite se simt bine,nu? Spectacolul de a-ţi bea sânge este minunat,nu ? Gândeşti aşa pentru că nu ar fi rău să mori după ce ai vedea o astfel de scenă, am dreptate?

[42:16]S: Heh.. per-vers-o.. Ahh.. presiunea face ca prea mult sânge să curgă înafară. Curge rapid.

[42:32]S: Vrei să beau mai mult? Este bine dacă vrei ca să vorbeşti. Dacă ţipi din inima ta că vrei să-ţi beau mai mult sânge atunci voi face asta....Ce vei face?

[42:52]Tu negi ce spune el şi el crede că greşeşti. Crede că te simţi confuză. Apoi te întreabă dacă crdeai că poţă să-l păcăleşti cu cuvintele tale aparente "adevărate".

[43:05]S: Dacă îmi mai arăţi dîncă puţin aceea titudine nefericită, nu voi face nimic... dar îţi spun că ar trebui să te gândeşti la felul în care cauţi durerea.

[43:26]S: Tăcută din nou? Nu mai poţi spune alte cuvinte? Nu crezi crezi că în mod încăpăţânat şi în mod forţat mă faci să mă aprind? Unde s-a dus aceea persoană, aceaa, cae acum câteva minute în urmă, aera terbil de gălăgioasă în a mă determina să mă schimb?

[43:47]S: Hei.. care este adevărata tu? Cea enervantă din ploaie care m-a forţat să alerg? Sau cea perversă care mp lasă să o ţin la pâmânt şi să-i fac tot felul de lucruri?

[44:04]S: Eu… corect.. prefer sângele tău mai mult când e dulce *sărutări* Şi...nu ai ai de gând să ai o atitudine care să imlore până la sfârşitul ei amar?

[44:23]S: Heh.. chiar aşa? Atunci nu am nevoie de tine. Poţi să fi singură oriunde aici. Am de gând să mă culc în camera ta, ne mai vedem.

[44:38]S: Tocmai mi-ai spus să aştept?....Heh, de ce? Nu mai eşti de acum lucrul meu de interes. Dacă ai de gând să stai acolo întinsă aşa, şi norocul este cu tine, atunci cineva s-ar putea să te observe şi să-ţi bea sângele probabil.

[44:58]S: Hehe.. De ce încerci să mă reţii? Vei face orice ca să-ţ beau sângele? Atunci spune cu voce tare: că toată lumea înafară de mine este inutilă. *încetişor* Haide..spune-o.

[45:18]S: Hehe.. se pare că nu poţi să o faci. Înţelegi acum? Ai putea fi dependentă de mine..dar pot să te las baltă oricând am chef să o fac. Dacă nu vrei ca asta să se întâmple....atunci nu poţă decât să perseverezi.

[45:42]S: Ei bine atunci.....presupun că îţi voi mai bea din sânge. Aah...o mulţime de sânge s-a irosit.....*sărutându-te* nu este suficient de dulce...*te muşcă*

[46:08]S: Heh.. corect. Ţipă şi arată-mi durerea. Lasă mă să simt cât de vie eşti în acest moment. Nu cred că câd sunt în viaţă....dacă mă vei lăsa să simt asta....*bând* ceva din plictiseala mea va dispărea.

[46:42]S: De unde vrei să beau după gât? *amuzat* Spune-o chiar tu. Imploră pentru. Dacă tu eşti cea care îşi doreşte ca sângele să-i fie băut, corect? De aceea este ciudat dacă nu spui nimic de unde vrei.

[47:02]S: Hmm? Clavicula ta....ce loc standart..dar osul claviculei este proeminent... şi cred că dacă te muşc nu vei simţi decât durere nu? Ei bine....ai spus clavicula ta fără să te gândeşti..

[47:25]S: *urechea stângă* Eşti aşa de prsotuţă...*te muşcă* Vezi, doare, nu? De când te muşc de os..dar sângele de aici este dulce.

*te mşcă din nou*

[47:48]S: De asemnea..să-ţi văd expresea îndurerată este plăcut. Oh, ştiu....voi bea sânge şi din partea cealăltă....Tu ai implorat pemntru acest loc. deşi este problematic îţi voi sângele din acel loc până la urmă, şi apoi dintr-un loc mai larg este şi mai problematic.

*muşcătură*

[48:22]S: De ce ai te-ai împotrivit puţin? Ah, doamne, încetează odată. Cât de problematic. Ar trebui să stai tăcută şi să ai sângele supt.

*soarbe*

[48:42]S: Uite sângele devine din ce în ce mai gros...*sărutări* mă satisface să te vâd suferind *şopteşte* Asta te face fericită presupun, nu? De aceea....ar trebui să-mi arăţi mai mult faţa asta.

[49:14]S: Dar, aşa cum am crezut rana ta de la gât te doare şi ea, nu? Voi bea de la gâtul tău din nou....*soarbe* *mârâind*

[49:31]S: Se pare că nu pot să mă opresc...sunt ca un nebun...cu asta mă comport faţă de pielea ta dezgolită..şi bându-ţi sângele aşa frenetic..heheh.

[49:50]S: Este vina ta pentru că tu eşti care şi-a dorit asta. De aceea înţelegi, nu?.

[50:04]S: Tu vrei ca să trăieşti nu? De aceea înduri să-ţi oferi sângele mie şi să suferi...dacă faci asta atunci, doar pentru puţin te voi trata cu dragoste.

[50:21]S: De asta..plânge şi strigă mai mult pentru mine din durerea ta şi din disperarea ta.

*tu te zbaţi**muşcătură*

~Sfârşit~

Also on FANDOM

Random Wiki