FANDOM

MORE,BLOOD Vol.10 Reiji Sakamaki.png
Diabolik Lovers MORE,BLOOD Vol.10 Reiji Sakamaki traducere:

Biserica (教会, Kyōkai) Edit

Clopotele bat şi Reiji se trezeşte mârâind.

Reiji: Asta este...*înghite în sec* O biserică. Sigur m-am trezit într-un coşmar. De ce sunt în acest loc? De asemnea şi tu eşti aici. Cum ai ajuns aici? Chiar ştii cum să te trezeşti târziu. Eh? Unde suntem? Nu oţi sune doar privind, nu? Este un loc cu care ar trebui să fi familiară. Da întradevăr. O biserică. Locul în care voi oamenii găsiţi consolare. Nu am niciun fel d einteres pentru asta totuşi. De asemnea, de ce sunt aici cu tine? Dacă îmi reamintesc bine mă duceam la şcoală cu tine. Dintr-o dată..ngh nu am niciun fel de amintire, ce ciudat. Ştii ce mi s-a întâmplat?

Reiji: Explică totul repede. Ce este? nu ştii. Eşti inutilă. Chiar ştii cum să mă calci pe nervi în fiecare zi. Dacă nu îţi foloseşti creierul din când în când vei rămâne în urmă. Ei bine pentru tine aşa ceva este imposibil.

Reiji: Deşi este uncaz nefericit, am amintiri vagi. Ceva oamenii ciudaţi au venit, deşi nu ştiu ce vroiau la început. Deşi au reuşit să-şi împlinească misiunea. Dacă este planul lor, ar fi putut să se gândească cu mai multă grijă, nu? Eh? Cine ar face aşa ceva, întrebi. Este logic ca tu să nu înţelegi nici lucrurile cele mai simple. Oricum asta ar putea fi o capcană, mai bine fim precauţi. Înţelegi? Nu te mişca din locul ala. Până când spun eu că este okay, stai aici.

Reiji: Oamenii care nu asculta mai bine ar fi motţi. Fi cu grijă. De asemnea înţeleg că cel care este în spatele la asta ţi-a supt sângele. Deşi ei vor ca tu să nu ai vreun indiciu, eu am. Oricum nu contează pentru mine dacă mori sau nu aici. Totuşi ar fi o problemă dacă da. Pentru un om prostuţ ca tine să moară aici sigur este un loc liniştit. *chicoteşte*

Evitând mândria (自惚れないように, Unuborenai yō ni) Edit

Reiji se plimbă prin prejur. Încearcă să deschidă uşile, dar fără succes.

Reiji: Hmm, aşa cum credeam este o uşă specială. Nu se va deschide cu uşurinţă. Nu arată nici ca şi cum s-ar rupe în curând. *se plimbă* Deşi să încui un vampir într-o biserică. Mai mult ca sigur că au o groază de timp liber, deşi ar fi putut face asta în mai multe căi eficiente.

Reiji: *se plimbă prin prejur* Până acum acestă situaţie pare întradevăr ca şi cum am fi într-o capcană. Inamicii, acei oamenii netrebnici au făcut *se întoarce la tine* ca şi cum nu ar fi nici o cale de scăpare. Dacă etse capacană...acest loc...tu eşti cea care eşti de vină. Tu....te-ai mişcat din locul acela? Serios sigur eşti....ţi-am spus să nu te mişti din acel loc. Deci de ce, pentru că aveai ceva pe fustă? Asta este...dovada că eşti inutilă. Aici..nu te poţi mişca încă. Chiar şi dacă corpul ţi se mişcă câţiva inci nu-ţi este permis să o faci. Ascultă cu atenţie la ce îţi spun. Chiar şi dacă reuşesc să încalci acets lucru nu schimbă faptul că asta este o capcană.

Reiji: Pot să îneţeleg asta din mirosul lor. Hmph, tu nu ştii de ce , pentru că motivul pentru care suntem aici este din cauză că este cineva ca mine. Vampiri. Sunt mulţi care urăsc familia Sakamaki. Cu siguranţă este cineva care se încadrează în acestă categorie. Serios, asta etse problematic. Noi cei din familia Sakamaki conducem această lume. Chiar şi dacă tu faci ne fai ceva oribil nouă, nu vei fi salvată de noi.

Reiji: Ştii de ce, nu-i aşa? Noi care suntem binecuvântaţi cu o aşa viaţă lungă, avem multe puteri prin intermediul sângelui. Asta cu siguranţă este ceva inutil cu care să te împotriiveşti, asta este ceea ce cred. Deşi sunt unul din familia Sakamaki nu voi lăsa lucrurile aşa. *oftează* Se pare că în sfârşit te-ai convins.

Reiji: Poate nu ai relizat asta încă, dar ţi-ai oferit corpul altcuiva. Nu ştii, înţeleg. S-ar putea să fi păcălit de ceilalţi fraţii prostuţi mai mici de ai mei. Deşi în faţa ochilor mei tu nu te poţi ascunde. Este un miros. Este o presupunere confirmată. Ei bine, dacă alţi vampiri au încercat cât mai bine ca să măînvingă, înseamnă că nu erai folositoare la acel moment lor. Ca şi o adiere care aduce o boală. Acel moment când te-au prins în mâinile lor ei vor cpdea pradă bolii. Eşti dorită de vampiri.

Reiji apoi îţi explică de ce eşti dorită de vampiri, dar îţi spune asta numai pentru binele tău personal, de când eşti un o femeie prostuţă.

Reiji: Dacă nu era şa cazul atunci nu ai fi decăzut în întuneric.Ar trebui să recunoascătoare că te-am cercetat asta pentru tine. Corpul tău re ceva urme lăsate, acelea sunt dovada că eşti a mea ca să te cercetez.

Biciul (鞭, Muchi) Edit

*tu te mişti*

Reiji: Ţi-am spus să stai acolo. Vrei să fi pedepsită? Dacă chiar tânjeşti după ea, nu mă deranjează să mă conformez. Asta sigur devine la întâdemână *chicoteşte în timp ce strânge sfoara* Dacă nu vrei să fi pedepsită , stai nemişcată. Înţelegi, nu? Hmm, acum în această perioadă ar trebui să găsim cel puţin ceva nefolositor, dar nu şi de data aceasta se pare. Pe Urechile tale, pe gâtul tău, pe ceafa ta, nu este este nici urmă de vreun semn. Hmm? Ce este în neregulă tremuri, credeai că am să-ţi beau sângele. Nu te gândi la ceva aţa josnic. Nu sunt ca şi fraţii mei idioţi. Nu te atac îndată ce arăţi aşa de vulnerabilă.

Reiji: Chiar şi dacă vrei ca sângele să-ţi fie supt, ai nevoie de o atitudine potrivită. Arată-mi maniere mai adecvate! Mai întâi vom începe cu amasa ata, până la final. Mâncarea care nu are maniere nu au vreun rost. Tată, Ori de câte ori avem cina de familie, vor învăța vreodată Idioții ăia adevărat motiv pentru care îl ține. Desigur, este astfel încât să ne putem lega ca şi frați ... De fapt, nu avem nevoie de hrană umană, suntem vampiri până la urmă. Chiar și așa, de ce să avem unul. Chiar şi dacă ţi-aş explica asta, om ca tine-l nu va înțelege.

Reiji: Voi omanii ne sunteţi doar hrană. Ne ţinem cinele în aşa fel încât voi oamenii să nu vă evaporaţi din această lume pentru că am pierde sângele pe care voi îl aveţi. Indiferent de ce, voi omaenii veţi rămâne mereu ca nişte vite pentru noi, şi nu schimbă ideea *dezleagă ceva* Nu voi întreba cum vă insuflâm teama. Chiar şi pe termen lung noi creaturile întunericului vom fi dstruse. Aşa că ca să prevenim asta avem nevoie să ne folosim capul. Facem, bine să vă vedem îngrijorați de noi în această privință, vom repeta acest lucru doar să vă arătăm moartea.

Reiji: Vrei să trăieşti, nu-i aşa? Sigur vă este greu. Voi care nu puteţi avea viaţa eternă.

Pedeapsă (お仕置き, Oshioki) Edit

Reiji: Uite ţi-am îndepărtat fundiţa de pe piept. Acum tu îmi vei arăta acel gât. Aceia care te-au gustat, sigur au lăsat ceve indicii pe undeva. În special cei decăzuţi, tu sigur ar trebui să înţelegi. Chiar şi aşa, fără să fim capabili să găsim ceva în acest loc. Gâtul tău, clavicula ta, nimic aici. M-aş fi aşteptat la una sau două tăieturi mici aici şi acolo. Ce este? Mă înşel spui. Încerci să mă enervezi? Eşti acoperită în miros inuman. Doar dintr-o căutare am putut afla de unde provine.

Reiji: *oftează* Asta sigur mă irită. de când ai venit la noi, nu m-ai ascultat nici măcar odată. Aşa cum credeam este mai bine decât să te intoxifix de prima dată când m-ai ascultat. *trage de sfori şi le taie* Hmpf, un câine care nu îşi ascultă cum trebuie stăpânul primeşte acelaşi fel de tratament. Asta nu este nimic ieşit din comun, nu?

Reiji: Mă reţin până la urmă, dar ascultă-mă cu atenţie la fiecare comandă de a mea. Ei bine, decând este destul d eproblematic şi etse acum, aceste haine, dă-le jos, sau poate sunt picioarele tale? *îngenunchiază şi îşi veridică picioarele* Când mă uit bine la ele, picioarele tale nu arată excepţional de diferit. De ce arăaţi aşa de stânjenită? Când mă uit la picioarele tale nu simt nimic.Deşi, acum că te uiţa aşa am treuşit să găsesc ceva. Uite, în aporpirirea coapselor tale, aşa cum credeam ets eun vampir. Hm, muşcatura de aici nu arată ca şi cum ar fi făcută de idioţii mei fraţii. Doar din care familie este, ei bine, pentru moment cea mai mare capacană dintre toate eşti tu, asta este ceea ce înţeleg.

Reiji: La început cineva s-a uitata la tine într-un fel în care nu-mi place. Dacă acele persoane de asemea m-au pus în acelaşi loc asta înseamnă că sunt în mâinile lor. Hai să ieşim de aici, dacă ne mişcăm uşa doar puţin am putea să fim capabili să ieşim de aici. Haide, şi tu de asmenea, repede? Nu poţi face nimic din ce presupune forţa, spui? Serios nu nu mai că ai fost coruptă de alţi bărbaţi dar îmi ceri şi ajutorul acum. Când ne vom întoarce la vilă te voi pedepsi.

Reiji: Mai bine te-ai pregăti.

Orga (パイプオルガン, Paipuorugan) Edit

Reiji: De ce ochii îţi sunt închişi? Eu cărându-te aşa, este aşa de ciudat? Mai mult de ce arăţi aşa d efericită acum? Mă simt dezgustat. Asta nu etse ceve ce nu poate fi prevenit. Sau poate este ccând te-au adus aici singură le-ai permis acelor bărbaţi să te muşte de peste tot? Ei bine asta cu siguranţă aşa sună că ai făcut. Te-ai gândit că vei mori în acest loc până la urmă.

Reiji: *şocat din cauza muzicii* Ce este acets sunet acum?! O orgă? *se aude din nou şi reji este iritat* Dacă încearcă să mă enerveze astunci cu siguranţă că ce fac este copilăreşte. Dacă ei chiar cred că asta mă va opri sigur se înşeală. *orga se aude* Le voi arăta exact opusul ce se va întâmpla.*se aproprie de orgă* Acest loc este singurul loc în care să intri şi prin care se iese până la urmă. Mai bine şi-ar folosi capetele puţin. *orga din nou*

Reiji: Tu, stai aici. *cu un tonn, melodia se înrăutățește și Reiji încearcă să scoată o ușă* După cum am crezut că nu este atât de ușor să părăsești locul ăsta. -tune vine din nou -Asta devine o durere în ochi, nu pot face nimic altceva, este mai bine sa nu atingi nimic altceva de acum inainte. Dacă vreau să aud această melodie... Th-asta este? Nu-mi spuneți, muzica asta, așa este. *din nou la ușă* le voi arăta ce se va întâmpla dacă ar deranja în acest loc. Încetează! Termina!

Instinctul unui vampir (ヴァンパイアの本能, Vuanpaia no hon'nō) Edit

Orga continuă să cânte şi reji se întoarce la tine.

Reiji: Scopul lor asat este? *respiraţie întretăiată* Sunt bine dacă întrebi. Dacă asta arată bine atunci sigur eşti ciudată. *mârârie*

Reiji îţi va spune pe scurt să dai drumul la un anumit obiect *respiraţie întretăiată* "De ce sunt înt-o strae aşa de dureroasă" . Nu poţi să-ţi dia seama şi singur. *mârâie* Sângele tău a fost supt de altcineva. Pe trupul tău acolo se află dovada, nu-i aşa? Din cauza asta arăţi aşa de asemenitoare şi sedducând un vampir din aproprierea ta este din cauza acelui miros, nu-i aşa? Înţeleg care este motivul lor. *chicoteşte* Cel care ne-a încuiat aici vrea să mă vadă bându-ţi sângele până când aproape te omo rîn acets proces. De aceea m-au pus într-un loc pe care îl urăsc cel mai mult, de aceea m-au încuiat într-o biserică ca să-ţi beau sângele.

Reiji: După asta mai e şi muzica. Această muzică mă face să mă simt ciudat. Ah, da acel bun de nimic! Shu ascultă acets gen de muzică, când eram mici el repeta în continu. De aceea devin iritat când aud acest ton. Este ca şi cum viaţa ets esupră din mine. De ce oare acei oamenii ne-au dus într-un loc în care vin muritorii şi apoi au pus această melodie, oare ce urmăreşte, încearcă el să fie iertat?

Reiji: Nu înţeleg! *loveşte într-un lemn* Calmează-te, spui. Doar ce înţelegi tu? Heh? Când asculţi această melodie e ca şi cum tu ai devenit masa principală?!

Reiji: Înţeleg, Cât de iritant.

Reiji: Tu chiar....încerci să îţi baţi joc de mine! *te pocneşte* Doare, spui. Bineînţeles că doare, deoarece numai din cauza durerii te vei opri din a face lucruri proteşti. Aş vrea să încetezi să te mai uiţi aşa! *te loveşte din nou* Nu am niciun gând special depsre tine. Doar tu şi ceilalţi ets eceva ce nu pot avea. Chiar dacă nu vreau să-ţi vrbesc tu pari să vrei să mă vezi tot timpul. Ce creatură prstuţă. *chicoteşte* Este puţin sânge care îţi culge din palma ta. Plănuieşti să mă seduci? *inhalează şi expiră* Parie că şi ceilalţi ţi-au băut sângele tot în acest loc.

Reiji: Eu....indiferent de cât de mult mă vei implora nu o să o fac. Tu o să devii diferită şi ciudată cândfc asta. Eşti genul ala de persoană, deşi bându-ţi sângele umpic din sângele tău şi deja am căzut în aceastăs tare. Să fiu onest nu mă descurc prea bine acum. Poţi doar să te opreşti din a mă întreba lucruri.

Reiji: Mă face să mă simt incomfortabil şi iritat. De asemne de data aceasta gâtul îmi este uscat. Ignorând condiţia ta actuală să fiu acapabil să mă simt destul de...*te pune la podea' tânjeşti după asta corect. Corpl tău este fierbinte şi arde. Şi eu de asemnea. Cumva nu pot respira. Scuză-mă am dat doar cravata la o parte.

Reiji: Nu pot respira etse ca şi cum aş fi captiv într-o pădeure, ah gradual sunt lăsat în urmă *expiră* Uite aşa. Când eşti pusă la podea aşa. Totul este din vina ta. Doar ţi-am atins sângele. corpul meu, corpul meu de vampir adevărat chiar acum este chemat de sângele tău foarte tare. Da, este tare. Serios, doare foarte tare. Când se va opri. Acest prohos. Nu pot. În interiorul creierului meu este ca un parazit care s-a innfiltrat. *mârâie*

Impuls (衝動, Shōdō) Edit

Reiji: *respiraţie întretăiată* Tu tremuri, tremuri ca şi cum viaţa ta ar fi în pericol.

Reiji: Poţi simţi că nu mai este întoarcere înapoi, nu? Atâta timp cât am colţii mei, nimic nu va putea deveni obişnuit indiferent de câte ori se va întâmpla. Vrei să te simţi satisfăcută de colţii mei, adevărat, nu? Ce ar trebui să fac? Spune-mi acum că mai am ceva motive. Pe aiici îţi voi outea străpunge gâtul. Doar ajungând în dreptul tău şi am ajuns în starea asta. Hmpf, este un loc bun pentru început. Sunt creatură decăzută, dar chiar acum nu-mi mai pasă. *oftează* Să ne oprim totuşi cu gândurile negativiste. Dă-mi sângele ala *muşcă şi bea*

Reiji: Corpul îmi este mai greu decât de obicei. Şi totuşi de ce acest sânge rarefiat este aşa de depresiv. Haide, doar încă umpic. dă-mi umpic mai mult. *bea* Nune mai putem întrevedea adevăratele noastre motive. Ne-am transformat în nimic altceva decât un prădător cu o simplă pradă acum. Chiar şi când spun asta nu mai contează pentru mine. Doar vreau sângele tău şi numi atât. Sângele, îl vreau, îl simt. Da uite şa recunoaşte-mă, cum se simte? Te simţi bine, nu? Ca şi mine nu mai ai motive d epierdut, te simţi confuză, nu? În această situaţie când tu tânjeşti după stăpânul tău. În sfârşit pot să văd că ai ajuns în acest stadiu.

Reiji: Deşi nu mă pot opti, nu pot nici nega, acest sentiment. Indiferent de ce, În această circumstanţă îţi voi bea sângele umpic câte puţin. Cel puţin lasă-mă să-mi fac plinul. Până când nu mai sunt în acets stadiu hidos. Ca ţi fraţii mei îţi voi arăta că voi rămâne vertical. De aceea.....orga aceea.....O voi distruge!

Sentiment de amorţire (痺れるような感覚, Shibireru yōna kankaku) Edit

Reiji: Aceea melodie este o durere în urechile mele! Încetează! *aruncă ceva şi sparge un vitraliu* Heh, asta sigur a avut un sentiment de liniştire. Chiar şi aşa, nu se opreşte! *mârâie şi cade la podea* Heh, indiferent de ce ei vor să ascult melodia asta. *mârâie* La naiba vreau să o fac bucăţi acum. Şi tu de asemnea îmi dai aşa o privire jalnică, mai bine m-ai ajuta umpic aici. Sunt iritat atât de mult că mi-am ieşit din papuci. Tu, am nevoie să te fac praf complet înainte ca acest sentiment să dispară.

Reiji: Chiar şi tu ai nevoie de mine, faţa mi spune asta. Deci poţi admite că tânjeşti după asta. Dacă am nevoie de tine te voi străpunge cu colţii mei într-un loc de unde vrei tu să fi muşcată. Până când melodia se termină voi rămâne în această stare de suferinţă. Nu etse cale de a opri această durere. Haide, unde vrei colţii mei, aici sau tremuri şi mai mult că sunt aproape de inima ta? Chiar aici, în acest loc îmi vrei colţii, corect? Pot înţelege, inima ta bate şi mai atre acum. Pot să o aud pompând *râde* Mă face să mă simt straniu chiar şi dacă asta este ceva ce mă face să nu mă simt în apele mele. Şi tu eşti la fel. Această dorinţă, acei ochii pierduţi. Aceste buze întinate sunt mult mai frumoase decât în mod obişnuit *răde şi i se ntretaie respiraţia*

Reiji: Suficient cu discuţile inutile, cu tot aceast vorbit tânjesc încă odată după sângele tău. Vreau să beau şi să beau. Până când nu mai gândesc limpede. Este din cauză că nu mă mai pot săturabându-ţi sângele.

Reiji: Tânjeşte după colţii mei, îţi voi străpunge colţii până când ajung la oase. Vrei să o simţi, nu? *chicoteşte* Te voi gusta cu totul aşa cum ai dorit. Chiar nu mă mai pot sătura. Haide, deschide-te, pot să-mi simţi colţii mei te străpung şi ajung la inima ta? Lasă-mă să gust acest fior de frică.

Dragoste şi Dragoste (愛や恋, Ai ya koi ) Edit

Reiji: *bea* Mai mult, vrei? *bea* Ah sângele tău cald care curge pe gâtul meu mă face să mă simt ameţit , deja mă face să mă simt mult mai bine. Ca să fiu şi mai bine tot ceea ce trebuie să fac este să te stărpung mai adânc şi să beau mai mult din sângele tău. Tocmai ce m-am gândit la ceva ciudat. Expresia ta când decazi este încă o privelişte de nesuportat. Deşi achiar acum cred că arată aroape frumoasă. Este una dintr-un milion de privelişti. Într-o zi va fi la fel cum era înainte. *bea* Când îţi iau buzele te-ai decis deja să devii a mea?

Reiji: Asta este *bea* ah tu nu ştiu pentru ce motiv eşti inevitabil d epreţioasă aucm. Mulţumită acelui sentiment iritant vorbesc ca şi cum ţi-aş vorbi vorbe de iiubire. *chicoteşte* Asat este ceva stupid din nou. Este din cauza acestui loc. Cumva sunt capabil să simt din nou. Iubirea şi plăcutul sunt lucruri pe care le cunoşteam înainte exact ca şi tine. Astea sunt cuvintele unei speranţe de moment. Când o spun mă simt ca şi cum m-aş întoarce în aceea perioadă. Acest sentiment este de pe altă lume. Acel sentiment. Să MĂ facă să-mi reamintesc de ele. Tu nici măcar nu mă poţi vedea ca şi ep stăpânul tău, corect? În timp ce vreau să te controlez şi mai strict. De aceea am scos aceste cuvinte de iubire. Nu este posbil totuşi deşi nu mă pot opri vreau să decad cu tine şi vreau sângele tău. Nu vreau să te predau nimănui, pentru totdeauna, vreau să te pot vedea. Ce părere ai despre asta? *chicoteşte* Întradevăr. Ca şi mine care nu pot trăi fără tine şi tu de asemnea. Corpul tău acceptă durerea pe care ţi--o pricinuiesc prin faptul că îţi laşi vocea să se audă *expiră* Sunt comlet prins în această capcană. Deşi chiar şi când încerc să ies este inutil. Împrumută-mi urechea ta sunt sătul să aştept. Acum că muzica s-a oprit etse mai bine că nu suntem prinşi în acest loc *chicoteşte* Pariez că cei care ne urmăresc acum se simt ca nişte regi.

A mea (私のもの, Watashi no mono) Edit

Reiji: Îţi voi demosntra că ai devenit a mea *bea* Şi tu de asemnea o recunoştii. Fi onestă inima ta, las-o. Nu pote fi ajutat dacă nu eşti cum trebuie acum. Nu ne mai putem întoarce. Te simţi bine când eşti satisfăcută, nu ets eun lucrur rău până la urmă. Timpul este cee ane-a mia rămas acum *chicoteşte* Ei bine mai mult, mai mult , tânjeşte şi mai mult după mine. Ce vrei de la mine? Colţii mei sau este inima mea.

Reiji: Este în regulă, în acest loc pot să-ţi dau inima mea şi corpul meu, doar pentru acum în acets loc al tău. Să mă faci să spun lucrurile astea în acets loc, ar trebuie ca ei să fie satisfăcuţi acum,, nu? Cei care nea-u întina capcana. Ei bine cui îi pasă acum de asta. Ar putea fi un lucru prostesc chiar acum că mă gândesc mai mult la asta. Corect? În care loc? Cefa ta se mişcă mult de atunci. Vrei să fie muşcată? Mă întreb dacă îţi dezvăllui adevăratele mele sentimente.

Reiji: *chicoteşte şi inspiră* Este un miros bun, acets miros, ce este exact? Ah aşa este, am o memorie vagă, este mirsul unei anumite flori. Floarea te face să te simţi mai relaxat, ceea ce înseamnă că mă seduci în acest moment *chicoteşte şi expiră* Este un miros bun. este genul te miros care te gâdilă.

Reiji: *sărut* Prin aceste sărutări pot să simt mai bine, mă întreb dacă floarea a intrat în organismul meu? Nu ai timp să stai acolo să te gândeşti prea mult, mai mult, mai mult înfloreşte şi mai mult. Vei înflori magnific apoi. Este bine să speri la asta. *chicoteşte* Ei bine aşa cum doreşti. Îţi voi străpunge în locul pe care îl doreşti. *îţi muşcă ceafa şi bea*

*Sfârşit*

Also on FANDOM

Random Wiki