FANDOM

Traducere
MORE,BLOOD Vol.3 Ruki Mukami.png
Traducere MORE, BLOOD Vol.3 Ruki Mukami:

Două alegeri (二つの選択肢) Edit

[0:11]Ruki: Ah,mulţumesc pentru munca voastră grea depusă până acum, Kou, Yuma, Azusa. Vă puteţi înatoarce în camerele voastre acum. De acum, după mult timp, voi face ceva acum.

*uşa se deschide/se închide*

[0:38]R: Acum hai să începem.

[0:44]R: Hei, tu! Era şi timpull să te trezeşti.Hei cât de mult plănuieşti să dormi? În sfârşit te-ai trezit. Nu fi aşa speriată. Ochii tăi erau legaţi, deci nu poţi vedea nimic. Cred că eşti mai fericită când ai ochii legaţii aşa, nu?

[01:13]R: Chiar şi dacă nu poţi vedea nimic poţi încă să spui dacă brize puterice bat. Locul asta unde crezi că este?

[01:23]R: Dacă te mişti chiar şi puţin de aici, puţin din cap până în picioare, *chicoteli* aşa este. Dar, nu numai în vârful unui turn, acum ne aflăm chiar pe marginea acestuia. Chiar şi dacă eşti pe punctul de a întinde şi a cădea, nu?

[01:53]R: Ce? Vrei să fugi de mine* Ok, nu te voi opri. Dacă spui că vrei să fugi atunci fă-o. Când eşti legată aşa şa ochii, dacă te mişti numai un pic de aici ai pute să cazi şi să mori.

[02:15]R: *rânjeşte* De ce te+ai ridicat? vRei să fugi? înţeleg. Atunci te voi ajuta. Te voi împinge.

[02:34]R: Acum ce vrei să faci? Acum stai. *rânjeşte* Ce? Vântul suflă foarte tare,nu? asta cu siguranţă! De aici, dacă te mişti cu câte un pas în faţă ai putea cădea imediat. Dacă vrei să fugi nu există altă scăpare decât căderea de aici. Deci, dacă vrei să fugi de aici, te voi ajuta.

[03:03] R: Ce vei face acum? Vrei să scapi de mine? Îţi voi... respecta dorinţele.

[03:22]R: Ce vrei să faci? Acum totul este sub controlul tău, tu decizi. Şi dacă te gândeşti la ce se va întâmplade acum înainte, ţi-aş recomanda să mori. Dacă îţi întinzi puţin picioarele vei fi liberă. Ca şi o pasăre tânără care va cădea brusc din aer, ca şi lovitura unui glonţ, ca şi o roşie tsrivindu-se de pământ, şi care în final va deveni o bucată de carne strivită şi urâtă. Orcum spus, este un lucru de invidiat pentru mine *rânjeşte*

[04:02]R: Deci ce doreşti? Nu-mi place să aştept. Deci vrei să sari şi să scapi de mine? Sau poate vei suporta consecinţeleşi vei accepta tot ce ţi se va întâmpla de acum înainte? Decide-te mai repde!

[04:22]R: *rânjeşte* Aşa cum am crezut. eşti o femeie naivă. Eşti ca şo un susbtituent unei vite pentru Ei (Fraţii Sakamaki) vampirii. Şi faptul că ei sunt atât de interesaţi doar debunăstarea cuiva este neputincios de ridicol.

[04:44]R: Dacă îţi este aşa de frică poţi să nu sari, ce spui să te ajut? Nu e mare lucru. Vezi? Doar te pot împinge puţin pe spate...

[05:00]R: O prinţesă aşa de indecentă eşti. Nu mi-ai cerut ajutorul, este imposibil pentru mine să te las să cazi. Gândeşte-te mai bine cu capul tău! Înţelegi...

[05:18]R: *rânjeşte* Ce formă disgraţioasă. Faci ceva care să merită văzut. Ce? Vrei să te eliberez? Acum poţi să stai acolo. Este timpul aproape să-ţi dau jos legătura de la ochii. Ai obosit, nu?

Ruki Mukami (無神ルキ) Edit

[00:10]R: *rânjind* Ar trebui să spu "Încăntat de cunoştiinţă" ? De ce arăţi aşa de speriată? Am vrust doar să scap de obstacolul care îţi acopera câmpul vizual cu acest cuţit. Ah, nu este că vreau să mă joc cu acest cuţit şi să te cresta cu el, nu voi imita nu mai ştiu eu ce vampir meschin. Pentru că este un hobby oribil.

[00:43]R: Eh? Ce? Întrebi de numele meu? Bine ţi-l voi spune. Vitele (Livestock) au dreptul de a ştii numele stăpânului lor. Sunt Mukami Ruki. Sunt aceeşi rasă ca şi tpi aia anteriori cu care erai, sunt un vampir. Dar nu vreau să mă pui la acelaşi nivel cu ei. Tipii care te-au adus aici sunt fraţii mei mai mici. Nu este ca şi cum trebuie să te aduc personal. Corect?

[01:30]R: Este suficinet de ştiut? Mm? Ce? Motivul pentru care te-am răpit? Nu este ceva ce poţi discuta cu mine. davă vrei să aflii motivul ar trebui să faci ceva cu atitudinea ta mai întâi! Ce trebuie să faci când întrebi ceva pe cineva, ai învăţat asta la şcoală, nu? Nu ştii ce ar trebui să faci? Chiar eşti prostuţă! Am spus să-ţi apleci capul!

[02:18]R: Eşti o prostuţă. Eşti om, dar nu îţi înţelegi poziţia şi totuşi ai atâta mândrie. Ce fel de tratament ar fi potrivit pentru tine? Pari ca şi cum ai avea nevoie de antrenament. Se pare că te-au disciplinat ca pe o vită, ca şi pe mâncare.

[02:40]R: "Ei"? Desigur acei bastarzi Sakamaki. Eşti vita lor, nu?

[02:49]R: Nu vrei să mă refer la tine ca la o vită? *chicoteli* Sunt aşa de multe feluri în care aş putea să te strig şi ţi se pare acesta rău? Pot spune după chipul tău...

[03:01]R: Hei, uită-te aici! Arată-mi chipul! Este pentru prima oară când mă uit aşa la tine. *rânjind* Ca şi numai o simplă vită, expresia pe care mi-i arăţi acum este destul de bună. Dar o vită este o vită! Acest fapt nu poate să-ţi crească sau să-ţi scadă valoare pe care o ai!

[03:28]R: Nu te afli în poziţia de a te ridica la valorea ta, la plictisitoarea şi jalnica ta existenţă. Eşti conştiinetă de asta, nu?

[03:37]R: Hei ţi-am spus să te uiţi aici! *rânjind* Când vine vorba despe tine nu este nimic despre disciplina ta de care să ştii!

[03:51]R: Acum că nu mai eşti cu acei bastarzi de Sakamki elti satisfăcută? Nu vroiai să scapi de ei? Dacă nu vroiai să scapi, atunci chiar eşti o vita lor! Nu, eşti chiar mai jos de cât atât! Sau, poate că te tratau cu blândeţe? Tu chiar.....Dacă tu chiar crezi asta cu siguranţă că te înşeli. De ce te.ar fi tratat cu blândeţe? Cum poţi să crezi asta?

[04:34] R: Hah…Unde şi cum cineva ar putea să se îndrăgostească de o femeie aşa de intorelabilă ca tine? Dacă îi consider pe Sakamaki ca şi nişte existenţe speciale, dacă ei chiar te-au tratat bine, sigur ascudeau ceva, corect? Astăzi nu o să mă vor deranja. Am timp să explorez fiecare unghier şi colţişor de al tău. Pregăteşte-te!

Livestock (家畜) Edit

[00:05] R: Ah, relaxează-te! Vreau doar să te verfic. Nu am nicun fel de interes în corpul tău. Mă interesează doar sângele care curge prin interoirul lui. Eşti fericită? Faţa ta spune totul.

[00:30] R: Eşti aşa de indecentă. Un comportament atât de imoral, să las un semn aşa este prea mult. Tu te gândeşti că sângele tău este adorat de stâpânul tău. Chiar şi dacă nu este nimic de acest gen, este urât. Urmele de muşcături sunt cicatrizete pe întrgul tău corp. Este acest fel de lucru un sentiment prin care îşi exprimau afecţiune, ce fel de sentiment este? Spune-mi!

[01:06] R: Vrei să mă opresc? *rânjeşte* Nu ai nicun fel de drept să-mi ordoni!

[01:12] R: Ţi-am spus nu? Dacă îţi arunci astfel viaţa înainte, nu ai nici un fel de astfel de experienţă. Dar mai degrabă decât să-ţi arunci viaţa, ai putea să alegi să-ţi petreci timpul cu mine. Poţi numi această situaţie ca şi pe ceva ce îţi doreşti. Ese regretabil, nu?

[01:37] *zgomotul de haine sfâşiate* R: *rânjeşte* Nu ai nevoie de haine,nu? Voi înlătura această barieră. De acum înainte eşti a mea. Mai întâi maestrul are nevoie săţi examineze tot corpul. Orice ascunzi ceva este periculos. Înafară, dar şi în interior. Voi cerceta atent.

*linge*

[02:12] R: Pentru că ai îndrăznit să-m dai un ordin, nu este în regulă dacă nu te diciplinez. Tu împotriva maestrului său chiar şi dacă eşti naivă poţi îneţelege nu? Chiar şi aşa, Sakamaki te-au alintat, te-au trat ca şi peo prinţesă de la ţară? Este imposbil pentru ri să facă aşa ceva! Acest fel de iubire îl preferi decât ce ţi-au făcut Sakamki, nu?

[02:50] R: Vrei să fi tratată mao bine, nu? Te voi trata bine. Acum vreau doar să cercetez dacă este ceva ce este ascuns sau nu,. Când voi afla că nu este nimic de ascuns, voi fi mai blând până în punctul în care te vei topi.*rânjeşte*

[03:15] *îşi şopteşteş-te către el* R: Până când tremuri.Te voi cerceta.

[03:20] R: Nu nimic.*paşi de afară* Ce? Vrei să să fugi de mine din nou? Dacă ai mândria aşa de mare atunci răspunsul corect este să mă înfrunţi în mod corespunzător. *rânjeşte* Eşti acel tip de femeie ostilă.

[03:44] R: *şopteşte* Repede spune-mi totul! Vei fi comfortabilă.

[03:53] R: *rânjeşte* Dacă nu îneţelegi, nu poţi merge nicăieri dacă ţi întorci spatele de aici. Mai mult nu este nimic pentru care ţi-aş da şansa potrivită să-ţi alegi calea, îţi voi spune din nou. TU eşti cea care elege să fie aici. Deci, viaţa ta este A MEA. De când nu pot ierta, nu te pot lăsa să faci cum doreşti. Tu doar vei ajunge să fii adusă din nou aici, deci este inutil să încerci să fugi. Ar trebui să renunţi! Ce îţi lipseşte este curaj şi determinare. o femeie deşteptă ar trebui să le aibă, dar tu nu.

[04:52] R: te-am prins! *rânjeşte* Dacă crezi că este o scăpare fără sens, atât timp cât înţelegi asta o voi lăsa mai moale. Îţi voi aprecia aceea parte din tine. Pentru că tu nu vrei să-ţi iroseşti energia. Sau poate îţi aminteşti? Ceva care este gravat în corpul tău, amintirile plăcerii. De fapt îi vrei, nu? Colţii mei...de vampir.

[05:29] R: *rânjet* Gâtul tău se mişcă, sua este doar natura ta vulgară? Bine. Nuo urăsc în mod particular. Oamenii practic sunt nişte fiinţe necăbuite. Chiar şi inima ta în interior ştie că îi amăgeşti pe ceilalţi. Îţi abaţi privirea din cauza instinctului numit dorinţă, la suprafaţă toate freamătă, acoperite în ceva frumos. Ridicol! Serios!

[06:03] R: Bineînţeles că şi tu! Dacă îţi dai masca la o parte, oamenii poţi spune că eşti emeie plină de dorinţă. De ce trebuie să o tăinuieşti?

[06:18] R:.....Nu mişca! Ah, dar vrei să te strivesc aşa nu este chiar rău deloc. ultima oară ţi-am spus să nu cazi singură, ai putea să îneput să te relaxezi. Dar nu-ţi lăsa garda jos. Chiar şi dacă arăt aşa sunt un tip capricios. *rânjeşte*

[06:46] R: Faţa aceea. Eşti chiar interesantă. De acum, coprul cu care Ei (Sakamaki) s-au jucat cu, presupun că-l voi încerca primul.

Urme gravate pe trup (身体中に刻まれた痕) Edit

[00:05] R: Ah, uite! Dovada dorinţei tale sun gravate peste tot copul tău. Nu-mi spune că motivul pentru care ceva aşa de stupid şi inutil ca şi iubirea şi tandreţe nu sunt decât nişte iluzii? Dacă este adevărat atunci este o limită între neînţelegerea a ceva. În ordine ca să poţi neţelege şi să te descurci cu neînţelegerile tale chir trebuie să dau la o parte acest obstacol. *sfâşiere*

[00:43] R: Înfăţişarea ta devine cnsideabil mai bună. Acum să începem examinaţia? *rânjeşte* Serios, oriunde mă uit este o urmă de muşcătură. Şi pot mirosi mirosul lor împuţit. Asta înnseamnă să mănăci fără grijă, nu? Chiar şi în spatele urechii tale....

[01:17] R: Poţi să vezi şi tu? În spatele urechii tale este o urmă adâncă lăsată de muşcătura unui vampir. Este ca şi o cicatrice care să le arate tenacitatea. *rânjeşte* De data acesta să fie locul în care să-miînfig colţii? *linge*

[01:41] R: Hm? What? Doar ce te-am lins. Sau poate că aştepţi cu nerăbdătare când am să-ţi beau sângele şi să înduri? Exteriorul tău tremură? Nu? *rânjeşte* Chiar eti naivă! Nu mă poţi covinge nici măcar cu o minciună. Cine crezi că sunt? Doar văzându-ţi ochii, şi apoi doar să te ating umpic. Ştiam că eşti pur şi simplu mizerabil mă cauţi din priviri. Vrei să-ţi beau sângele, nu? În mod crud, şi fără abţinee, nu? *linge *

[02:44] R:*rânjeşte* Reaţia ta este aşa de interesantă! Eşti în asemnea condiţii şi to negi? Chiar nu ştii ce fel de expresie ai acum? Obrajii tăi sunt roşii, respiraţia ta pare îngreunată, lacrimi par să ţi se acmuleze în ochii. *linge *

[03:13] R: Ce? Nu te deranjează? *rânjeşte* Nu eşti satisfăcută doar să te ling? Prferi cu mai multă pasiune? De ce? Nu vrei să spui? Până la urmă vei face tot ce îţi voi spune şi după vei spune că este vina mea? Este felul vitelor de a gândi în aşa fell? Greşit? Chiar aşa? *rânjeşte*Atunci îmi voi folosi colţii. Nu mă pune în aceeşi categorie cu tipi aia! Dacă îmi sui că nu o vrei, atunci nu o voi face. Dar, când o spui cum trebuie, înţelegi, nu? *rânjeşte* Nu ca şi tipii aia, eu sunt un stâpân bun, nu?

*soarbe*

[04:37] R: Ei spun că eşti o femeie cu sânge special, dar desigur ştiam asta. Dar nu am nici o idee că sângele tău este aşa....o capcană pe care ai întins-o....mai este şi altceva în corpul tău, nu? Este natural, dar cred vreau să ştiu ce. Mai întâi sunt simţurile. A cui e vina că sângele tău este aşa? De ce sângele tău este special? Stima ta de sine este importantă. Dorinţele tale cele mai adânci este să faci un vampir să fie atras de tine, nu?

[05:27] R: Acum ce vei vei face de acum? Hm, încă nu vrei să vorbeeşti? Hm? Ce? Spui că nu-ţi voi crede cuvintele* Chiar eşti o femeie obositoare. Nu simţi că rei să-mi spui, nu? Bine, dar nu voi crede doar minciunile. Pot spune repede dacă etse o minciună sau nu. Deci când spui minciuni o voi intercepta imediat ce. Bine când vei avea chef eu te oi convinge. Îţi voi spune cât de adecvate sunt cuvintele care nu au niciun fel de înţeles în faţa nastră, a vampirilor.

[06:33] R: Acum această parte a urechii...*linge* sunt şi aici semne. Chiar mă dezgustă să le văd. *linge* Chiar acum suferi, nu? Nu eşt doar satisfăcută doar cu linsul? *rânjeşte* *linge* Îmi vrei colţii? Hei, răspunde-mi! Adevărul este că în inima ta ai aşteptat momentul acesta, şi când o spui, poţi să obţii ceea ce vrei.

[07:45] R:*Oftează* Serios....Nu eşti în măsura în care să poţi să faci ceva, în timp ce corpul tau desfrânată suferă cu adevărat pentru, de ce continui să mă sfidezi? Chiar dacă ştii că nu ai nici un sens să faci acest lucru. *rânjeşte* Este chiar opusul, îmi stârneşti interesul. Cu sentimentele tale încăpățânat, mă gândesc să-ţi pângăresc coprul ... *râde* Este aşa de ridicol, până când am devenit așa.

[08:19] R: Riguros, mai este cineva cae şi-ar arunca propria mândrie pentru astfel de oamanii necugetaţi....*chicoteşte* Lor (Sakamki) le place să se ocupe de aşa ceva, nu? Aşa că ca să mă bucur de acest corp, această gură încăpăţânată ar trebui să-mi dai permisiunea? Înţeleg. Deci aşa este.Este interesant! Dacă vitele care sfidează mâna stăpânului, nu av face ce i se spune. Dar eu nu sunt genul de bărbat care să-ţi compromită coportamentul. Eşti foarte supărătoare! Nu voi mai putea să îndur! Cu o femeie ca tine trebuie să ocupi instant. M-am gândit la nişte medicamente pentru tine. Ce crezi? Nu există nici o altă cale dect să te otrăves. Eşti inutilă. Eşti femeia încăpăţănată supremă.

Începutul antrenamentului (調教の始まり) Edit

[00:04] R: Acum, stai aici! În timp ce lumina luniii străluceşte aupra noastră, tu chier eşti foarte frumoasă. Ca şi în iad, *chicoteşte* Dacă sari, te veo zdrobi şi vei muri. Este ca şi falsa ta dorină? *rânjeşte* Nu mai este timp pentru implorat acum. Este supărător! Ei fac exact aşa, nu? Fă-o repede! Haide!

[00:45] R: ce este? M-ai apucat de mânecă? Vrei să te compătimesc? Ca şi cum aş fi diferit faţă de ceilalţi. Nu mai emoţii umane de mult timp sua senimente. Acum, du-te!

[01:05] R: *rânjeşte* Ce? Ce este în neregulă? Implori petru viaţa ta? Dar viaţa ta nu are nimic de a face cu mine. Eşti patetică! Mori!

[01:21] R: *râde* Vroiam doar să-ţi exprimi sentimentele tale adevărate. Dar, până acum nu spuneai. Nu înţelegi? Acum ce vrei de la mine? Spune!

[01:50] R: Să nu te las să cazi? Nu e asta? Chiar şi supă ce ţi-am lins rana, ce crezi? Ce simţi? Răspunde-mi la întrebare? Chiar şi dacă am lins-o , expresia ta mi-a spus toate sentimentele tale. Ce? Ai curaj? Uită-te în ochii mei cum trebuie şi spune-o! Cu buzele alea. Repede! Dacă mă faci să mai aştept mult, starea mea de spirit se va înrăutăţi.

[02:48] R: Înţeleg. Speri ca să-ţi beau sângele? Serios, era mai bine să spui de la început. Nu trebuie să mă preocup aşa. Ai nevoie de disciplină strictă absolută. Ca şi un câine, când îşi vede stăpânul dă din coadă şi fuge în jurul acestuia scâncind. Şi tu de asemnea la fel când îţi arunci corpul, până când îmi înfig colţii, mă vei tachina...

Răsplata este suptul sângelui (ご褒美の吸血) Edit

[00:04] R: Asta este rsplata ta. *soarbe*

[00:23] R: Mai adânc. Ah, ai dreptate. Mai adânc, înăuntrul tău. *soarbe* Ca şi cum au zis alţi, ai puterea să faci un vampir să se înfioare. Cu acest sânge îi scoţi din minţi, să-i duci în rai. Dar *chicoteşte* sângele tău este ca şi o otravă instatntă. Ca şi cum mă aşteptam, mintea îmi ese absentă.

[01:35] R: Sferic, de desubt întunecat, de aici puţin câte puţin, mi-ai luat complet raţiunea. Apoi, mă simt ca şi cum aş zbura. Ah, aşa este un stâpân când ar trebui să-şi îmblânzească vita. Chiar şi dacă refuzi, de voi apăsa în jos cu forţa. În ordine ca să-ţi beau sângele, ar trebui să înţeleg ce gândesc alţi despre tine. *soarbe*

[02:33] R: De ce stai jos? Nici nu poţi să te ridici? Până acum îţi era frică să fi aici. Acum nu mai simţi nimic cu excepţia plăcerii de a fi suptă? Şi uite! Din cauza sângelui tău corpul meu se simte uşor amorţit. Cum ar fi dac am cădea amândoi de aici? Stupid! Nu o lua în serios! Este imposibil pentru cineva ca MINE să fie aşa. Dacă chiar crezi mă supraestimezi. Nu e mare lucru totuşi. Acum, ţi voi bea sângele. Şi vrea să beau mai mult. Ceafa ta este următoarea. *soarbe*

[03:58] R: Acest miros....devine din ce în ce mai puternic. Miroul care mă invită. Pe măsură ce condiiţile tale devin bune, mirosul tău devine şi mai puternic. *bea* Mai vrei....să te ug şi mai mult nu? *soarbe* Gustul tău devine din ce în ce mai bun. Asta e....*chicoteşte* mă simt ca şi un idiot care a sărit în aceeaşi capcană şi slăbire. cet sentiment, nu este ceva pe care să-l poţi înţelege, nu? Celălalte lucruri devin nesemnifcative.

[05:37]  R: O vită neînsemnată ca şi tine, care sămanipuleze sentimentele vampirilor aşa......Vreau să înghit şi mai mult. Ah.....te pierzi încet. Dar, uitându-mă la faţa ta tentantă mă face dezgustat (la muşcăturile altor vampiri) senzaţie care nu trece. Fără sentimente neplăcute de acum înainte, vei imţi ca şi cum vei vrea să te fac ă te imţi udă. Dar cu atâta sânge , vei fi anemică. Într-un fel îţi place să fi chinuită aşa. *chicoteli*

[06:30] R: Acum dă-mi mai mult! Voi continua să caut sânge cu colţii mei. Pentru un om normal este o tortură. dar pentru tine.....este ca şi cum ţi-aş oferi plăcerea supremă. Salivai, deci ar trebui să fi fericită.

[06:54] R: Ah..şi aici sunt emnele lor. *rânjeşte* Dovezile altora de psiune, nu m-aş fi gândit nicodată că m-ar putea enrva aşa de mult. Chiar şi dacă am spus că nu sunt interesat de tine, exită o atfel de putere n sângele tău...Acei colţii înafară de ai mei, care ţi-au supt sângele de peste tot corpul...inima mi se umple de furie. Vreau să.....fiu în mod special alegi să fi a mea. Pentru totdeauna în vârful acestui turn, şi să am sângele tău oferit doar mie. *rânjeşte* Ai putea de asemnea să numeşti asta o prostie, dar eu chiar m-am gândit la asta. Vreau mai mult...sângele tău. Corpul mău.....te caută pe tine.

[08:16] R: Ce este cu faţa asta? Îmi ceri mai multă plăcere? Nu te juca! Nu înţelegi nimic despre vampiri. Sunt singurul care îţi poate judeca valoarea. Ar trebui să te fac să realizezi în mod sever despre naivitatea ta. Ar trebui să fi recunoscătoare! Nu fi aşa de plină de tine!

[08:51] R: Încă mai avem o noapte lungă la dispoziţie. Până când soarele răsare, îmi voi satisface nesaţioasa mea dorinţă. Este enervant, şi tu ştii, nu? În mod excesiv doar uitându-mă la tine. este un tip de capcană/atac violent? Până când voi rupe aceea parte din tine. Vreau să mă afund în sângele tău.

Gustul fricii de sânge  (恐怖を感じている血の味) Edit

[00:05] R: Fi obedientă! Nu vreau să intru în probleme şi să te las să cazi. Acum, simi vântul? *rânjeşte* Ai dreptate. Acum în spatele tău nu este nimic care să te susţină. Dacă las puţin din puterea mea numai un pic, vei cădea şi vei muri. Nu etse nimic de care să te ţi înafară de mâna mea.

[00:35] R: este dureros? Va fi oare bine dacă îmi dai drumul la mână? Nu est niciun dubiu cu faptul că te ţin de ceafă. Dar aş vrea să te menţin în viaţă. Tremuri. Chiar şi dacă întregul tău corp dă pe din afară de plăcere, încă poţi simţi frica. Dacă nu vrei să mori, fi obedientă! Nu-i por ierta pe cei care mă enervează! Înţelegi? Când eşti speriată, oare ce fel de gust are sângele tău? *rânjeşte* Îmi tot trezeşti interesul. *zgomot de sfâşiere*

[01:31] R: Următorul loc este aici.Chiar lângă inima cu siguranţă sângele se va revărsa şopotind. Bându-ţi sângele de lânga inima care trepidează nu este rău deloc, dar nu-mi place să beau sângele în timp ce îmi arde în propriul corp. Este enervant dacă sângele tău ţâşneşte, nu? Scuteşte-mă de suptul din zona pipetului. *soarbe* Acest stern este un obstacol! Nu contează...*soarbe* Gustul sângeluit tău când îţi este frică...ete destul de bun...*soarbe*

[03:14] R: Ce etse? *chicoteşte* Faţa ta este aşa de roşie. Te simţi bine? Sentimentul de a fi stimulată de un bărbat, în timp ce eşti încojurată de peisaj. Hm? Este greu de respiratşi vrei să-mi iau mâinile de pe tine? Deci alegi să cazi? Bine...

[03:47] R: Ce? Nu pot? Deci ce alegi? Serios *râde* încă îţi vreau sângele. Dar nu este nimic ce pot să fac dacă tu vrei ca eu să-mi iau mâinile de pe tine. Întoarce-te şi uită-te la peisaj. Vreau să-ţi gust sângele când îţi este frică. *rânjeşte* Înţeleg. Bine. Dacă nu vrei ca s te eliberez, voi continua să te ţin cu mâinile mele. Ah..sângele care ţi se scruge de pe piept. Mă face perplex, ca şi un trandafir roşu, înflorit în profunzime *soarbe* Corpul meu...senzaţia care mă face să devin altceva....este asta...o capcană? *soarbe*

Dorinţe expuse (欲望を曝け出す) Edit

[00:03] R: De unde vrei să-ţi beau sângele? *rânjeşte* Raţiunea ta încă se ascunde? Serios.....chiar eşti fără speranţă. Chiar şi dacă ai acestă înfăţişare, ce te poate jena mai mult de atât? Grăbeşte-te şi fii mai onestă cu privre la dorinţele tale! Şi arată-mi partea ta cea mai slabă. *rânjeşte* Te deranjează? Faţa aia...când te topeşti de plăcere, faţa ta devine perversă. Asta e bine.....detestă-mă şi mai mult!

[00:50] R: Chiar şi dacă ţipi, nu va veni nimeni să te salveze. Nu este nimic altceva decât disperare. Şi aşa numita ta disperare, mă va bucura până în adâncul inimii. Acum, grăbeşte-te şi spune! Arată-mi! *rânjeşte* Dacă nu vrei sămi arăţi, îţi voi tăia acest picior. Deja au trecut multe dăţi de când nu ai spuso. Repede!

[01:28] R: Crezi că nu-ţi voi tăia piciorul? Cu prorpia mea forţă care se adună în curând o voi face. Nu crede va f ca şi înainte! Acum repede! Dacă nu, acest cuţit.....

[01:56] R: *rânjeşte*Ce crezi că faci? Aproape ai căzut de una singură într-un moment de nelinişte? Nu, acum te rogi să scapi de mine. Este asta un fel de loialitate faţă de ei (Sakamaki)? Dacă este, nu te voi ierta! Crezi că este mai bine să crezi că te voi lăsa să cazi, şi că mă voi întinde pentru tine? *rânjeşte* Dacă alegi să dai, atunci nu te voi ierta! Chiar şi dacă ai murit, nu contează de câte ori , te voi readuce la viaţă! Şi asta o voi face de nenumărate ori, te voi chinui şi răni.

[02:46] R: Este păcat că nu ai căzut. Eşti speriată? Până acum corpul îţi tremura. Aşa cum m-am aşteptat, înainte să-ţi sug sângele, ar fi trebuit să alegi să mori. Planul tău a eşuat. Nu ar trebui să fi tenace, să te gândeşte la vreun fel de plan stupid, ca de exemplu săscapi de mine. Sau te aşteptai să te urmăresc când tu alergai? Asta este ceea ce vei face? Dacă este aşa atunci ca şi de o amărâtă vita ca tine, eşti grozavă. *chicoteşte*

[03:33] R: Acum să continuăm. Ca să poţi simţi mai multă durere am să-ţi beau mai mult sânge. În partea ta senzitivă, sângerează mai mult pentru mine! De ce? Este aşa de dureros că nu-mi poţi rsăpunde? Sau poate că sufletul a căzut capcană propriei plăcerii? Indiferent de care este, eu mă voi bucura de sângele tău...

[04:23] R: Ce? chiar şi în interorul coapselor tale sunt urme de muşcături. Este vreun loc în care corpul tău nu a fost atins de colţi? Nu poate fi ajutat. Acum voi bea de aici....*soarbe* Ce corp obscen. Cu picioarele întinde în felul acesta. Pot spune cu siugranţă că te simţi bine. *soarbe*

[05:52] R: Pentru mine să mă simt aşa de bine este ciudat. Să fiu purtat aşa de val de sângele tău. Cred că este suficient, dar nu mă pot opri. Serios, sângele tău este otravă! Este greu să te opreşti din a consuma droguri şi otravă, nu? Şi tu, îmi vrei mai mult colţii, nu? *soarbe*

[06:53] R:  *rânjeşte* Tu.......poţi să-ţi laşi auzită vocea aceea? În sfâşit te poţi accepta cu adevărat pe tine. Dacă este aşa, atunci intensitatea va creşte în curând...*soarbe* Fi şi mai deschisă cu trupul tău! Acceptă mă cu întregul tău copr! Aşa...uite aşa...*chicoteşte* *soarbe* Seduce-mă mai mult...*soarbe* Ah....Este pentru prima oară când mi-ai arătat atât de mult. Ce fermecător! O vită, cu acest copr îl poate face pe masterul ei vsel, simte-te liberă să de bucuri de fericire.Mai adânc...mai adânc....Voi continua să caut în cea mai adâncă parte *soarbe*

[09:10] R: *râde* Cineva ca şi mine, să fie atars de tine...este de necrezut. Unde ascunzi secretele alea?*rânjeşte* Eşti singura care ştie. Este bine. Când te pot captura, tcumva o vei recunoaşte. Până acum atunci, te voi face în aşa fel încât să nu poţi trăi fără mine. Mă voi folosi de tine, coprul tău şi sângele tău.

Beat (酔いしれて) Edit

[00:03] R: Acum...unde să fie? Sunt atâtea locuri ăe care nu le-amverificat încă. Cu atenţie din abundenţă, mă voi bucura de asta. Ah...sângele care se scurge în jos până la gleznă *sărut* *linge* *rânjeşte* Acum ar trebui să gust această parte? Burta unei femei este aşa de fine, ar trebui să fie delicios, nu? *soarbe* Sângele tău chiar încearcă să mă corupă? Serios* ....ce femeie imorală...Deasupra tuturor lucrurilor tu vrei muşcăturile mele, nu? Aici...asta este...ceea ce vroiai, corect? *soarbe*

[01:51] R: Ah… bin..foarte bine....nu te gândi la asta, doar lasă în sema meacirculaţia fierbinte. *soarbe* Aşa etse...doar pirde-te...aruncă-ţi de o parte raţiunea...apoi bucură-te din toată inima! Până la urmă dacă vreă să mergi înapoi la ei (Sakamaki) se vor dispersa de tine ca şi de un gunoi . Deci, doar acceptă acestă plăcere, şi fii sigură să te îmbeţi de pe urma ei. Corect? *soarbe*

[02:58] R: *râde* te-ai lăsat frumos purtată de val. Aşa este. Nici să nu te gândeşti la lucruri inutile, şi să laşi totul în sema mea! Nu-ţi voi face nimic rău. Doara atac stânjeneala ta, cel mai rău sentiment etc până când te enrvezi şi doreşi să dispari undeva....*soarbe*

'[03:43] R: Poţi să şipi cât de tare doreşti. cu durerea ta şi plăcerea, şi cu cu ochii tăi întredeschişi....cu siguranţă mă faci să mă simt bine...*chicoteşte Dacă ei te-ar vedea aşa ce ar spune? *rânjeşte* Când mă gândeam la asta mi se pare amuzant. Vita lor să fie furată chiar în faţa ochilor lor, este extrem de vexant, nu? Dar este prea târziu deja. Dacă ei găsesc acest loc, tu vei fi deja a mea. Nu te voi pierde. Cu siguranţă. *soarbe* Sunt pe punctul de a înnebuni....Vreau......Vreau sângele tău.

Blestemul fructului interzis (禁断の果実の呪い) Edit

[00:04] R: Este asta blestemul precum o rsplătaă pentru a ajunge la acel frcut interzis? Blestem? Prostii! Dacă pot să te gust aşa, nu-mi este frică de nici un fel de blestem *chicotelşte* Este vreo capcană pe care mi-ai întins-o? Nu mă lua de idiot! Ca şi cum aş deţine laurii victoiei, înţeleg ceea ce gândeşti. Dacă îneţelegi, atunci să dansăm! Precum doreşti, te voi muşca adânc în punctul tău cel mai moale doar. *soarbe*

[01:24] R: Hm? Ce? Mai mult? *chicoteli* bine....te simţii şi tu aşa, nu? Nu urăsc astfel de eforturi. Este mai bine dacă spui asta de la început. Nu, este asta. Dacă eşti o femeie aşa de vulgară? Eşti destul de înfrcosăşătoare! *chicoteli* M-ai înecat. Ce vrei? Înafară de colţii mei, ce atceva cauşi de la mine? *soarbe*

[02:38] R: Ah… lumina lunii se stinge. Poţi să vezi? Luna care străluceşte dincolo de umărul meu. Sau poate că nu mai poţi astfel de lucruri, din cauză că mă simţii prea mult? Dacă îneţelegi pregăteş-te! Arată-ţi faţa lunii, ceva mai tăios decât instinctul meu. Nu contează cât de mult încerci, nu mă poţi opri. Uite aşa...*soarbe*

[03:38] R: Nu suficient...Mai mult....dacă te gândeşti că asta ar putea să mă satisfacă atunci te înşeli total...Eu....spune-mi pe nume! Mai puternic!...şi apoi imploră...ca să-ţi îndeplineşti poftele...până când eşti satisfăcută...Îţi voi da colţii mei..*soarbe* Se pare că noul Eu a apărut, din cauza sângelui tău....*soarbe* Acum până când ne atisfacem poftele, până când ambele noatre suflete sunt pe punctul de a se căsători şi să diapră, dă-mi sângele tău! Eşti a mea..numao a mea.

[05:12] R: Ce este? Dacă ete aşa acum am să ţi-o dau. *rânjeşte* Ce? Buzele îţi tremură. Vrei ă te ărut? Ce femeie lacomă! Atunci o să-ţi dau ceea ce vreau....*sărut* *rânjeşte* Oamenii chiar unt interesanţi. Cu acest fel de iubire, inimile lor sunt uşurate. Dar antreamentul nu s-a terminat încă. Cu asta.....*sărut*

[06:26] R: Mai degrabă decât un sărut, dacă nu spui "Stăpâne, te rog suge-mi sângele!" în timp ce zâmbeşti, noaptea nu se va termina, şi voi continua să-ţi sug sângele. Te-ai pregătit deja. Noaptea de abia începe. Nu...nu vei mai fi capabilă să capi de aici. Noaptea nu se va sfâşi. De la început, nu mai eşti o femeie care trăieşte într-un loc luminat, nu? Asta este ceva ce şi tu poţi înţelege, nu?

[07:13] R: Hai! Voi cntiunua ă cauta mai adânc aceea faţă pe care nu mi-ai arătat-o încă. Accetp totul. Pentru că tu eşti vita mea specială.*rânjeşte* Tu eşti animalul meu uman, şi te voi preţui. Înţeleg. Întrebi de mine? Cu maniera aceea. O poţi face, nu? Ah...înţeleg, precum doreşti.Cu asta nu putem ă nu ne definim care dintre noi este tăpânul, corect? *chicoteli* Este straniu. Sângele tău care să mi e întoarcă aşa. Asta este fără dubiu realitatea. Deci, Dă-mi mai mul şi mai mult, mai mult ....sângele din corpul tău..dă-mi totul! Pentru că te voi iubi...pentru totdeauna...doar prin colţii mei...*soarbe*

*Sfârşit*

Also on FANDOM

Random Wiki