FANDOM

Traducere
MORE,BLOOD Vol.5 Yuma Mukami.png
Diabolik Lovers MORE,BLOOD Vol.5 Yuma Mukami traducere:

Sechestrare (拉致) Edit

Yuma: Ah, fata tânără din faţă! Da tu! Cea care merge în faţa mea! Da, tu...Spune, Oi, te strig! Auzi! Serios, asta este obositor! Dacă nu ar fi fost un ordin nu aş fi făcut ceva atât de problemeatic. De asemnea.....Răspunde-mi!

*Yuma începe să meargă mai repede ca să te ajungă*

Y: Nu mă pune să fac ceva supărător. Ce este cu privirea aia aiurită? Haa? Nu contează ce este, dar ce este cu o privirea asta aşa de suspicioasă? Haa? Cine sunt? Cui îi pasă de asta? Ce bătaie de cap.

*Yuma te-a lut în braţe*

Y: Uau, eşti uşoară! El continuă să fie surprins cât de uşoară poţi să fi, încât este ca şi nu ar căra nimic. În final îşi pierde interesul foarte rapid deespre greutatea ta şi continuă să te care.

Y:  Ce plictisitor! Oi, oi, nu te mai zbate! Vrei să te arunc pe jos?

Y: Doar priveşte!~  Nu vrei asta nu? Deci nu te mai zbate~ Este de îneles numai când te uiţi la mine, nu? (acel efort este inutil) Să-ţi foloseşti forţa este inutil, nu eşt o personaă care să se poate măsur cu mine. Ha, asta este, ceea ce tu numeşti nu o treabă foarte dificilă, nu......

Y:  -rozând un cub de zahăr-  Hmm, să te prind în timp ce mânânc zahăr nu etse nici o problemă.

Y:  Serios, să obţii o astfel de femeie ca şi tine, de ce dumnezeu cineva aşa de mare ca mine are de a face cu asta? Doar nu înţeleg. Tu, eşti genul ala special de femeie, nu? Mai mult, am auzit de la Ruki că ai ceva. Dar nu poat vedea nimic. Te ascunzi sau ascunzi ceva, huh?

Y: Ei bine, oricum, o persona aşa de gălăgioasă ca şi tine, pe care trebuie să o aduc în momentul în care o prind. Mai bine te-aş duce la Ruki acum...? Ah? *inhalează inspiră* Ce este mirosul asta? *inhalează mai mult* Huh, vine de la tine? Hee, asta este cu adevărat ceva special, cumva, este mai mult de atât. Este un miros bun. M-am răzgândit. Trebuia să te aduc în momentul în care te-am prins. Dar este ceva care să gust primul~ Este o sincronizare perfectă, mi-e foame. Nu mă mai pot sătura cu acel zahăr *ronţăie alt cub de zahăr* Haa? Ce gust au? Oi, oi nu-mi da expresia aia d enu ştiu, tocmai ce ai fost laută în posesie complet de ei, nu? (Fraţii Sakamaki) Tot corpul tău duhneşte de mirosul lor, ar trebui să fie o limită a prostiei (Yuma îi insultă pe Sakamaki), este inutil să negi.

Y: De aceea am să te gust, nu este nicun motiv pentru care să nu o fac.....(se referă la faptul că dacă nu ar f atâtea mirosuri pe corpul tău de la muşcăturile lor atunci nu ar fi interesat să te guste şi te-ar duce direct la Ruki).

Y:  Vreau să te gust acum, deşi acesta nu este locul potrivit. Ar trebui să mergem la locul meu....este un loc special, cu siguranţă îţi va plăcea mult~

Yuma Mukami (無神ユーマ) Edit

*Yuma te aruncă pe podea*

Y: Gata, am ajuns. Aaah locul asta este relaxant~ Mă simt reîmprospătat după ce fac ceva atât de supărător. Cu siguranţă ştie să dea ordine altora.

Y: Heh? Ce naiba! "Nu mă lua prizonieră?" Mai taci din gură! 

Y: Haa? Unde suntem? Aceste întrebări pe care mi le tot adresezi încep să fie a naibii de enervante! Vei ştii când vei vedea....Asta este ascunzătoarea mea. *ronţăie un cub de zahăr* Aici este locul unde am stocul meu de Zahăr-chan. Hmm? De ce continui să-l mănânc....Asta este ceva ce-ţi place şi ţie desigur...Heh? Vrei? Deschide-ţi gura, este gustos!~ *Tu te tragi înapoi* Tu eşti cea care a cerut! Deschide-ţi gura aia mai repede. Asta este minunatul de mine care te hrăneşte cu unul dintre preţioşii lui Zahăr-chan...Haide deschide-ţi naibii gura aia odată!

Y: *reuseşte să-ţi deschidă gura* Uite aici,, oi, nu fi aşa de dificilă, oi....oi. Nu-i mai face aşa problme prietenului meu Zahăr-chan! Hehe *te face să înghiţi un cub de zahăr* Ei bine ce crezi, etse bun, nu-i aşa? ~ Huh? *tu spui că este dulce* Ei bine este doar zahăr.

Y:  Desigur că este dulce. Huh, ce crezi că era? Heh? Crezi că era ceva suspicos ca un drog? Hehehe, prea rău de tine, dar este atât de simplu, purşi simplu, Z-A-H-Ă-R. Tu credeai că este vreun drog suspicios este aşa de rău (este obraznic), numai gândul nu are nicun sens. Dar, oricum, asta poate fi ca un medicament. Heh, nu este nimic în neregulă cu asta. Mai mult, ca şi cum era să-ţi dau cev aca un drog. Chiar şi aşa când stai acolo, vei fi o fată bună şi vei sta nemişcată, nu?

Y: Acelor tipi le plăcea să-ţi facă asta, nu~ Hehehe, Ha, ţi-ai schimbat părerea? Nu asta este ceea ce spui. Atunci, ce sunt astea, huh?! *îţi rupe hainele* Aaah~ Sunt urme de muşcături de ale lor pe tot corpul tău heh.

*Îţi spune să nu-ţi ascunzi urmele*

Y: Să-mi dai un o scuză că au fost săcute când dormeai este mare greşeală, numai faptul că crezi că aş putea să cred o astfel de minciună este chiar şi mai aiurea! Până şi tu poi vedea asta. Încă ştiu pentru că sunt un vampir până la urmă. Hehe, am observat că ai minţit tot timpul. Ei bine în primul rnd, locul ala pe care îl cunoşti aşa de bine cu tipii aia, sunt la fel ca ei, deşi diferit totuşi de ei. Sunt Mukami Yuma şi mai bine ţi-ai aminti bine numele meu.

Barbar sălbatic (野蛮で乱暴) Edit

Yuma spune că s-a mai calmat şi că acum eşti tăcută poate să începe mai mult sau mai puţin să te examineze.

Y: Din cauza mirosului tău dulce care vine de la tine, nu mă pot abţine să nu mă simt înfometat. Whia! Hei, nici nu să nu îndrăzneşti să fugi!

Tu alergi în schimb cât poţi de repede către cea mai apropiată uşă pe care o vezi şi încerci să o dechizi apucând mânerul. Yuma însă începe sp vină încetişor spre tine, iar tu mai zâboveşti încercând de încă câteva ori să te izbeşti de uşa de metalică, sperând ca cineva să te audă.

Y: Prea tare! Eşti enervantă....Nu ncerca să mi te împotrivşti aşa de mult! *te împinge de lângă uşă şi tu cazi pe podea*

Y: Serios acum eşti îmbătată sau ceva? Nu poţi înţelege de când atunci când vezi. Crezi că mă poţi să mă învingi.Huh? Pot s-ţi rup oasele gâtului tău ca pe nişte rămurele să ştii. Nici nu a fost mare lucru ca să te împing..Serios tu chiar vrei să fi bătută?

Y:  Vrei asta aşa de mult şi să o fac brutal şi dur, nu-i aşa?

Y: Ei bine acum că te-am imobiliazet pe podea este inutil să încerci să te zbaţi. Nu eşti nimic mai mult decât o bucată de carne care aşteaptă să fie dusă la măcelărie. Cel puţin *soarbe* vei fi o bucăţică gustoasă. Fi mulţumită. De asemnea *inhalează* Chiar vine un miros bun de la tine....Acest miros de unde vine mai exact? De aici poate? *îţi ridică fusta* Heh? Haha, ce este cu lenjeria asta? Nu este sexy deloc.Nu poţi purta şi tu ceva mai provocator? Serios, asta este o dezamăgire. Chiar şi atunci când ceilalţi nu o pot vedea poartă şi tu o lenjerie mai la modă. În orice caz mirosul nu vine de aici....

Tu îi loveşti braţul lui Yuma în aşa fel încât futa îţi acoperă din nou picioarele, gest care îl înfurie pe Yuma.

Y: Huh, ce este în neregulă cu faptul că ştiam că mirosul nu vine de acolo şi totuşi ţi-am ridicat fusta? Nu că aş avea un interes să-ţi văd lenjeria. Nu sunt deloc interesat de asta. Haa, este enervant, nu poţi să taci din gură!

Y: Încercsă găsesc sursa acelui miros grozav. Aşa cum credeam evine dela ceva din coprul tău? Doar nu pot înţelege ce.....Ei bine nu pot înţelege, aşa că mai bine fac ceva cercetări.....hehehe, ceea ce vrea ruki este corpul tău, în orice caz, Yuma-Sama o să fie primul care să te guste. Când găteşti cel care pregăteşte mâncarea are dreptul de a degusta primul mâncarea, nu? Deci, asta înseamnă c te-am prins primul şi deci am dreptul de a te gusta primul.

Y: Aaah *inhelează puternic* Acest miros nu mă mai pot sătura de el. Serios, este măcăr un om în viaţă care să miroasă aşa? Ha...*inhalează* Nu contează unde miros pentră în mod vag este peste tot. Poate ar trebui să gust carnea mai întâi? *inhalează din nou* Mnm, mirosul este foarte ademenitor. Oi, am să fac o jucărie in tine. Mai bine ţi-ai menţine privirea pe mine tot timpul. În momentul în care colţii mei te vor sfâşia, până în momentul când îţi voi sfâşia carnea timp în care eşti în viaţă.

Sângele este mai dulce decât zahărul (砂糖より甘い血) Edit

Y: *muşcă şi bea* Asta este minunat, ce naiba este asta? Oi, sângele tău este mai dulce ca şi zahărul...*bea mai mult* ...Asta este prima oară...*bea* Haa, ah, este atât de dulce. Ce dumneze este cu sângele tău....Nu pot să înţeleg deloc, dar am auzit că are ceva de a face cu inima. Este numai asta? Nu, asta nu poate fi adevărat, nu-i aşa? Hei, tu, ştii ceva despre asta? Ţi-au făcut ceva?

Y:  *respiraţie întretăiată* La naiba...încep să ameţesc. Este din cauza sângelui tpu....Huh, chiar şi faţa ta spune că simţi plăcerea. Hehe, asta este o expresie bună. Asta sunt eu care te-a făcut să te simţi bine.

Y: Asta este prima oară când am avut pe cineva ca şi tine. Cel mai probabil eşti o persoană menită întunericului. Chiar şi totuşi sângele tău este corupt, niciodată nu am avut pe cineva care să facă o astfel de expresie. Hehe, eşti şocată? Nu etse nimic pentru care să te îngrijorezi, doar bucără-te de plăcere. Chiar şi dacă acum fac lucrurile mai blânde, lucrurile nu vor mai fi aşa de drăguţe.

Y:  Heh, încă ai de gând să rezişti? Nu eşti o femeie drăguţă. De ce te îngrijorezi de asta aşa de mult? Asta etse un corp care Dumnezeu l-a făcut special pentru tine, nu-i aşa? Huh? "Nu o fac pentru că îmi place"? Heh! Chiar dacă îţi place sau nu, nu contează, aşa că obişnuieşte-te. Vreau să mă simt bine. Îmi place acest sentiment. De asemnea sunt foarte ataşat de lucrurile dulci.

Y:  Te voi lega. Ce ironic, că nu m-am gândit nici măcar umpic la faptul că aş vrea să te protejez sau la motive morale. Sunt doar idealuri inutile. Dacă aş fi avut un interes, acela este sângele tău. De asemnea nu mă poţi învinge prin forţă. Uită-te la acest trup! Este foarte mic! Este ca şi cum am fi un părinte şi un copil.

Y:  Hehe, infdiferent de cum o percepi, rezistenţa este inutilă. Hehehe, cel puţin dacă nu vrei să suferi, ar trebui să stai tăcută. Ah, dar scoţând totul din oamenii care nu te ascultă sau oricum, indiferent că eşti tu nu-mi pasă.

Y:  Am spus prea multe, Ei bine, unde să merg mai departe? Să încerc picioarele acum? *linge şi ihalează* Doar cât de bun este mirosul tău oricum? Sigur este ceva legat de mirosul asta....*muşcă şi bea* Ah nu mă mai pot sătura.

Y: Ard de-a dreptul *bea şi soarbe* Mă afund din ce în ce mai tare, toată chestia asta caldă îmi fce corpul....hehehe aşa ets cel ma bine şi cel mai savuros.

*soarbe din nou*

Y:  Asta este grozav, mă simt chiar mai bine ca şi înainte, doar ce dumnezeu a fost asta? Hmm, hmmm. acest sentiment din cauza acestei persoane este ridicol. De asemea , colaborează şi tu cu mine...Doar ce a mâncat de a devenit aşa de dulce? Chiar şi legumele cae sunt perfect îngrijite şi recoltate nu ar gusta aşa de dulce. Deci ce ai făcut? Ha? Oi, asculţi? Nu sta doar aşa. Haide, mă auzi? *te plezneşte peste obraji*

Y:  Şi-a pierdut cunoştiinţa.....Am băut prea mult, pnetru prima oară? A fost poate din cauza şocului sau ceva? Asta este enervat *te plezneşte din nou* Oi, trezeşte-te! Oi!

Sfâşiind (八つ裂き) Edit

Y: *oftează* Însfârşit te-ai trezit huh. Credeam că te-am omorât, aşa că nu te juca cu mine ! Ha? Ce ai spus? "Nu m-ar deranja să mo singură?" spui tu.....Chiar mă iei de prost, nu-i aşa....Cu cine crezi că vorbeşti? Chiar şi dacă mori, nu-mi pasă. Numai dora că Ruki m-a rugat să te aduc îanpoi în viaţă....Ce ruşine, dar nu este înţelept să sfidezi persoana aceea. Ei bine, numi asta e.

Y: Mai mult, dacă nu faci asta din nou am să te fac bucăţi. Hehe, a spus să te ţin în viaţă...deci asta înseamnă că numai dacă mori nu ar mare lucru rămas. Ahaha, dacă poate am să testez teoria ar putea să merite.

Y:  Hehe, sunt înfricoşător? Heh, dacă aşa etse atunci ar fi cazul să-ţi gura închisă şi să mă laşi să te ling. Huh? Este pre atârziu să te prefaci dură şi rebelă, este inutil. Sau poate că ai de gând să plângi şi să implori ca să-ţi ling picioarele? Heh? Nu poţi face aşa ceva, nu? Serios, uite aici sta nemişcată şi am să te chinui *scoate un cuţit* Haa, este bine că am găsit un cuţit în acest loc. Uite ce strălucitor este tot.

Y: Deci de unde ar trebui să încep? Voi îndeplini o cerer entru tine. Mâna ta dreaptă? Sau poate picioarul tău drept? Hehehe *te plzneşte din nou* Sau poate nu ai niciun motiv rămas şi vrei să te termin dintr-o lovitură? Oi *plezneşte* Răspunde-mi. Hehe, ce este în neregulă cu expresia ia, nu plânge. Ţi-am spus că ete inutil să regreţi. Sunt dispus să o fac chiar aici.

Îngăduitor (言いなり) Edit

Y: Aaah aşa de enervant! Şiptul tău este cu siguranţă puternic! Bănuiesc că nu poate fi evitat, dar eram pe punctul de a face ceva bun *Sfâşiind haine* Aceea persoană.....uite, cu asta nu voi mai trebui să fiu nevoit să-ţi ascult vocea enervantă.

Y: Este mai bine aşa? Asta este bandă adezivă. Vocea ta îmi iritau urechile atât de tare încât aproape am vrut să te omor~ Ei bine mergem sus? Huh? Ce, nu ţipa în timp ce ai banda pe gură. Este ceva ce a rămas blocat pe buze huh, ce enrvant...*rupe* Huh? Ce? Ce am de gând să fac? Huh? Nimic. Spre exemplu, ce fel de lucruri? Este ok daca îţi tai mâna dreaptă? Oi, spune-mi! Nu-mi spune că nu te-ai gândit la nimic.....Huh? Este ok dacă mai beau sânge?! Deci poţi să faci o astfel de cerere....Cât de plictisitor, eşti sogură că nu te joci cu mine? Huh? Poţi să-mi lingi pantofii? Heh, de parcă eşti tu o femeie cu o aşa mândrie.

Y: Genul acesta de lucruri este bine....Aşa mai bine...Acum încearcă să mă inviţi. Nu vrei să fi tăiată cu cuţitul asta, nu? Spune; "Te rog bea-mi sângele", invită-mă într-un el sexy. Uite aşa, nfăşoară-ţi mâinile în jurul lui Yuma-sama. Acum imploră "te rog bea-mi sângele fiinţei mele patetice, măreţule Yuma-sama". Hehe. Oi, dacă nu spui mai repede am să te bat! Ah, da aşa. Ţine-mă strând. Aşa. Acum fă-o din nou *apucă cuţitul* Spune-o cum trebuie şi am să te răsplătesc.

Y: Da. da aşa. vezi că nu eşti fată bună. Nu e rău deloc. Hehe, pentru acest tratament special , nu mă pot abţine să nu râd acum. Hehe, ei bine ai spus-o.

Să topim ruşinea (羞恥心を溶かすために) Edit

Y:  Oi, ridică-ţi capul. Ce faţă patetică, dar, este mai de preferat decât expresia pe care mi-ai arătat-o mai devreme, îmi place. He, vino mai aproape. Nu voi lua cuţitul, vino aici. Aah, numai de la împins arăţi aşa deja. Eşti plicitisitoare. Să îmbrăţişezi un bărbat pe care tocmai ce l-ai întâlnit.

Y:  Ah, este inutil din partea ta. Doar la câţi bărbaţi le-ai arătat asta? Nu ai ruşine? Nu eşti stânjenită deloc că m-ai îmbrăţişat? Wow, de ce regreţi? Deja ai devenit micul meu procuşor.

Y:  Până şi tu ai admis-o? *linge* Tu, în loc să fi bătută până la sânge, nu ai vrut defapt să simţi asta în schimb *linge**soarbe* *respiră* Îţi place când simţi plăcere? Ei bine şi mie. *soarbe* Gustos~ Aahh mai mult, nu mă pot sătura de dulceaţa lui. Nu credeam să existe ceva mia dulce ca zahărul, dar sângele tău nici nu se apropie de zahăr *muşcă* *bea*

Y: Doar ce dumnezeu credea aceea persoană....*respiraţie întretăiată* Gâtul meu, corpul meu ca şi cum ar fi în foc. Este ca şi cum legumele se coc. Mă înec în acest râu de sânge. Asta este un sentimnet, tu ce simţi? Spune-mi. Aceea esxpresie, da. Simţi că înebuneşti şi sfâşită, nu? Deci ce fel de sentiment este acesta? Spune.mi. Dacă nu etse suficient voi face şi mai multe.

Y:  Ei bine, vino aici, unde şi ce fel de sentiment referi? Lasă-mă să aud. Oy, mă asculţi? Nu-ţi pierde firea. Huh, încă eşti jenată? Doar lasă sentimentul ala. Sau poate că vrei să simţi fierul din nou? Pentru binele tău şi ca să te fac să înţelegi complet, voi mai folosi asta odată. Hehe, chiar şi când o spun aşa, nu-mi place.

Y: Dar dacă ai să continui să fi aşa, de ce nu~ este enervant. O voi face.

Dependenţă de gust (病み付きにさせる味) Edit

Y: Ei bine, de unde ar trebui să încep? Eşti deasupra mea într-o poziţie aşa de indecentă, ar trebui să te dezbrac? Nu, ar fi prea plisctisitor, doar umpic, ar trebui să sfâşiu? Aşa va fi mult mai interesant. Uite aşa *sfâşie haine* Whoa nu te mai zbate. Uite aşa *sfâşie şi mai mult* Aşa este mai bine, nu? De asemnea până şi pe piept ai semne. Hmm, este un el de ţinută sexy? Hehehe ce privelişte frumoasă. Chiar şi dacă nu este nimic de remarcat la coprul tău, faţa ta este roşie complet, şucru care pe de altă parte este grozav. Ei bine de unde să beau mai întâi?

Y: Hmm, defapt eşti genul de persoană care este muşcată şi care are semne de muşcături? Hehe, nu-mi pasă neapărat de asta. Când gâtul meu este uscat doar voi bea din nou sânge. Dar ştii, acum că suntem într-o asemnea postură am putea de asemnea să ne distrăm? Nu? Dacă arăţi aşa nu mă voi mai plânge. Deci ce crezi? Tu chiar nu te mai poţi sătura de colţii mei, nu? Hehe, atunci te voi atinge aşa.

Yuma: Huh? Sunt înfricoşător? Nu asta este, nu? Inventezi minciuni. Tch, la naiba am spus prea multe din nou. Acum gâtul meu este uscat din nou *soarbe* Vreau să am acel sânge dulce din corpul ala al tpu din nou. Sunt o persoană foarte onestă. Fufu, voi bea din degetul tău acum. Haide, pune-ţi degetul în gura mea. Hai mai repede. Dacă nu o faci te voi muşca în mod forţat. Da, da uite ala, mai adânc în gura mea. Te voi mânca toată *bea şi respiră întretăiat* Aceea faţă roşie este cea mai bună răaplată, mai ales văzută de aici de jos. Simţi şi tu. nu-i aşa? Sentimentul ca şi cum ai fi în rai. Ah, dacă este aşa, atunci şi eu tot aşa sunt. Acest sentiment minunat de plăcere. Doar ce este sângle tău? Oi, dă-mi mai mult.

Y: Degetul tău nu este suficient. Huh, încheietura ta? Este un loc bun. Deja ştiam că deja mă recunoşti. *muşcă din nou , soarbe* Bun, sângele tău etse foarte bun, cum îi spune......Cum este posibil să fie întinat acest sentiment întunecat? În ritmul asta tot sângle tău îl voi bea. Voi cădea ispită sângelui tău, ca şi cum inima ta m-ar accepta, cum ar fi atunci? Te-au făcut ei să simţi asta? Hehe, de asemnea corpul tău pare să se simtă bine, ca şi mine acum ai devenit una de a noastră. Nu-mi spune că nu o faci în mod conştient. Mai mult, mai mult, tentează-mă mai mult.

Y: Hmm? Îţi voi dărui corpul meu, heheh, ahh încheietura de acolo de asemnea îmi dezvăluie cu sângele tău. *soarbe şi geme* Doar lasă orice alt sentiment de o parte, dacă chiar vrei să devi purceluş, trebui să-ţi pierzi orice interes pentru acei tipi sau nu va fi bine deloc. Ah, nu mă mai pot opri acum, uite aşa, chiar te voi ucide acum. Hehehe, dar, vreau sângele tău. Sângele tău este al meu. Nu te voi înmâna nimănui. *respiraţie întretăiată înainte de a muşca din nou*

Nu mai contează ( どうでもいい) Edit

Y: La naiba, nu plănuiam să fac asta....Cu cât mai mult beau şi beau, cu atât mai bun devine sângele tău. *respiraţia întretăiată* Înţeleg acum, sângele din corpul meu te ţine pe loc, hehe acum nu te pot lăsa să mergi la el (Ruki). Încă te pot simţi în mine. S-ar putea să nu fie la fel de puternic, tu de asemnea, dar gândindu-mă la ast aşa etse corect *sunete de palme* Oy, mă asculţi? Huh? Până şi tu spui că eşti a mea, nu? Heh, la naiba, din nou gâtul meu , este periculos. Îţi doresc sângele din nou?

Y: *îţi rupe din haine mai mult* Mai mult, mai sunt multe locuri din care să sug sânge, nu-i aşa? Arată-mi atunci unde, arătă-mi! *inhalează* Ah, ce miros bun. Spatele tău emană un miros chiar foarte bun. Ah, nu contează cât de slab este mirosul *inhalează adânc* Încă are cel mai dulce gust *linge şi soarbe* Până şi aici sângele tău curge *linge şi soarbe* Asta nu este bine, mă face să semeăn cu un câine. Hehe, haa, nu-mi pasă, mă face să mă simt reîmprospătat. Dar tu vei începe să ai o naemie destul de gravă. Cu cât mai mult sug, cu cât mai bun este gustul sângelui tău, cu atât mai bine mă şi simt. De aceea vreau să-ţi degust sângele pe îndelete încă puţin.

Y: *soarbe şi geme* Corpul tău este mai mult decât delicios, mă simt ca şi renăscut, tu exişti numai pentru binele vampirilor ca să se hrănească din tine? *soarbe* Îţi dau ei un tratament asemănător? (face referire la Sakamaki) Ah, în cel mai buncaz oricum este un fel de relaxare bună, ori poate pentru binele tău de a te sustrage, eşti o fată bună? Dar *bea* Nu te voi înmâna nimănui. Nimănui, eşti a mea. Nici să nu îndrăzneşti să-ţi dai sângele unui băsbat diferit înafară de mine.

Y: *linge* Îţi observ corpul şi în felul tău pare destul de obscen, încât ne face să ne simţim aşa de indecent. Înţleg acum, în sfârşit ai admis (plăcerea). Şi astfel uite aşa încă tânjeşti după mai multe muşcături ale bărbaţilor, mai ales foarte adânc în inima ta, nu-i aşa? Hehe, indiferent cum ai aboarda-o este detul de egosit. Deja m-am plictisit *bea*

Y: Simt că mă amorţesc, de asemnea şi aici este sânge, aşa cum credeam dulce, cum ar trebui să mă exprim: îmi place vreau să te mânânc cu totul. Ah, până în cea mai adâncă parte a corpului tău. Cţând te muşc simt cum mă scufund şi mai mult în sângele tău *bea mai mult* Chiar şi când rămâne o muşcătură mică încă îmi rămâne în gură, deja simt că nu mai am simţuri. *respiraţie grea* Este periculos, asta este, suficient cât să mă preschimbe în cenuşă, dar timp de câteva mri am băut numa câte o înghiţitură şi s-a sfârşit. Haa, cu adevărat niciodată nu am ami întâlnit pe cineva cu un sânge ca şi al tău. Haa, cumva, numai contează asta acum. Te vreu. Vreau mai mult din sângele tău, mult mai mult încât nu simt că pot să mă simt satisfăcut. Iar tu, de asenea vrei să fi chinuită de colţii mei, nu-i aşa?

Y: Mă voi nsemna adânc în corpul tău, astfel încât să nu uiţi niciodată. Întreaga ta fiinţă, sângele tău, totul mi-l vei da mie, înţelegi?

Te voi muşca (オレが噛み砕いてやる) Edit

Y: *expiră* Dă-mi mai mult din corpul asta al tău. Până când nu mai ets enimic de luat. Vino, unde să te muşc? Haa, chiar şi să cres că un alt bărbat ţi-a făcut asta, făcând-ţi lcururi indecente cu tine. Hehe, ets ecea mai mare plăcere, nu? În acest ritm chiar voi vrea să te sec cu totul. Sigur este ceva în neregulă cu mine, totul este din vina ta. Un virus ciudat mi-a venit de hac? Un sânge special pentru un vampir sau ceva....Ei bine unde îmi vrei colţii? Următorul loc ţi-l voi ănsemna adânc în tine. Foarte adânc, în cea mai adâncă parte a corpului tău *muşcă*

Y: Coapsele tale au urme de colţi acum. Hehe. Până şi eu am uitat unde te-am muşcat şi unde nu *soarbe* M simt şa de bine acum, este ciudat că mă simt aşa de bine? Nu vreau să stânjenesc un om, heh? Oi *te plezneşte* Hehe, aşa cum am crezut...am băut prea mult ? Oi, încă nu s-a sfârşit, huh? Ha, nu încă, nici să nu te gândeşti să pleci, vreau mai mult, încă nu m-am săturat. Şi tu la fel, nu? De aceea nu sta aşa acolo extenuată, încă mai ai sânge care îţi pompează, nu? Huh, oi, uită-te aici, da aşa, uită-te la mine.

Y: Uită-te la faţa mea cum trebuie, este mult mai bine să-mi vezi sângele când îţi beua sângele, nu? Hehe, până la urmă femeile sunt egoiste. Corpul meu este tot antrenat acum, haa, dar nu mă pot opri. Chiar şi dacă mori, nu-mi pasă, mă enervează mai mult că alţi bărbaţi te pot avea.

Y: *soarbe şi respiră întretăiat* Este ca şi cum gâtul meu îmi arde, de asemnea tu eşti cea care mă face să mă simt aşa. Nu-mi pasă. Doar gâtul încă îmi este uscat. Vreau doar sângele tău. Nu-mi mai pasă de orice altceva. Dacă te duci la vreao persoană oarecare, aş putea să-i bat atât de tare până să le iasă pe nas. Hehehe *respiraţie îngerunată* Sângele tău sigur este înfricoşător, să-i faci pe toţi să creadă asta. Chiar şi dacă nu arăt aşa, sunt destul de împăcat. Mi-am găsit interesul. Haa, mai degrabă să te am pe tine decât legumele mele, pe care câteodată le mănăc, dar tu eşti altă poveste. Sau poate că nu poţi face nimic bine. Nu poate fi ajutat, în cel mai bun caz, pot să admit că îţi îndrăgesc sângele. Este cel mai special dulce lucru *soarbe*

Y: Muşc şi muşc, şi tu mă vei lăsa. Chiar şi în utlimul moment dacă ai putea să plângi totuşi. De asemnea este adevărat că asta este versiunea reală a poveştii? O văd întipărită pe faţa ta. Mă vrei, m-ai acceptat. Acum arată-mi, te voi face să te simţi foarte bine *muşcături şi sorbituri*

*Sfârşit*

Also on FANDOM

Random Wiki