FANDOM

Traducere
MORE,BLOOD Vol.8 Subaru Sakamaki.png
Diabolik Lovers MORE,BLOOD Vol.8 traducere:

Track 1:地下墓地 Edit

Subaru: Ungh, unde suntem? Este întuneric beznă. Suntem în sicriul meu? Nu este. Atunci unde? Tu. Tu eşti şi tu!? Ughh! La naiba. Se pare că amândoi am fost loviţi rău în cap. Capul mă doare. Nu te juca cu mine! *loveşte în lemn* Calmează-te spui! Cum ai putea fi calmă într-o astfel de situaţie?! Suntem închişi într-un loc necunoscut. Mi-au făcut asta mie, dar şi ţie. Acei oameni! Sunt ca şi mine. Da întradevăr. Sunt vampiri. De aceea sunt aşa de nervos! Tch! *loveşte din nou* La naiba! Au făcut asta numai pentru plăcerea lor. Nu etse amuzant deloc, la naiba!

Subaru: Tu. Crezi că nu am răni? Chiar şi ca vampir nu mă rănesc aşa de uşor. Dar chiar şi aşa să fiu lovit şi bătut aşa *tu îl atingi* Ce? Nu mă atinge. Heh, asta înseamnă să te îngrijorezi de propriul corp? Să mă loveşti aşa *oftează* Nu credeam că au urmărit să ne loveasccă în cap.

Subaru: Întodeauna îţi beau sângele ca şi cum aş fi obişnuit de mult. Dar acum nu eşti fericită că susnt rănit? Heh. Nu te-ai gândit la aşa ceva? Mai taci! *loveşte* Nu te comporta ca şi cum ai fi victima! Aşteaptă. Tu. cumva un miros ciudat s-a prins de tine. *inhalează* Este mirosul de sânge! Nu-mi spune că ţi-au făcut ceva? Oi, răspunde-mi! Te-am întrebat dacă ţi-au făcut ceva!

Subaru: Nu-şi aduci aminte, nu mai minţi! Este inutil. Tch! Acei oameni. Nu voi fi satisfăcut până când nu-i voi bate măr! Îi voi ucide pe toţi! Care este înelesul acestei situaţii? Să mă bată, să-ţi sugă sângele şi apoi săă ne închidă într-un loc necunoscut! Asta nu poate fi adevărat! Încearcă să mă ia de prost. Îmi subestimează personalitatea.

Subaru: Care este scopul lor? Nu este evident! Vor să mă păcălească! Ungh! Ce este cu setea asta! De aceea ţi-am spus să nu mă atingi! Asculţă la ce îţi spun ceilalţi! Nu te comporţi ca şi tine acum? Este pentru că ţi-au băut sângele? Asta vrei să spui. Ce este? Doar evidenţiez ceea ce este esenţialul. Sunt sigur că s-a simţit bine!

Subaru: Tu eşti genul acela de femeie! Întodeauna am.....*nişte bolovani se prăbuşesc* Ai grijă! *te acoperă*

Track 2:強い渇き Edit

Se rostogolesc mai multe roci, iar acoperişul se apleacă sub greutatea acestora de mai multe ori.

Subaru: La naiba, acoperişul! Oi, eşti bine? Deasupra piciorului meu...O rocă mai mare a căzut. Oi, nu te mişca, ah la naiba! *Subaru încearcă să se strecoare pe sub rocă* La naiba, nu o pot da jos! Nu reuşesc! Mai mult este o clădire veche. Oi, tu nu ştii unde suntem, nu? Hehe, desigur că nu ai cum să ştii, probabil în apropierea unui cimitir.

Subaru: Un cimitir al vampirilor. Am mai auzit de locuri de acest fel de la Reiji. Într-o clădire veche construită ca un mortuar. Tch, tu eşti în mare parte de vină. Din cauza ta am toate aceste greutărţi asupra mea.

Subaru: La naiba! Dar nu mai am acces la forţa mea cum de obicei pot. Dacă era cazul ca şi de obicei aş fi putu să scap de ascete roci blestemate de pe piciorul meu şi să mişc. *oftează* Asta este jalnic! Asta sigur este nasol. Spune, nu eşti speriată? Este întuneric beznă aici. Oamenilor le este frică d eîntuneric, corect? Eu nu urăasc întunericul. Chiar şi în întuneric poţi să simţi ceea ce pot să-ţi fac, nu?Hm? De ce îmi ţii mâna? Huh? Aşa cum credeam eşti speriată? Eşti în calea mea, dă-mi drumul. *roci se prăvălesc* Nu veni aproape de mine. *respiraiea întretăiată* Gâtul îmi este mult mai uscat decât de obicei. Ngh! Ahh, destul! Nu te îngrijora pentru lucruri neimportante. Oricum, du-te acolo. Repede!

Subaru: Vreau să fiu singur acum. Dacă continui să tot te bagi în seamă te vei simţi la fel ca şi când suntem înăuntru sicriului meu. Ce? Heh? Eşti incapabilă să te duci, deci nu poi să te duci? Tch. Ei bine, este adevărat cu pereţii aşa de înstrâmtoraţi din locul asta, este geu să te miti prin prejur. La naiba! Ahh, asta este enervant! Dacă nu te poţi duce atunci taci. Nu-mi vorbi. Până când forţa mea se va întoarce atunci voi putea să dau rocile aste ala o parte într-o secundă. Ngh *respiraţie întretăiată* Aşa cum credeam este ciudat. Gâtul îmi este prea uscat ca să fie considerat normal. Înaite când încă eram incoştienţi, acei tipi ne-au drogat cu ceva? *zgomotul rocilor*

Subaru: Ce fac? Nu poţi spune doar privind* Încerc să sparg această rocă ca să putem ieşi naibii de aici. La naiba! Tch. aşa cum credeam este inutil. Ce este asta* Gâtul îmi etse teribil de uscat. La naiba! Când eşti aici nu pot...*respiraţie întretăiată* Dă-mi drumul. Tu.......mirosul sângelui tău este tentant! Grăbeşte-te! Ah? Mirosul sângelui tău mă face să mă simt şi mai rău. De aceea. Huh? ce? Este pentru că un alt vampir ţi-a băut sângele. Nu te juca cu mine! Ce vrei să spui cu asta? nu etse ca şi cum aş fi....ah mai taci! Nu-mi spune nimic. Tu. Îmi spui că vrei ca sângele să-ţi fie supt de mine. Dacă asta este ceea ce doreşti, estse okay cu mine. Voi începe cu gura aia gălăgioasă a ta! Mă seduci, nu? *săruturi*

Subaru: Uite aşa îmi inviţi colţii şi îţi doreşti durerea lor., nu? Rawr! Dacă nu ar aceste sentimente, nu îndrăzni să mă atingi. Fără vreo altă intenţie să nu îndrăzneşti să vi mai aproape de mine. Întotdeauna, dar întodeauna mă faci să aştept, este enervant!

Subaru: La naiba, ochii mei....*cade ceva jos* ce este* Zgomotul este mai rău decât înainte. La naiba. Asta este. Aşa cum credeam este periculos acum.

Track 3:警告 Edit

Subaru: Hmm? Ce? de ce ţi-am zis să nu mă atingi. Hmm? Dacă gâtul îmi este uscat pot să te sug pur şi simplu.

Subaru: Heh. Refuz! Nu eşti nici măcar ă amărâtă de masă când sunt înfometat. Enervant. Rănile mele nici nu sunt aşa de severe, deci nu etse nimic pentru care să te îngrijorezi. Mai mult. Ţi-am spus de nenumărate ori, ce eşti pentru mine. Eu sunt...un vampir...de aceea, un om ca şi tine, nu aş putea să simt nimic pentru tine. Tot pentru ce îmi serveşti este să-mi dai sângele tău.

Subaru: Este enervant!Chiar şi fără să mă zbat am să iau orice vreau de la tine. Oi! Ce este? Îmi arăţi gâtul. Ngh, la naiba, atât de enervant! Tu....chiar nu vreau să văd asta, ah este adevărat. Aasta este adevărat. Sunt un caz pierdut aici, oricum! Dă-mi mâna aia, sunt foarte iritat, şi gâtul îmi este foarte uscat, chiar nu pot să mă abţin să nu te muşc acum. Dă-mi drumul. Chiar acum sunt.....într-o stare foarte proastă, deci dacă nu te vrei să fi făcută praf atunci nu te juca şi nici nu mă atinge! NU mă face să mă repet.

Subaru: De ce? Chiar şi după astea tu...gâtul îmi este aşa de uscat. De ce este aşa de... tch...nu mai ştiu, chiar acum nu-mi pasă ce spui când îmi vei spune că mă opresc....Nu mă voi opri! Nu mă mai pot reţine mult! chiar şi aşa este chiar ok? Hehe, nu mi-ar putea păsa mai mult. ha, sângele tău este chiar gustos, este cel mai bun şi nu mă mai pot abţine. De aceea, nu mă pot sătura, chiar şi acum în mod special, nu-mi mai cunosc limitele. Dar este okay, chiar şi aşa, nu?

Subaru: Hehehe, atunci vino! Dacă nu utem ieşi afară de aici, încă poţ să-ţi bea u sângele...*soarbe* Adânc, în acest gât , mă vei recunoaşte? * muşcă şi bea cu brutalitate* Ah, La naiba! De aceea am fost împotriva la asta. nu mă mai opri! Tu....chiar scoţi la iveală din mine.....pe acel care vrea să te omoare *mucă şi bea*

Subaru: Gustos! Aşa de gustos, rana se vindecă pot să simt, dar te-am avertizat să nu mă atingi, pentru că nu ştiu ce se va întâmpla în continuare. Aceea mână, pe care mi-o oferi. O voi străpunge cu colii mei. Locul unde alţii te-au muşcat şi ei, voi muşca chiar şi mai adânc. decât ei. Repede! Dă-o încoace! *muşcă şi bea* La naiba! Sunt într-o stare ridicolă acum. La naiba! Nu mă mai pot opri! *muşcă şi bea* Oi! Eşti bine. Tu eşti cea careeste praf acum. De ce...ai sugerat un lucru aşa de stupid? Eşti o idioată? Încerci să te sinucizi? Oi, soune ceva sau, în această stare încerci sp mă faci să mă simt? *bea şi muşcă* Mai....mult mai aspoare...dă-mi totul! *bea şi muşcă*

Track 4:死にたいのか Edit

Subaru: Haa, chiar şi supă tot ceea s-a întâmmplat, nu vrei să mă recunoşti? Mă enrvează gândul, tu eşti. a mea.... nu contează...rănile mele mă mai dor doar puţin. Asta este ciudat, dacă r fi fost o rană superficială surându-mă, nu ar fi aşa de dureroasă. De obicei când beau sânge tău aş simţi o oarecare satisfacţie. Acum, nu. Doar pentru o secundă scurtă a fost *oftează* Acest sentiment. Ce este? Este diferit decât o asuprire. Se simte doar ca un amărât de tric. de aceea astăzi sunt mult mai periculos decât de obicei. Chiar acum....trebuie să găsim o cale de ieşire rapisă! Ungh! *mai multe roci cad*

Subaru: Tu de asemnea, ajută-mă! Întradevăr...tu ar trebui cel puţin să încerci să ieşi afară! Scopul lor este...tu huh...dacă aşa este ...atunci eşti în mâinile mele..la naiba! *mai multe roci se rostogolesc* Ce se întâmplă aici? Nu putem ieşi de aici, ceea ce însemnă că în primul rând că această pivniţă nu are nic un fel de ieşire. La naiba, ce este asta! Eu sunt bine, dar nu nu?Acum...nu mă mai atinge...ţi-am spus să încetezi să mă atingi. Dacă stai cu ine cu sigurană coi face o gaură în tine. Chia acum vreau să te fac aşa d epraf, ahhh, de aceea în aceste condiţii, nu te mai îngrijora pentru mine.

Subaru: Din nou...din nou..se pare că cineva încearcă să mă controleze. Când eşti în faţa mea, pur şi simplu te vreau, sentimentele mele, nu au nimic de a face cu adevăratul eu. Tu....te vreau...att de mult încât nu o suport. De aceea nu veni mai aproape! Huh? Este bine! Ce vre să spui cu asta? Este bine...aşa cum credeam..te comporţi ciudat...dacă...nu m-aş fi comportat aşa, nu ar avea nici un sens. Eu...nu mă face să o spun...nu ai niciun alt scop înafară decât....este anervant! Nu-mi pasă de ce te comporţi aşa acum. Dacă înţelegi, doar dispari. Este imposbil spui. Aunci doar fă altceva! Dacă nu, oi, ce încerci să faci...serios, dă-mi drumul, ahhh. Nu mă mai pot abţine. Ţi-am spus de nenumărate ori. nu-mi pasă. Nu voi mai fi responsabil pentru asta. Sunt...nu etse biine, dar tu...acest sentiment.... te vreau, nu mă pot abţine. Chiar sunt un caz pierdut huh. Ngh,...aşa cum ei doresc..de ce.. de ce asta? te doare spui....Bineînţeles că doare! Pot spune doar privind, doar că cu sângele tău aşa de aproape, bineînţeles că este periculos. de aceea..nu veni mai aproape de mine...Ţi-am spus...vrei să mori...la naiba! Serios, ce nai-...Încetează...dacă nu vrei să mori, dă-mi drumul, dacă vrei să mori atunci este altă treabă.

Subaru: Sânge..se scurge din încheietura ta *sărutări şi sorbituri* Este dulce. Ce încerci să faci. Serios, nu-mi mai ştiu! Dacă chiar asta plă nuieşti să faci asta, mie de asemnea....Vino..spune-mi de unde vrei să-ţi beau sângele. Spune-mi d eunde vrei să-mi simţi colţii, spune. Gâtul tău? Hehe, îneleg, înţeleg. Nu voi mai fi responsabil, căci am să-ţi beau sângele acum....

Track 5:掌の上で踊り狂う Edit

Subaru: Un miros frumos vine. Aici...îmi vrei colţii aici, atunci aşa cum doreşti... *muşcă şi bea* La naiba. Nu mă mai pot sătura....de sângele tău...*respiraţie întretăiată* Asta este cu siguranţă ironic. Ah, indiferent de unde beau, pot să simt cum o anumită pace mă învăluie. Este oare capcana lor? *bea şi muşcă* Ah, urechea ta. De asemnea din urechea dreaptă. Taci. Faţa ta îm spune totul. Nu te preface că nu îţi place *bea şi muşcă*

Subaru: Acum că s-a ajuns la asta, tu şi eu dansăm pe vârfurile palmelor lor. Tu te-ai....pregătit de mult de asta se pare. *muşcă şi bea* Acum că am ajuns în acest moment, se simte destul de cald aici. *muşcă şi bea* Ce este, de abia răsufli după aer. hehe, aşa cum credeam se simte plăcut, nu? Dacă te salvează puţin...de data aceasta...Te voi muşca din partea cealăltă a gâtului. *bea şi muşcă* *chicoteşte* În primul rând...*bea* când te gândeşti la asta....deoarece tu ai fost acolo, totul a devenit o capcană.

Subaru: Când mă gândesc în acest fel....Heh? Ce vreau să spun cu asta? Că tu...nu înţelegi. Tch, de aceea femeile plictisitoare sunt enervante. *bea şi muşcă* Înelege....Eu...pentru tine....*bea* acum nu mai contează. Asta este, tu eşti...tu eşti...asta este totul datorită sângelui tău. *soarbe şi bea*

Subaru: Hehe, aşa cum credeam chipul îţi refelctă plăcerea acum. Îţi place aşa de mult? Când îţi sug sângele.

Track 6:好きなんだろ? Edit

Subaru: Ei bine...de und esă te muşc...Îmi voi înfige colţii în tine aici....acest fel de al tău de a fi îmi etse cunoscut de mult. heh. Hainele tale...sunt în cale...*rupe hainele* nu-mi poţi simţi colţii în locurile acoperite de haine, nu? Simte-mi colţii direct pe piele. Lucrul pe care îl iubeşti , părţile tale, haa, din cauza mirosului tău gâtul îmi etse uscat din nou. *înghite în sec* Tch! Aici etse un semn de al lor. Mă irită! La naiba! *o rocă se rostogoleşte* Dacă aş fi de partea ta...asta nu s-ar fi...Tch. Sigur etse ceva în neregulă cu mine, doar la ce mă gândeam?

Subaru: Heh, aşa de prost, exact ca şi cel care iubeşte, asta este un sentiment prostesc. Tch. Conversaţia se încheie aici, hai să ne distrăm acum, doar noi doi aici în întuneric. *bea, respiră pt o clipă, iar bea* "Doamene...este bun...sângele tău. Mai mult?...întradevăr, înţeleg, chiar şi dacă nu o spui, chiar şi când îţi văd faţa, ştiu deja. Îţi pot simţi gândurile. *bea*

Subaru: Te smt în interiorul meu, forţa care curge în mine. Cu ce am băut acum şi cu ceea ce am băut acum, pot să mă simt cum puterile îmi revin. De data aceasta...este timpul pentru talia ta. Tu....nu eşti umpic cam prea slabă, dacă te muşc acolo cu siguranţă voi ajunge la oase. Heh, doar făcând asta, totul pare okay acum. Chiar şi când suntem într-o pivniţă.

Subaru: Chiar dacă suntem închişi aici pentru totdeauna, cântd tu eşti aici, totul etse bine. Am acest sentiment *bea, geme scurt şi bea* Încep să ameţesc, şi tu de asemnea, nu? Chiar acum, tu şi eu deveni unul.

Track 7:キスの意味 Edit

Subaru: Totul este....în întuneric, totul mă corupe. Când tu te uiţi la mine şi eu la tine, pot să simt. Împreună...oi. Mâna mea , ţine-o. Da...mai strâns...spune mai tare, da aşa. Uite aşa simţi că devenim unul, nu? Huh, ce este? Vrei să te sărut!? Tu...ce vrei spui....la naiba, înţeleg...când te sărut mă simţi mai mult n tine, nu? Atunci voi face măcăr atât de mult ce îţi place. *sărut* Huh? Ce? Nu etse suficient. ce femeie egoistă. *sărutări*

Subaru: Mai mult...Înţeleg, mai mult....*săruturi* un astfel de sărut...ce fel de sentiment ai acum? Nu pot să-mi dau seama. O femeie umană, întotdeauna am crezut că sunteţi ciudate, deşi în grup, sunteţi chiar şi mai ciudate.

Subaru: Când te sărut aşa sângele tău devine mai bun, deşi sunt o grămadă de motive care par să fie legate, ceea ce este enrvant. Numai dacă aş fi făcut acelaşi lucru, nu ar fi în deajuns. Ai o problemă cu asta? Huh? Serios, enervant. Eşti mai ciudată decât de obicei. Dacă este vreun motiv pentru care s fi aşa spune-mi. Ah întradevăr! La naiba, din cauza aceste coneversaţii stupide gâtul îmi este iar uscat.

Subaru: Tch, chiar şi visând, încă aştept un răspuns. Haa, ugh, din nou gâtul îmi este foarte uscat. Dacă plângi sauimplori oricât d emult te zbaţi, încă îţi vreau sângele. Nu pot....să aştept....deoarece eşti aşa de plăcută, că nu mai pot îndura. Ei bine acum...acestă coapsă.....Îmi voi înfinge colţii aici. *muşcă şi bea*

Subaru: Sângele tău este gustos *bea sin nou* este chiar mai delicios decât înainte. Este entru că eşti deja la limita de a cădea. Huh? Ce a fost asta. Nu pot să înţeleg când faţa ta este aşa de roşie aşa. Huh? Răspunsul tău de acum. Care a fost. Aşa cum credeam...o protuţă. Ştii că eram eu, deşi mă iei d eprost. Aşa cum credeam te comporţi ciudat. Nu o pot formula în cuvinte. Deşi chiar dacă aş reuşi să o fac, tot nu pot să o înţeleg pe deplin. Tu şi eu suntem prea diferiţi. Nu pot. de aceea ne comportăm ciudat în primul rând, gândirea umană, acele motive stupide sunt ceva ce nu voi putea înţelege niciodată. de aceea nu ets eniciun motiv ascuns, ceea ce înseamnă că nu are nici un rost ca să încerc să le înţeleg.

Subaru: Heh. Asta este enrvant şi stupid ca naiba. Eu. Doar de vreau, deşi nu este vreun alt motiv decât asta, îţi vreau numai sângele, de asemnea coprul tău este bun pe post de pernă. Asta este tot. Să găsesc un îneţeles mai adânc la asta, este ceva ce doar oamenii fac în timpul liber. Deşi chiar şi acum când te folosesc încă te vreau.

Track 8:勘違いするな Edit

Subaru: Iară am vorbit prostii, la naiba, este din cauza întunericului, continui să tot vorbesc. Şi tu vrei ceva, nu-i aşa? Heh, cu această îmbrăţişare îţi doreşti şi mai mult. Mai mult, aceasta este lănuită în mintea altcuiva? Ei bine nu contează, oricum este o groază de timp, acum următorul este piciorul tău. Tu....îţi place când te muşc de piciorul tău drept, nu?

Subaru: Chiar şi dacă este doar o rană superficială umflată, cee ce va constiuti în continuare se va simţi şi mai mult, nu? *sărutări* Ce fac, întrebi? Îţi place să te sărut? De aceea te sărut, de la piciorul tău...*sărut* până mai jos fac asta. *sărutări* Cum este să te simţi satisfăcută? Huh? Eşti stânjenită. Doar pentru cine crezi că fac asta? Heh, nu fac asta pentru că te plac. Nu confunda. Tch, faptul că te simţi bine din cauza asta, nu are niciun rost să te simţi stânjenită căci nu etse nimic pentru care să te simşi aşa. Hmm, huh? Nu asta este? Vei mai mult....La naiba, nu lăsa să te ia valul. Să nu crezi că mă poţi copleşeşti.

Subaru: *sărut* Aici, nu-mi place să dau ordine, deşi doar înţelege odată *sărut*

Track 9:もっと血を吸って Edit

Subaru: La naiba. Gâtul îmi este uscat din nou. Am ajuns la limita mea, te voi muşca. Heh, ce* Tremuri, eşti fericită, nu? Serios asta chiar nu poate fi ajutat. Tu chiar eşti...deşi, eu.....acea parte din tine....nu contează! Nu te juca cu mine, îţi vreau doar sângele asta este tot. La naiba., asta este nervant, încetează să te mai joci cu mine. Ei bine, dă-mi piciorul tău, da aşa, nu mă mai pot reţine. *soarbe*

Subaru: Gâtul meu...sângele tău, tanjesşte după el....*soarbe* heh, eşti bine? Oi, răapunde-mi. Aşa cum credeam am luat prea mult, dacă totuşi mori aici, mi-ai aduce multe probleme, deşi nu mă înţelege greşit este doar enervant. Cu aceste condiţii nu mă deranjează să beau dintr-un cadavru. Dar ar fi neplăcut să am un cadavru aici. De asemnea, când o persoană nu reacţionează atunci când îi beau sângele nu mai etse amuzant. Dar *oftează* se pare că am ajuns la o anume limită aici.

Subaru: La naiba, chiar şi supă toate aste nu-mi mai simt corpul. Se pare că sunt ca şi o păpuşă sau ceva. 'oftează* Huh? Să beau mai mult din sângele tău? Tu....înţelegi ce spui chiar acum, eşti pe punctul de a muri aici. Chiar şi o femeie rotuţă ca tine ar înţelege că dacă aş bea mai mult acum te va ucide. De aceea nu o spune ca şi cum ar ficeva uşor. Idioat-o...ce crezi că faci? Să-mi oferi gâtul însângerat aşa de uşor, nu îţi bate joc d emine! Eu care sunt acum...Tu înţelegi în ce condiţii sunt acum?

Subaru: *bea* Tch *tu te-ai prăbuşit*

Track 10:銀のナイフ Edit

Subaru: Uită-te la tine.Eşti o protuţă, de ce spui că vrei să mă slavezi pe mine. Nu te înţeleg, nu-ţi pasă dacă ai muri. Nu spune lucruri eroice. Dacă este să mi te predai aşa, de parcă este ceva simplu. Eşti okay cu asta.Chiar acum...la naiba...Nu cunosc sentimentele umane, dacă eşti chiar aşa. De asemnea un anumit sentiment *scoate un cuţit* Poţi să spui ce este doar privind-ul, nu?

Subaru: Un cuţit de argint. Cu o singură lovitură poţi sfârşi viaţa unui vapir. Îţi dau asta *tu scapi cuţitul* Tch, nu ai suficientă forţă să-l ţi? Stai cu mine aici. Huh? Ce plănuiesc să fac? Gândindu-te la cineva care este într-o stare *Subaru ia cuţitul tuşind*

Subaru: *râde* Nu fă lucruri prosteşti, uite. Mâna ta mă străpunge cu cuţitul. Pierd detul d emult sânge. Această rană, străpunge-mă mai adânc, suficient cât să mă ucidă, dar tu vei fi liberă. Nu există alt motiv pentru care să mă salvezi acum..hehe...uite aşa, dacă ar fi să continui, voi continua să-ţi beua sângele până când te voi ucide. De aceea *tuşeşte*

Subaru: ce faci? Idiot, cine este idotul?! Asta este vina ta, deoarce ai spus toate lucrurile alea ciudate. De accea am devenit aşa, ei.....tu şi eu, ei ne văd doar ca pe nişte lcururi insignifiante. Şi eu de asemnea, nu mă mai pot abţine. Hehe, aşa cum credeam , ei nu s-au aşteptat la asta, nu. Heh, cine ştie....nu-i voi lăsa să facă aşa cum vor. Mai mult tu, ce ai făcut? Heh? Să-ţi beua sângele, nu-ţi bate joc de mine. Tu....înţelegi ce îmi faci, nu? Dar chiar şi cu o singură lovitură în inimă, încă nu sunt mort încă?

Subaru: *oftează* Asta sigur este un trup zdravăn, serios...*înghite în sec* pentru că tu mă ţii aşa, gâtul meu ets euscat din nou. tu....îţi doreşti să ai sângele supt aşa de mult? Înţeleg până la ultima mea suflare te voi face să te simţi bine. Te voi accepta. Cel puţin mă voi ţine de tine şi voi muri. Ce gât gustos, mirosul sângelui tău totuşi, aşa cum credeam, este bun.

Subaru: *soarbe* Hehe, cumva bându-ţi sângele aşa mă face să mă simt ca şi cum rănile mi se vindecă complet. Uite sunt toate mai bine în câteva momente *soarbe* Ascultă, sunt ultimul, aşa cumva. Chiar şi pentru un vampir ca şi mine poate să se ducă în rai. Acel sentiment îl simt acum 'soarbe* Vrei să te duci cu mine? Împreună, indiferent unde...dacă nu ai tăria de caracter, nu te pot iubi, sua să te ţin, nu o voi ierta, hehe asta nu este adevărat. Ei bine, mă duc. Mai adânc şi tot mai adânc în tine, de de aceea şi tu de asemnea, te voi iubi, vino.

Sfârşit

Also on FANDOM

Random Wiki