FANDOM

Traducere
Diabolik Lovers MORE,BLOOD Vol.9 Shu Sakamaki
MORE,BLOOD Vol.9 Shu Sakamaki
Informaţii disc
Artist

Shu Sakamaki (CV: Kōsuke Toriumi)

Lansare

25 decembrie 2013

Vânzător

Rejet

Track-uri

10

Preţ

¥ 2100

Durată

49:20

Navigaţie
Diabolik Lovers MORE,BLOOD Vol.8 Subaru Sakamaki Diabolik Lovers MORE,BLOOD Vol.10 Reiji Sakamaki

Track 1Edit

Păsările cântă şi Shu se trezeşte.

Shu: Unde....Huh?Chiar când credeam că simt ceva lângă mine, dar eşti doar tu. Corpul îmi este ca  de plumb, oare de ce? Tu pari să fi în regulă, huh, nu ştii? Chiar eşti o femeie prostuţă.

Shu: Unde suntem? De când mi-am deschis ochii lumina îmi îngreunează privirea ca să văd unde sunt *inhalează* Miros de trandafir, oare suntem într-o grădină de trandafiri? Aceştia nu miros precum cei de la vilă. Tch, defapt să mă mişc ca să văd care este situaţie este obositor.

Shu: *oftează* Dacă îmi amintesc bine, eram pe acoperişul şcolii ascultând Rachmaninoff, şi apoi tu ai venit, şi ca de obicei mă deranjai, după aceea acei tipi au venit după tine, nu? Patru bărbaţi. După aceea nu îmi mai aduc aminete prea multe, îmtregul meu corp se simte greu..

Shu: *oftează* Huh? răni orbile? Am? Oricum, dacă o laşi pentru un timp se va vindeca de la dine, oricum, ai căştiile mele? Vreau să ascult muzica mea, nu pot să-ţi sufăr vocea gălăgioasă atât de aproape de mine tot timpul. Pune-mi căştiile, grăbeşte-te. Huh? Şi corpul tău etse greu şi nu te poţi mişca, cu siguranţă că eşti inutilă. Nu ai niciun sentiment că nu ai vreun fel de folos? Chiar şi gâtul meu începe să se usuce, chiar etse cald. Asta şi cealăltă. nu eşti cumva tu ceaa care trebuie învinuită de această situaţie? Este enervant dă-te jos. Huh? Nu te poţi mişca? Dacă nu te mişti atunci am să....*Shu se mişcă un pic şi geme de durere, iar hainele lui sunt sfâşiate de  nişte spini* Ce este asta* Un tradafir? Un trandafir mă ţine? *oftează* Toate după toate, dar sunt nasoale.

Shu: Ei bine, tu de asemnea eşti prinsă într-un trandafir şi nu te poţi mişca, nu? Arăţi ridicol *chicoteşte* Să fim ambii prinşiîn trandafiri *chicoteşte*

Track 2 Edit

Shu: Acum că suntem prinşi în această grădină de trandafiri, oare ce au de gând să facă cu noi? Cu siguranţă exstă un motiv ulterios. *Adormit* Ei bine indeiferent cum te gândeşti la asta este numai vina ta în final. "Ce vrei să spui?" , chiar eşti o persoană prostuţă. Motivul pentru care suntem prinşi oficial este din cauza ta. Indiferent cât de idiaotă şi enervantă femeie eşti, nu are de a face cu faptul că eşti o hrană delicioasă.

Shu: Ceea ce înseamnă că motivul pentru care suntem în această poziţie este pentru că cine a făcut asta este ca mine. Vampiri. Toate în toate, cred că vor să vadă cum etse să-ţi bea sângele un alt bărbat şi să observe efectele după, deşi nu cred este pentru asta. *adormit* Mai mult în această situaţie este cel mai stupid lucru . Înceracă să mă enerveze? Să te lege şi pe mine inclusiv, în aşa fel încât să nu ne putem mişca. Nici nu pot vedea logica în a enerva pe cineva în aşa fel încât să-l lege aşa de strâns.

Shu: Este bolnav, mă rog. Tu, nu vorbeşti acum, este enervant *tu te mişti puţn şi îl faci pe Shu să geamă* De aceea am spus să nu te mişti.Sinii trandafirului mă rănesc. *oftează* Asta sigur este cel mai rău mod de a fi înţepat. *oftează* Dacă nu înlăturâm aceşti spini, nu vom putea ieşi de aici.

Shu: *geme/mârâie* Este cald, nu crezi? Huh? Din contră ţie frig? Nu spune lucruri stupide, începe să mi se facă cald încât şi respiraţia mea este precipitată. Chiar şi cu aceste haine, îmi este foarte cald. Ce se întâmplă? La naiba, este vina celui care m-a legt aici?

Shu: Ah? Transpir mult? Enervant *închite în sec* gâtul îmi este uscat, şi corpul îmi este uşor ca şi cum aş pluti. Asta este enrvant, acest sentiment, care este înţelesul la asta? *Shu trag ede tentaculele de trandafirilor* La naiba: Dacă mă mişc puţin cred că voi putea să le rup puţin. Oi, tu fă ceva. Înceracă şi foloseşte acel corp mic să găseşte sursa legăturii, şi după aceea să o rup. Haide, aici, trandafirul este încâcit pe acest braţ. oţi să fi cel puţin folositoare şi să să-l scoţi?

Shu: Mai întâi trebuie să ne eliberăm mâinile, astfel nu vom putea ajunge nicăieri. Haide, trage, cu toată forţa! *tu tragi*

Track 3 Edit

Shu: Ah? Spini înţeapă....Sângerezi umpic câte puţin, doare? Doare, nu-i aşa? *Shu se mişcă umpic mai mult şi tu te opreşti* Doar încă puţin, întinde-ţi braţele încă puţin. Ah, iese şi mai mult sânge, să te răneşti aşa, chiar eşti inutilă. Mai mult, uită-te aici, hainele mele sunt pătate de sângele tău. Ce vei face în legătură cu asta? Doar mirosul îmi face capul să mi se învârtă şi gâtul să-mi devină uscat.

Shu: Înţelegi ce înseamnă asta,nu? Dă-mi sângele tău. în tot acest timp am fost iritat şi adormit. deşi acum că sângerezi, este o bună oprtunitate să-m fac plinul, haide, apropi-ţi braţul mai mult de buzele mele. *tu te supui, dar nu reuşeşti* Huh, dacă nu poţi ajunge, pune mai multă forţă în braţul ala ca să ajungă aici. Mai repede, şi scapă odată de acei trandafiri.

Shu: Grăbeş-te, gâtul îmi este aşa de uscat că nu mă pot abţine! *tu te apropi* Deci poţi să o faci dacă îţi pui mintea la contribuţie. De ce nu ai arătat şi atâta forţă în primul rând? ce femeie enrvantă *tu te apropi* Încă un pic mai mult, da mai mult, până şi tu poţi face asta. Sângele se scurge peste tot acum, ce risipă. De asemnea mai este ceva şi pe faţa mea. Oi, linge sângele vărsat pe faţa mea.

Shu: Curăţă-mă cu limba ta şi apoi dă-mi limba aia. Dacă nu te grăbeşti sângele îmi va intra în ochii. Hai grăbeşte-te. Da, asigură-te că este curat, haide mai mult, este propriul tău sânge, nu? Foloseşte-ţi limba aia cum trebuie în timp ce o faci, mai mult sânge se scurge, huh. Vrei să te muşc? Printr-un sărut voi bea acel aânge din gura ta.

Shu: *sărută/bea* Dă-mi mai mult, adu-ţi braţul ala însângerat la buzele mele, ca să pot linge tot sângele de pe braţul tău. Mă întreb ce vei simţi *chicoteşte* Oricum , pară să te bucuri. *sărut* Ah, gâtul îmi devine uscat.

Shu: *chicoteşte* Faţa ta pătată de lacrimi arată ca şi când ţi-ar plăcea deşi nu-mi folosesc colţii Este o faţă care arată cât de răscolită eşti. Adânc în inima ta , speri la ceva pervers ca de eemplu când eşti penetrată adânc. Ştiu totul. Acest tratament îţi face plăcere.

Track 4 Edit

Shu: M-am calmat puţin, deşi aşa cum credeam, încă simt că-mi est foarte cald. Este diferit când tânjesc pentru sânge. Chiar acum tânjesc ca un câine. Este stupid. Mulţumită acestu trandafir, numă pot mişca de aceea trebuie să te mişti când vreau sânge. *chicoteşte* Tânjeşti după asta, nu? Aici şi acolo ai fost muşcată de un alt bărbat, corect? Este un miros ciudat. Huh? Nuţi aduci aminte cine spui. Aşa cum credeam chiar eşti proastă.

Shu: Cred că cineva s-a gândit să ne aducă aici. Obosit. Mirosul celuilat mascul este aşa de puternic. încât îmi face greaţă. Ţi-am spus şi mai înainte, singurul lucru bun al tău este sângele tău. Cu o singură muşcătură simţi că eşti târâtă în întuneric.

Shu: Pariez că şi cel care te-a muşcat crede acelaşi lucru. Ei bine, nu este nevoie ca tu sî nţelegi. Nu mă înţelege greşit, eşti o masă gustoasă, dar chiar şi când devi extaziat când mânânci felul tău preferat. De aceea trebuie să te arăţi recunoscătoare faţă de mine *chicoteşte* Expresia ta s-a schimbat când am menţionat asta.Interesant.

Shu: Mă face să vreau ca tu să interceptezi ceva greşit mai multe lucruri ca să poţi să-ţi văd expresia îndurerată. Oi, dacă vrei să fi muşcată atunci dă-mi mâna aia. Cu un singur gets nu vei satisfăcută, nu? Ştiam de mult că eşti o femeie perversă, este inutil să ascunzi asta. Nici nu încerca să faci ceva preblematic până să te muşc şi să te fac să te simţi bine, asta este dorinţa ta, nu?

Shu: Se simte mult mai bine dect acei spini pe pielea ta, nu? Mai repde. Ce? Eşti pierdută acum? Serios femeile ca tine sunt problematice, uite rănile tale sângerează din nou. *bea* Ei bine mlţumită sângeleui tău faţa ea este pătată din nou. Fără să spui ştiai ce faci, nu? *chicoteşte* Da, aşa linge mai mult. Nu este rău. Ei bine, în sfârşit îţi adevărata faţă, lingând faţa cuiva şi gâtul. Este ceva dizgraţios.

Shu: Dacă eram noi probaibil ai fi murit, dar din nou noi nu aşa de uşor. Ah, ai curăţat bine? Atunci vino încoace, îmi voi folosi limba pe a ta ca să iau sângele. Te va uşura, ştii câte feţe ruşinate mi-ai arătat până acum? Nu ete nici măcar nevoie să spui cuvintele, nu? De aceea nu te ruşinezi toată din cauza unui sărut *sărut sângeros* este bun, dar vreau mai mult din acest sânge. *soarbe din nou* Ce este cu ochii aştia, mai vrei un sărut? Sau poate vrei mai mult de un sărut.

Shu: ah, dar mă simt înfierbântat azi, gâtul îmi este uscat, voi bea mai mult din tine. Voi face ca dorinţa să se îndeplinească cu aceşti colţi peste tot trupul tău. Mâna mă doare, păcat, dar nu pot să înlătur legăturile numia cu una. De aceea trebuie să-mi dai acel loc de unde vrei să fi muşcată. Haide, doar vrei să fi muşcată, corect, un sărut este insuficeint, doar fi onestă.

Track 5 Edit

Shu: Da, locul de unde vrei să fi muşcată este gâtul tău, nu? Huh? Ce? Încă te simţi stânjenită? Serios, femele umane sunt cu siguranţă problematice, nu este nimeni aici înafară de mine şi tine. Când te văd doar ca pe mâncarea mea. Ei bine gâtul îmi este uscat din nou, la naiba. Doar treci peste şi grăbeş-te şi vin-o aici, lasă-mă să-ţi beau sângele. *soarbe*

Shu: Sânge gustos îmi intră pe gât *bea mai mult* Nu mă pot sătura, te voi muşca şi de acestă parte a gâtului, aşa că ridică-ţi puţin gâtul. *bea* Aşa cum credeam nu este suficient! *bea mai mult* Adormit, de fiecare dată când îţi beau sângele mă simt obosit, deşi astăzi nu mă face aşa. În acest fel dacă vom sta tot aşa în această grădină vom deveni una cu ea. Şi tu crezi asta, nu? *chicoteşte* Aceea expresie speriată este o privelişte plăcută.

Shu: Oi, dacă nu te işti cum trebuie nu voi fi capabil să beau, lasă-mă să-ţi beau sângele odată hai, următorul loc este unde corpul tău tânjeşte *chicoteşte* Nu mă deranjează în niciun fel înce să devin adormit, este chiar okay, când voi adormi nu vei mai putea fi capabilă să ieşi. Corpul tău este din ce în ce mai prins, doare corect? Doare aşa încât tu îţi laşi glasul să-ţi iasă aşa de tare. Dar această durere este nimic comporabil cu dorinţa. Sângele tău se scurge şi tu te eschivezi. Aici, mai repde hotăreş-te, când nu faci o alegere, ei bine nu mă deranjează.

Shu: Nu arata faţa aia ca şi când ai fi pe punctul de a plânge. Ce? Plângi pentru că vrei mai mult? Ei bine indiferent de ce vei face nu se va schimba faptul că gâtul îmi este uscat, aşa mai bne te mişti ceva mai încoace.

Shu: Întradevăr acum îţi voi muşca clavicula.

Track 6 Edit

Shu: Dinspre tine vine un miros foarte frumos *inhalează* este un miros dulce, mirosul trandafirilor amestecaţi cu sângele tău, un miros mai dulce decât înainte. Această claviculă, mă întreb de câte ori am băut din acest loc *muşcă şi bea* La naiba. De ce oare orice aş face nu mă pot opri. Cu cât beau mai mult sângele tău mai uscat îmi devine gâtul , mai şi mai uscat. *bea* Tu de asemnea ai crezut că îţi este dat ceva, nu? Dacă nu este aşa atunci nu este alt motiv pentru comportamentul meu.

Shu: Nu-ţi aduci aminte, asta este aşa cum credeam ciudat.Chiar şi dacă tu nu ştii, gâtul continuă să-mi fie din ce în ce mai uscat. Nu mă pot abţine. Când îţi beau sângele, nu te pot vedea decât ca şi pe mâncare. Vreau sângele tău, îl recunosc mai mult decât oricând, aşa de mult îl vreau. Până şi tu vre să ai sângele supt de mine. Grăbeşte-te şi vin-o aici. Aşa cum mă rogi, te voi face să cazi şi mai adânc, adânc în corpul tău cu colţii mei din nou şi din nou, până când te rupi şi eu obţin tot ce iese afară din tine, durrea nu va fi putea îndurată cu uşurinţă atunci.

Shu: Acel sentiment pe care ţi-l dau, de aceea trebuie să vi aici, îmi voi pune buzele peste trupul tău de când eu nu mă mă pot mişca, vino, unde vrei să fi următorul loc, arată-mi locul de lângă claviculă de unde vrei să-ţi beua sângele. *chicoteşte* Nu etse momentul să fii obosită. Hide, trezeşte-te *îţi ridică capul puţin* Până şi hainele tale sunt rupte. Deci nu etse nevoie să te îngrijorezi despre ele, deci vin-o. Haide, trandafirii nu reprezintă problema ta acum corect, dacă nu te mişti acum cealăltă jumătate a corpuluo tău nu se va mai mişca.

Shu: Haide, sânii tăi, lasă-mă să dug sângee de unde este mai aproape de inimă. Spini te rănesc şi sângele tău continuă să se revers, voi bea de aici. Haide, grăbeşte-te şi mişcă-te, de câte ori trebuie să-ţi spun asta, fâtul îmi este uscat. *tu te mişti din nou* Tu chiar vei asculta ce spun corect, eşti speriată de mine, sau poate este pentru că mă iubeşti aşa de mult ? Ce femeie interesantă. Să te mişti de câte ori voi spune că este nevoie .

Shu: Dar este o parte a ta care chiar îmi place, de aceea, lăcerea pe care o doreşti ţi-o voi da.

Track 7 Edit

Shu: Mnm, din nou acelaşi miros dulce. Sângele tău este minunat, mă excită. Spune azi, sângele tău are mirosul de trandafiri amestecat în el, este oare motivul pentru care mă simt aşa de bine. Nu-mi urăsc acest miros. *tu te apropii* Da, încă puţin şi aceşti dintre noi se vor rupe.

Shu: Fă cât de bine cât poţi pentru binele recompensei tale. *tu te mişti din nou* Poţi să o faci dacă încerci , vreau să te îmbrăţişez chiar acum, deşi ironic nu mă pot mişca. Spune, dacă vrei să mă îmbrăţişezi trebuie să depui un efort mai mare, încearcă în aşa fel încât să rupi aceste legături. Ai reuşit să scapi de ale tale, deci poţi să mp eliberezi şi pe mine, nu? Mişcă-te mai repede. După ce faci asta te pot ţine strâns în braţe, să te pun jos şi să te săut firbinte peste tot corpul tău. Vrei asta, nu? Nu mă deranjează dacă stăm aşa tot timpul.

Shu: Deşi gâtul îmi este câteodată nu este rău ca din când în când să re eliberezi de ceea ce te ţine înapoi aşa de mult. Pentru ca să-ţi beau sângele tu te-ai abţinut tot tompul cât am fost aici legaţi, nu? Dar repetând asta din nou şi din nou nu etse interesant. De aceea pentru un divertisment mai bun ar trebuit să rupi legăturile braţelor mele. Este adevărat, nu? Haide, mai repede. Ca să te pot ţine trebuie să te grăbeşti şi să mă eliberezi de legturile de la mâini. Cu aceste mâini. *tu tragi*

Shu: Da lasă spinii trandafirilor să părtundă adânc. Doare, spui. Simţi ca şi cum mâna ta este pe cale să cadă? Este adevărat, sângerezi desigur şi doare *chicoteşte* aceea expresie îndurerată nu mă mai pot sătura de ea. Ei bine când sunt eliberat....voi face în aşa fel încât să uiţi durerea într-o clipă *tu tragi şi mai tare*

Track 8 Edit

Shu: Încă puţin şi aproape pot să-mi mişc umărul umoic. *tu tragi* Oi, sângerezi din nou, acum hainele mele sunt aporape toate pătate de sângele tău. Ce risispă *Shu trage de un trandafir care se rupe* În sfârşit umărul meu este liber. Aaah mâna aceea sângereză mult, haide dă-o încoace. Sigur arată dureros, palma ta are multe răni. *săruturi* Voi scăpa de aceea otravă care se împrăştie în corpul tău. Fi recunoscătoare *bea*

Shu: Ah încă mai este mult sânge care se revarsă *bea* Acum te pot ţine, haide aici, mai aproape *te ţine* ai vrust asta nu, este ceva ce tu ai vrut, deşi cutine aşa de aproape, nu pot gâtul meu este uscat din nou, lassă-mă să beau, chiar nu mă mai pot abţine, aşa cum credeam vin-o aici!*bea*

Shu: Sângele curge, pot să-ţi aud bătăile inimii *muşcă şi bea* Corpul nu mă mai ascultă. Tot ceea ce vreau este să-ţi iau sângele începând de la gâtul tău unde este cel mai dureros loc *muşcă şi bea* Corpul tău sigur cedează din ce în ce mai mult. Corpul tău cooperează cu mine totuşi, acum arată-mi spatele tău *sfâşie hainele* Chiar şi dacă urăsc să mă mişc, dacă nu sunt capabil de asta nu voi putea să beau sângele tău. Sigur arată prosteşte, deşi vreau sângele tău, deocamdată dacă îmi dai nu mă mai interesează restul. Nu am nevoie de tine neapărat..

Shu: *chicoteşte* Eşti o femeie uşor de înţeles. Îţi înţelegi propria valoare, chiar şi dacă te întristează, cel puţin să realizeze acum propria ta valoare de acum. Să te deschizi este ceva important. Spatele tău arată gustos, şi nici nu sunt urme de colţi aici. Ceea ce înseamnp că indiferent de loc sângele tău miroase a trandafirii *muşcă şi bea*

Shu: Mai mult şi mai mult lasă-mă să te muşc *muşcă şi bea* Sigur se simte altfel acum. Adormit, dar nu mă pot opri. Spatele tău este bun, dar faptul că nu apuc să-ţi văd expresia îndurerată nu este interesant. Acum următoarea va fi talia ta, nu te gândi la nimic la ce ţi voi face.

Track 9 Edit

Shu: Eşti speriată? Tremuri, Acum după atâta durere cât ai îndurat. Ştii sigur cum ar rebui să se simtă. Sai poate este acel tremurat un semn că îţi place. Un semn de fă-o repede odată. Dacă aşa este atunci pot să înţeleg. Aceea atitudine care mp invită, nu mp mai pot abţine prea mult. Corpul meu este adormit, dar oare ce este asta? *bea şi soabe*

Shu: Mirosusl tradafirii pătataţi în sânge este mai puternic decât misrosul adevăat al trandafirilor. Este ca şi cum asta este mormântul nostru. *muşcă şi soarbe* un vampir se bucură când moare. Moartea este ceva ce noi aşteptăm. Şi eu sunt la fel. Poate este timpul ca şi eu să mă duc. Ah, sunt pur şi simplu secat d eputeri. Este diferit decât de obicei , nu pot să nu mă abţin şi să cred că este ciudat. Beua şi beau şi nimic. Asta etse doar începutul, înţelegi şi tu. Nu etse suficient cât să mă satur, dă-mi mai mult, grăbeşte-te, spune că vrei să fi suptă de mine.

Shu: Tu chiar vrei să mă îndrăgostesc şi mai mult, nu? Deoarece tu mă iubeşti, aceea expresie este destul de interesantă, în timp ce eu nu te voi putea iubi niciodată. Da, da, diperare, nu este nici un motiv pentru a trăi chiar şi când continui să te sug, tu vei muri. Ah realizeazi că asta este o forma ta de iubire. Corec, nu? Chiar acum nu voi spune mai multe, când tot ceea ce vreau etse sângele tău. Încă mai sunt locuri pe coprul tău unde colţii mei nu au atins încă, corect? Tu mă forţezi acum să le găsesc, nu că este greşit, nu? Nu minţi. Tânjeşti după mine. Haide, corpul îţi tremură iar, data viitoare vei recunoaşte durerea. Ah gâtul meu este uscat din nou. *bea*

Shu: Credeam că eşti deja terminată, dar acum este momentul să-ţi arăt tot de ce sunt în stare. Ca şi asta, văzându-te aşa nu este rău, faţa are o expresie prostuţă.

Track 10 Edit

Shu: Din cauza spinilor sângerezi de peste tot, şi pentru asta miroşi a trandafirii. Faţa ta, gâtul, pieptul, stamacul, coapsele, sângerezi peste tot, coapsele tale arată gustos...*muşcă şi bea* Tremuri când eşti mulcată de coapse *chicoteşte* te vei opri din a te gândi la perversiuni? mi mănânc doar masa şi atât. Dar îmi arăţi o exprsie stânjenită, înţelegi şi tu, nu? Când te muşc mai mult acolo tu veoi muri. Chiar şi aşa faptul că apuc să te văd oferinsu-te aşa permiându-mi chiar să o fac etse ceva ce nu urăsc.

Shu: Nu, am să-l numesc interes *muşcă şi bea* Hei, tu lasă-ţi vocea mai mult. Nu urăsc vocea ta atunci când îţi sug sângele. Este dureros? Nu te mai poţi mişca pentru că am băut prea mult ? Ah, încă nu a băut sficient, doar după acum vine ce etse mai bine, nu? *bea* Tremuri tată, din cauza rănilor tale mici de pe mă tentezi şi mai mult. *bea* Da, este o voce plăcută, ei bine, din acest punct etse bine să fi prinsă. Să găsesc asta amuzant, sigur arăt ridicol. Shu: Tu sigur te bucuri de suferinţa mea acum, nu? În schimb ar trebui să-mi dai totul, asta ar putea fi un scop care să ne captureze pe amândoi. Ei bine indiferent d ece se întâmplă acum, nu-mi mai pasă. Atâta timp cât eşti aici, este bine, mai mult şi mai mult predî-te colţilor mei, este tot ce trebuie să faci. Singurul tău viitorul pe care îl mai ai acum este să devii a mea. Acceptă-ţi destinul, lumea mea şi a ta, este cea în care vei trăi. Sub aceşti trandafiri până când vom muri. Continuă să-mi dai sângele tău.

Sfârşit