FANDOM

Totul începe într-o seară cu lună plină în grădina vilei fraţilor Sakami, unde primul care îşi face apariţia este Yuma Mukami, cel de al treilea dintre fraţii Mukami. Acesta o caută pe Yui, dar aceasta pare să fie de negăsit. Nervos începe să se joace cu un măr. Apoi dintr-o dată se aude o altă voce, care îi spune să fie tăcut.

Yuma si Shu OVA 2.png

Shu şi Yuma

Vocea aparţine lui Shu Sakami, fratele cel mai mare din familia Sakamaki, care dormea în apropiere pe nişte trepte. Yuma se întoarce spre el şi îi cere să-i spună unde este Yui, dar Shu îi spune că nu ştie unde este şi îi cere să facă linişte. Enervat de prezenţa acestuia, Shu îi permite să o caute, dar îi spune să o facă repede şi să părăsească vila.

Yuma comentaeză ceva depsre cum asta a fost o pierdere de timp şi azvârle mărul în direcţia lui Shu, care îl prinde în mâna dreaptă. Acesta se uită la măr gânditor, iar când îşi ridică privirea, Yuma dispăruse deja. De la ferestra laboratorului său, Reiji este martor la cele întâmplate. Acesta oftează enervat de manierele acestora şi de faptul că intrarea pe domeniul vilei ar putea aduce numai probleme.

În interior, Azusa, cel mai tânăr dintre fraţii Mukami se află în baie. Acesta este aplecat asupra căzii, urmărind cum sângele dintr-o tăietură se prelinge în jos. Atunci din spate apare Kanato, care îi cere să-i spună ce face acolo. Azusa, îi răspunde calm că doar vorbea cu Justin (tăietura acestuia), dar Kanato îi spune că nu poate da buzna în casa cuiva şi să facă asta.

Azusa OVA 6.png

Azusa Mukami

Iritat Kanato îi cere să părăseacă vila deîndată. În schimb, Azusa îl întrebă de Yui, când Kanato se enervează şi ţăpă la el să plece, când în acel moment apare Laito. În ciuda întrbărilor şi insistenţelor sale, Kanato îi spune că nu este obligat să-i spune unde este chiar şi dacă ar ştii. Laito intervine şi spune că şi el se întrebă unde acesta, făcând-ul pe Azusa să se întrebe dacă va putea deveni Adam.

Între timp, în sala jocurilor, îşi face apariţia cel de al doile dintre fraţii Mukami: Kou. Acesta se joacă dartz, şi îi spune lui Subaru -cel mai mic dintre fraţii Sakamaki -aflat de semenea în cameră, că este rândul acestuia. Dar Subaru spune pas şi îl întrebă ironic, că cine a spus că o să joace cu el. Kou nu îi dă atenţie şi îi spune că orcum a venit după Yui (M Neko-chan). Apoi încercă să-l convingă pe Subaru să joace, dar acesta îl refuză.

Sala de jocuri1 OVA 10.jpg

Sala jocurilor

Apoi Kou îl tachinează şi îl întrebă dacă nu poate să facă nimic fără ea prin preajmă, când Subaru se aprinde şi spune că nu este nimic de acest gen. Exact în acel moment o săgeată azvârlită de Laito, ratează faţa lui Kou cu câţiva milimetrii. Laito oftează şi spune că a ratat. Kou îl acuză că încercat din adins să-i rănească faţa, de când este idol. Laito în schimb spune că nimeni nu a fost în stare să afle unde este Yui.

În cele din urmă, enervat, Subaru părăseşte camera, lăsând-ul pe Laito cu Kou singuri. Din spate Laito îi aruncă priviri fixe, în timp ce Kou răsuceşte una dintre săgeţi între degete, spunând că distracţia de abia a început, în timp ce ochiul său artificial străluceşte.

În holul principal, Ruki Mukami, fratele cel mai mare dintre Mukami, stă la baza scărilor, arcă aşteptând ceva. În cele din urmă, îşi face apariţia şi eroina seriei, Yui Komori, care tocmai intrase pe uşă, când îl vede pe Ruki. Aceasta era încă neatentă, deoarece venise de afară, neştiind cum a ajuns acolo. Surprinsă de apariţia lui Ruki, care îi blochează trecerea.

Ruki OVA 15.png

Ruki Mukami

Acesta îi spune că are ceva tupeu să-l facă pe stăpânul ei să aştepte şi spune că are nevoie să o diciplneze. Ea îl întrebă ce face colo, dar el nu-i răspunde şi o apucă de mână trăgând-o în braţele lui spunând că acum va vedea cât de special îi este sângele. Apoi o izbeşte de uşă, ţinând-o pe loc şi îi dă părul la o parte , pentru ca colţii lui să-i străpungă piela.

Yui geme îndurearată încercând să reziste, încercând să se elibereze, ca doar să fie ţintuită la loc în uşă de Ruki. El îi spune să nu-l mai sfideze şi o muşcă din nou din acelaşi loc. Exact când Yui este pe punctul de a-şi pierde cunoştiinţa, Ayato apare spunând că a simţit el perezenţa rea a cuiva şi a venit la timp să investigheze.

Ayato ţipă la Ruki să nu-i atingă ,,rugăciunea" şi o înfaşcă pe Yui trăgând-o în braţele sale. Amuzat de reacţilea lui Aytao, Ruki îl întrebă dacă îl deranjează aşa de tare să o ia pe Yui. Nervos, Ayato declară că sângele lui Yui îi aparţine şi că nimănui nu-i va permită să-l aibă şi se întoarce în direcţia opusă, trgând-o pe eroină cu el.

Ayato OVA 19.jpg

Ayato Sakamaki

După plecarea grăbită a acestora, în hol îşi fac apariţia şi retul fraţilor Mukami, care i se plâng lui Ruki că şi ei voiau să bea din sângle Evei şi că el este primul care a făcuto. Undeva mai departe Ayato o apucă pe Yui de mână şi o trânteşte de un geam. El îi porunceşte să nu mai fie ,,rugăciunea" tuturor şi umai a lui. Yui încerarcă să-i explice acestuia adevărata natură a inciden tului dintre ea şi Ruki, dar este redusă la tăcere de Ayato care ţipă la ea că-i aparţine acestuia.

Apoi trage una dintre mânecile tricoului în jos, expunând-ui umărul. El începe să-i sărute pielea şi îi spune că va continua să-i dea mai multe din moment ce faţa ei o cere, şi îşi cufundă colţii în apropierea pieptului. În continuare îi spune să nu lase alţi colţii să o atingă şi numai ai lui, după care o muşcă din nou în acelaşi loc. În timp ce Ayato îi bea din sânge, Yui începe să-şi pierde cunoştiinţa.

La sfârşit, în ultima scenă îşi fac apriţia fraţii Tsukinami, unde Shin îşi întrebă fratele mai mare, pe Carla, dacă este momentul să înceapă, iar Carla aprobă spunând ,,Întradevăr" şi episodul se încheie.

Also on FANDOM

Random Wiki