FANDOM

Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~ (ディアボリックラヴァーズ Diaborikku Ravāzu), abreviat DiaLover, este un roman vizual japonez developat de Rejet. În Japonia prima variantă a fost lansată pe 11 octobrie 2012 pentru PlayStation. O a doua versiune numita Diabolik Lovers Limited V Edition a fost lansată pentru PlayStation Vita pe 19 decembrie 2013.

Acțiunea Edit

În cel de-al doilea an de liceu, tatăl ei adoptiv, un preot, trebuie să se mute departe din cauza muncii și acesteia nu îi este permis să-l însoțească.Yui insa primeste o adresa de la tatal ei şi este îndemnată să mearga acolo, spunandu-i ca cei ce locuiesc acolo sunt "rude". Yui urmează ordinele tatalui ei şi ajunge la misterioasa casa la adresa sugerată. Descoperind ce se află înăuntrul casei, ea îi intalneste pe cei 6 frati Sakamaki care nu par "normali" şi află că ei sunt vampiri. Ea sfârşeşte prin a avea de ales pe unul dintre ei pentru a-i bea sangele. Aşa începe călătoria ei în întuneric.

Personaje Edit

Personaje principale Edit

Jocul Edit

Diabolik Lovers este clasificat ca un joc otome, unde jucătorul ia rolul personajului principal feminin, Yui Komori (numele poate fi schimbat) care poate alege dintr-o varietate de personaje masculine care are interes în dragoste. În Diabolik Lovers, ruta fiecărui personaj valabil este împărţită în trei secţiuni : Dark, Maniac şi Ecstasy. Fiecare din aceste sectiuni este împărţită intr-un prolog, zece situaţii şi un epilog. Exista trei finaluri posibile pentru fiecare personaj.

Coloana sonoră Edit

Melodie de deschidere Edit

Artisti: Ayato Sakamaki (CV:Hikaru Midorikawa), Shu Sakamaki (CV:Kōsuke Toriumi), Subaru Sakamaki (CV:Takashi Kondō)

Melodie de incheiere Edit

Artist: Ayato Sakamaki (CV:Hikaru Midorikawa)

Original Soundtrack Edit

  • Diabolik Lovers Original Soundtrack

Compozitor si aranjement: Yuki Sugiura

Linkuri externe Edit

Referințe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki