FANDOM

Episodul începe într-o noapte cu lună plină, cu fraţii Tsukinami, Carla şi Shin, care disicută despre răzbunarea lor care va determina soarta acestora.

Apoi scena se schimbă cu visul eroine, Yui Komori care doarme sub un copac. Ea se trezeşte nedumerită de locul în care este, şi începe să cerceteze copacul. Acesta era înmugrit, dar spre surpriza acesteia atunci când atinge un boboc, copacul începe să înflorească.

Ea aude o voce care tot o cheamă pe numele de "Eva" , şi care îi spune că timpul a sosit. Visul se încheie brusc, cu numele de "Eva" sunând-ui prelung în urechii. Ea deschide ochii şi vede că este în camera sa în vila fraţilor Sakamaki.

O voce familiară o aduce cu picioarele, sounând-ui că în sfârşit s-a trezit. Era Ayato. Însă acesta nu este singur: Kanato şi Laito sunt şi ei acolo. Yui se sperie, iar Kanato îi spune să nu mai ţipe pentru că este îngrozitor. Laito o tachinează, când brusc Ayato îi cere să-l lase să-i bea sângele. Yui încearcă să scape, dar este prinsă între cei trei, Ayato se pregăteşte să o muşte de gât, Laito de umăr şi Kanato de încheietură.

Scena se schimbă cu eroina şi restul fraţilor în limuzina care se îndrepta spre şcoală. Reiji îi mustră pe tripleţi de cât de dizgraţioşo erau să o atace pe Yui atât de devreme. Ayato comnetază ceva despre cât de enervant este Reiji, iar Kanato este de acord cu acesta. Apoi Laito îi spune că mai bine li s-ar fi alăturat. Atunci mezinul, Subaru îi face pe Laito pervers, când intervine şi Shu, cel mai mare dintre ei, spunându-le să facă linişte şi să nu strice muzica pe care o ascultă.

Chiar şi aşa Ayato încercă să-i sugă sângele în faţa tuturor, iar Reiji îl certă din nou pentru lipsa se maniere. Ei încep să se certe, şi Ayato o acuză pe eroină că este vinovată de tot ceea ce se întâmplă. Brusc ei se opresc când dintr-o dată limuzina face un salt prin aer. Yui ţipă terifiată, dar se linişteş-te când simte braţele lui Ayato în jurul ei. Toată lumea a supravieţuit accidentului, mai puţin limuzina care a intrat într-un pom şi a explodat.

Yui îi mulţumeşte salvatorul ei, dar acesta îi spune că doar a salvat sângele ei şi nu pe ea. În continuare Yui este nedumerită de ce s-a întâmplat, dar apoi cercetează chipurile fraţilor şi observă că aceştia nu sunt deloc surprinşi de cele întâmplate. Ea întrebă de accident, dar Reiji îi spune că este puţin probabil să fie un accident deoarece, limuzina era condusă de un familiar. Laito intervine şi spune că este vina "acelor tipi".

Yui îi vede pe ceilaţi că se uită în sus. Urmând exemplul acestora, ea vede patru siluete (Fraţii Mukami) stând deasupra. Ayato face un pas în faţă şi le cere să se prezinte, dar aceştia nu spun nimic, Yui se uită şi ea curioasă când unul dintre ei murmură către ea "Eva". Surprinsă ea face un pas înapoi. Apoi la fel de brusc cum au apărut, cei patru dispar în fum. Kanato şi ceilalţi comentează de mirosul lor atât de neplăcut, iar Reiji face remerca că aceştia nu par să fie pur sânge. Ayato finalizează spunând că asta va fi interesant şă că asta a fost tocmai o declaraţie de război. Pe de altă parte eroina încercă să-şi dea seama unde a mai auzit vocea aceea.

A doua zi, Yui se plimbă deverme dimineaţă în grădină neputând să adoarmă. Ea se apleacă asupra unui trandafir şi ia una dintre petale în mână. Aşa cum stătea să frământe petala piersută în gânduri, deodată este surprinsă de o voce care i se adresează cu numele de "Eva". Speriată ea se uită în spatele ei, dar nu vede pe nimeni. Chiar şi aşa ea se simte urmărită şi începe să alerge, când cineva din spatele ei îi şopteşte în ureche "Te-am găsit!". Yui se întoarce să dea cu faţa cu un tânât blond şi scapă petala. El (Kou Mukami) îi ridică petala o sărută şi îi spune "bună dimineaţa".

Ea continuă se dă înapoi şi vrea să dea colţul când se ciocneşte de un alt tânăr cu o beretă pe cap (Azusa Mukami). Fuge în direcţia opusă când se ciocneşte a treia oară de un tânăr înalt şi solid (Yuma Mukami) care îi blochează calea şi îi spune să nu mai alerge. Se întoarce şi dă iar peste cel de al doilea tânăr(Azusa Mukami) care spune că are acelaşi miros ca şi el. Încercă din nou să fugă, când pe fundal vocea lui Karlheinz spune ceva de o nouă soartă.

Eroina înainteză spre vilă, când dintr-o dată din ceaţa de simineaţă apare un alt tânăt înalt cu părul negru şi ochii gri-albaştrii (Ruki Mukami) care îi blocheză calea. Aceasta îi spuen "Eva am venit să te luăm" şi îi ia mână trăgând-o spre el. În timp ce mâinile celorlalţi se întind spre ea, realizează că vocea din visul ei care o chema îi parţinea tânărului cu păr negru (Ruki Mukami) şi că cei patru sunt cei de ieri de pe stâncă, apoi totul se întunecă şi episodul se încheie.

Also on FANDOM

Random Wiki