FANDOM

Totul începe într-o seară cu lună plină, când Richter se află pe balcon cu Cordelia, care i-a luat în stăpânire corpul eroinei. Ea este îmbrăcată cu o rochie neagră fără umeri, are mănuşi lungi negre până la cot, iar ca accesorii poartă un colier în jurul gâtului şi un trandafir roşu în partea dreaptă. Dezinvoltă şi jucăuşă aceasta îşi aminteşte de zilele bune, iar Richter îi spune că ar putea dansa toată noaptea şi că ar putea să se simtă ca şi ieri.

În schimb Cordelia continuă pe tonul ei vesel să flirtreze cu Richter şi se lasă amuzată de faptul că el o tratează cu seriozitate şi i se adresează cu ,,cumnată". El însă îi reaminteşte că totuşi ea rămâne soţia fratelui său. Ea răspunde că nu e nevoie să o uite şi că nu-i datorează nimic acestuia. La auzul răspunsului ei, acesta răspunde că numai o femeie malefică ar spune asta. Amuzată de răspunsul acesteia, ea îi spune că doar a fost trezită aşa cu şi a dorit el. Brusc cânsă conversaţia lor este întreruptă de apariţia lui Ayato.

Oarecum confuz acesta întreabă care este sensul acestui fapt. Apoi el pronunţă numele mamei sale, iar aceasta se îl întreabă dacă este mulţumit să o vadă. Ca să îi răspundă la întrebarea de mai devreme şi îl pune pe Richter să-i raăspundă la întrebarea deoarece, ea este obosită datorită faptului că corpul lui erpinei nu-i aparţine în întregime. Aceasta spune că nici nu artrebui să fie conştientă, dar simte cum ea se luptă să o respingă.

Apoi vedem o imagine din trecut în care Richter o găseşte aproape moartă pe Cordelia. Aceast era întinsă pe trandafirii şi sângera puternic, fiind aruncată de mai devreme de Laito pe fereastră. El o întreabă ce s-a întâmplat şi cine a făcut-o. Cordelia cu ultimele puteri îi spune că areo rugăminte, iar el îşi dă acceptul pentru orice doreşte. Ea spune că deja trupul ei este terminat, dar că tocmai din acest motiv îi spune să îi iea inima din piept.

Şocat acesta nu spune nimic, iar continuă şi spune să-i ia inima şi să o implanteze în alt corp, spunând că este singura metodă prin care poate supravieţui. Asigurând-ul că se vor vedea mai târziu el îndeplineşte rugămintea acesteia şi îi spune să se grăbească, deoarece va veni cineva să-i incinereze corpul. Cu o sabie Richter îi deschide pieptul şi îi ia inima, apoi îi face promisiune de a o reînvia cu orice preţ.

După ce termină de povestit, Ayato îl înteabă dacă inima Cordeliei se află în corpul lui Yui, iar Richter confirmă. El îi spune că deocamdată ea este doar un vas în care îşi ţine sufletul, iar că Yui există încă. Dar odată ce Cordelia va lua în întregime coorpul acesteia, spiritul lui Yui va fi eliberat, în concluzie aceasta va muri. La auzul adevărului Ayato tresare şocat, dar îşi revine repede, când Richter îi spune că el este deja conştient de trezire, şi pleacă pufnind nervos.

Mai târziu el este văzut pe doc lângă lac unde o vede pe Cordelia. Ea se întoarce şi îl întreabă ce va face acum, iar el îi răspunde calm că obişnuia să fie un înotător nepriceput. Ea zâmbeşte şi spune că talentul lui s-a îmbunăţit mult datorită acesteia. Apoi acesta îi spune că este rândul ei, dar Cordelia zâmbeşte şi spune că ea ştie foarte bine să înoate. Totuşi rămâne suprinsă când Ayato o împinge în apă şi descoperă că fata nu ştie să înoate. Datorită acestui gest, Yui a reuşit să ia în stăpânire copul pentru o perioadă de timp.

Cu ajutorul lui Ayato,ea a ieşit din apă şi confuză l-a întrebat ce s-a întâmplat şi de ce este îmbrăcată cu rochia neagră. Aparent aceasta nu are niciun fel de amintire de după ce Cordelia i-a posedat trupul. Acesta în schimb rămâne tăcut şi se apropie de ea. Speriată ea se dă înapoi şi continuă să vorbească, dar Ayato îi spun să fie tăcută şi că îi vrea sângele şi o muşcă. Apoi el îşi arată admiraţia pentru sângele ei şi apoi o întinde pe iarbă şi o muşc de gât. Ea îi spune să se oprească, dar el spune că sângele ei este prea dulce pentru a putea fi oprit.

În continuare spune că ea îi aprţine acesteia cu totul, inclusiv sânge, inimă ,trup şi suflet, adică să-i fie devotată într-u totul, fiind aproape pe punctul de o săruta. În acel moment apar şi Kanato şi Laito. Laito spune că în sfârşit are sens şi Kanato îl arpobă şi spune că este ciudat cum numai o mică cantitate din sângele ei este suficient să-l să înebunească. Acesta îl întrebă pe Teddy de ce le este aşa de greu să se abţină.

Apoi Laito spune că ar întradevăr satisfăcător o parte din sângele ei, în timp ce îşi linge buzele cu poftă. Speriată de privirile aruncate de cei doi fraţi, Yui se retrage speriată, fugind pe cărare înapoi în pădure. Cei doi sunt pe punctul de a merge după ea, dar atunci Ayato le blochează calea. Laito spune apoi, că este foarte egoist din partea lui, iar Kanato se arată de acord, argumentând că şi el vroia să bea. În schimb Ayato se arată indiferent şi spune că asta nu este problema acestuia.

Între timp Yui ajunge în camera ei. Disperată ea caută în dulapul de sus al comodei şi găseşte cuţitul de argint al lui Subaru. Ea îl apucă şi îl ridică, dar rămâne cu el în mâini, când îl aude pe Subaru, spunând-ui să înceteze să mai miroasă aşa. Apoi o trage spre el din spate şi îşi înfinge coţii în umărul acesteia. După ce îi suge sângele se opreşte o secundă şi îi spune că sângele ei este atât de bun că îl face să îşi înfigă colţii şi mai mult şi o muşcă din nou mai adând de umăr. În continuare spune că sângele ei este atât de bun încât îi spune ca dacă va mai bea mult o va secătui complet. Brusc se răzgândeşte şi îi spune că o va face a lui până la ultima picătură.

După îşi înfinge colţii în umărul ei. De durere ea scânceşte şi scapă cuţitul pe podea care cade cu zgomot. Zgomotul îl şochează atât de tare pe Subaru că se dă doi paşi înapoi, iar Yui cade extenuată în genunchi lângă pat. Acesta ridică cuţitul şi o întreabă dacă acum a juns să se teamă de ei. Ea spune că nu, dar restul raspunsului se pierde. Arunci Subaru îi spune că poate păstra cuţitul şi pleacă din camera ei lăsând-ui cuţitul pe pat.

Yui este brusc trezit la realitate de Richter care îi spune că comportamentul acesteia faţă de ea este perfect normal datorită trezirii care îi face sângele atât de fascinant pentru aceştia. Din acest motiv fiecare este atât de determinat să o facă a lui. În continuare el îi spune că acest lucru va duce la un conflict urât care le va aduce moartea celor mai mulţi dintre ei. Apoi el o apucă faţa şi o forţează să se uite în ochii lui şi îi spună să admită că ştia că aşa se va întâmpla în cele din urmă.

Richer se foloseşte de sentimentele ei şi altruismul ei, încât Yui îl întreabă ce să facă. El îi spune că râspunsul va veni la ea singur, doar că atunci va veni să-şi îmbrăţişeze soarta cu curaj şi să facă cea ce ştie ca va trebui făcut. Brusc ferestrele se deschid, iar Yui păseşte parcă hipnotizată spre spiritul Cordeliei. Sunetul inimii e iîi pulsează cu repeziciune, iar eroina îşi întinde mână să o prindă pe cea a Cordeliei. Spiritul dispare, iar Richter spune că este momentul trezirii a sosit. În acel moment Yui îşi deschide ochii, dar în locul ochiilor ei roz apare ochii verzii ai Cordeliei.

Episodul se încheie cu cuvintele lui Ayato şi ale lui Subaru, deşi încheierea este a lui Subaru cu imaginea acestuia.

Ayato: ,,Fărâme din voalul de sânge pur, gura care secătuieşte vasele. Nu te voi lăsa să aparţi nici unui altuia. Nu contează cât te zbaţi, nu te voi lăsa să-mi mai scapi din braţe din nou."

Subaru: ,,În încecarea de a găsi sensul ei, e ca şi cum te-ai prăbuşi."

Also on FANDOM

Random Wiki