FANDOM

Episodul începe cu apariţia Cordeliei pe o sofa, cu Richter alături de aceasta. Apoi îşi face apariţia Reiji , care este oarecum surprins de vizita oaspetului unchiului său şi anume ea. Cordelia începe să vorbească cu el. Ea îl tachinează şi îi spune că are aceeaşi înfăţişare cu a tătălui său în tinereţe,doar că mai puţin şi statura acestuia atât de înfiptă.  Reiji pare jignit să audă numele tatălui lui din gura acesteia şi îi spune că îl găseşte ca pe o ofensă adusă acestuia.

În schimb Cordelia îi spune să se apropie, şi începe să-l studieze mai îndeaproape. Ea începe să se plângă că este plictisită şi susţine că este una dintre cele mai rele lucruri pe care ei imortali sunt nevoiţi să le îndure. Reiji afirmă că plictiseal nu ie se potriveşte deloc, mai puţin moartea. Ea ia cele spuse de el ca compliment şi îl roagă să vină şi să voarbească cu ea faţa în faţă. În această manieră, Cordelia continuă. 

Ea vorbeşte de sfârşitul mamei sale patetic, şi despre cum aceasta întodeauna a făcut diferenţe între el şi fratele său Shu. Când Reiji începe să dea semne de nervozitate, Cordelia l întreabă dacă a atins un punct sensibil, şi îi spune că acesta este la fel ca şi Beatrix , care mereu îşi ascundea şi reţinea emoţile. În schimb acesta îi spune cum vede el reuşita ei de al întoarce pe tatăl îi împotriva fratelui său, unchiul lor.

În final ea îi mărturiseşte motivul întoarcerii sale, şi anume cel de a se răzbuna pe Karlheinz, totodată arâtându-i cea mai mare dovadă de iubire a ei. Atunci Reiji îi spune că ea doreşte să-şi afirme dragostea pentru el cu price preţ, împotriva dorinţei acestuia. Ea că răspunsul lui o face să semene cu o persoană malefică responsabilă pentru toate cele întâmplate. În continuare ea îi spune că adevăratul ei scop este uciderea acestuia, apoi îi dă ochelarii la o parte. Îi spune că are aceeaşă ochii cu ai tătălui său şi îi închide gura cu un sărut.

Apoi după ce se despart, el o întrabă dacă nu cumva răzbunarea ei are legătură cu faptul că el nu a iubito, dar ea îi spune că el încă nu cunoaşte suficient relaţile ntre femei şi bărbaţi. Pentru a doua oară ea îi îl reduce la tăcere cu un sărut. Reiji îi spune să nu se joace cu el, dar ea spune că a devenit interesată de el. Neconvins de cele spuse el o întreabă de Richter, iar ea spune că nu contează atâta timp cât ea va ce doreşte întru- cât au tot timpul din lume. 

Reiji în schimb refuză, şi îi spune că nu este atras de femeile corupte şi imorale ca ea. nervoasă Cordelia îl plezneşte peste faţă. Între timp Laito şi le spune să se oprească. Când o vede pe Cordelia îi spune că se aştepta că data viitoare când aveau să se întâlnescă avea să fie în iad, dar ea sarcastic îşi cere scuze pentru că nu s-a ridicat la nivelul aşteptărilor sale. Apoi apare Kanato , iar Cordelia îi cere ,,pasării ei cântătoare" să-i cânte ceva.

Următorul apărut este Subaru , care le spune să înceteze să mai facă zgomot deoarece, nici unul dintre ei nu au ce căuta aici, şi îi spune lui Richter să dispară. Furios de de remarca făcută de Richter despre mama sa, Subaru se teleportează sus vrând să-l lovească, dar Richter îi întoarce atacul, forţând-ul să aterizeze la sol. El se îndepărtează de ei şi le spune că nicunul dintre ei nu este vrednic de ai fi rival, când apare Shu şi îl întrabă dacă este sigur de cea ce spune.

Shu ripostează şi îi răspunde că Karlheinz este capul familiei, şă că el nici nu se poate numi rivalil acestuia. Cordelia preia replica şi spune că asta este una dintre cele mai rele forme de diverstisment şi îi numeşte lictisitori. Apoi ea le spune că cel mai rău lucr este faptul că asta o împiedică să fie ea însăşi cea vibrantă. Ea îi înmânează cuţitul de argint al lui Subaru şi îi ordonă lu Richter să îi ucidă. Richter spune că cu un astfl de cuţit o singură lovitură în piept este suficientă, iar Cordelia le spune că se vor dezintegra repede, fără dureri, şi că asta în sine arată cât de mult ea ţine la ei.

Pentru a se asigura ca Richter va proceda astfel îi spune că dacă îi omoară, ea îl va face următorul cap al familiei, dar Richter îi spune că acesta a fost doar unul dntre termenii înţelegerii lor. El îi reaminteşte că atunci când el ia salvat viaţa, i-a promis că-l va pune pe tron. Cordelia acceptă şi îi spune să se grăbească şi să-i ucidă odată. Richter răde amuzat şi îi spune că nu are nevoie de ajutorul ei atâtaa timp cât o va face pe fata care i are inima ei, a lui, el nu are nevoie de asistenţa ei. Şocată Cordelia îi spune că se aştepta la aşa ceva, dar el îi spune că ea trebuia să-şă de aseamă că el a fost cel care s.a folosit de ea şi nu invers.

Apoi el o înfaşcă şi se pregăteşte să o muşte de gât. Acela este momentul când apre Ayato .şi le spune să tacă din gură, deoare Yui este proprietatea lui şi numai a lui şă că nimeni nu o va atinge fără permisiune sa. Richter apucă o sabie din apropiere şi o îndreaptă spre Ayato, ţipând să nu se bage. El se eschivează, dar Richter îi taie o parte din cravata de la gât. Laito apucă o sabie şi o aruncă către Ayato care o prinde şi se lansează asupra unchiului său. Acesta îi spune că se va asigura că îl face să regrete că s-a întors. 

Richter îl întrebă dacă ştie ce face şi îl atacă. Din nefericire Ayato este luat prin surprindere şi este înjinghiat în umărul stâng. Richter îşă scoate sabia din umărul lui, făcând să ţâşnească sânge. La vederea sângelui, Yui reuseşte să pună stăpânire asupra trupului său. Între timp Ayato cade la pâmânt în genunchi, iar Richter este pe cale să-l decapiteze, când Yui îl strigă pe Ayato. Surprins acesta îşi riidică privirea să o vadă cum ochii ei s-au întors la normal şi cum aceasta reuşeşte să se elibereze din strânsoarea acestuia. 

Yui fuge pe scări în jos cu cuţitul de argint în mâinile ei. Apoi spre surpriza tuturor, ea îl îndreaptă cu vârful spre pieptul ei. Ea spune că nu mai vrea ca nimeni să mai fie rănit şi se înjunghie. Ayato se teleportează şi îi prinde trupul înainte de a lovi pământul. Richter nervos, spune că ea îi aprţine lui, dar Ayato se întoarce cu sabi scoasă şi îl înjunghie, lăs-d-ul să cadă la pâmânt în agonie. 

Reîntors la Yui, el ţipă la această să se trezească. Însă când ochii se deschid, Ayato prinde privirea plină de venin a Cordeliei, care spune că este o fată nesăbuită care va muri, şă că nu peste mult timp trupul ei şi sufletul ei îi vor aparţine pentru eternitate. Astfel îşi închide ochii şi episodul se încheie. 

Also on FANDOM

Random Wiki