FANDOM

Cât timp ceilalţi erau preocupaţi de eroină, Richter se face nevăzut în subteran. Însă din cauza rănilor provocate şi hemoragiei puternice, el este foarte slăbit şi face mari eforturi de a ajunge sus pe o scară în formă de spirală.

Sus în sufragerie, Yui este aşezată pe canapea. Ea nu este încă moartă, dar nici mult timp nu mai are, conform lui [[Kanato]] care spune că pielea ei este din ce în ce mai albă. [[Shu]] spune că ar putea să se treazească orcând, doar că nu ştie sigur dacă şi va supravieţui, deoarece din câte ştie el, nici un om nu a supravieţuit trezirii, din moment ce vasele lor de sânge nu vor putea îndura întregul proces. Apoi Ayato întreabă dacă nu există o cale de a o scoate pe [[Cordelia]] din trupul acesteia, fără ca viaţa ei să fie pusă în pericol. Acesta are speranţe că ea ar putea supravieţui, din moment ce are inima Cordeliei în corpul său,

Ca să de curs cererii lui Ayato, [[Reiji]] merge în laboratorul său, pentru a încerca să găsească o soluţie pentru a o salva pe eroină. Citeşte una dintre cărţiile sale, şi începe să creze o poţiune. În sufragerie, toată lumea este încordată: Ayato stă lângă canape veghiind-o pe Yui, care pare să aibă mari durerii, conform celor observate de Kanato, Shu stă pe un fotoliu în apropiere, iar Subaru iese afară în grădină cu cuţitul, cu care într-un acces de furie spintecă unul dintre trandafiri.

Între timp Richter, merge de-a lungul scării în spirală, până când ajunge în camera în care era ascunsă rochia Cordeliei. El ştie că numai o picătură din sângele acesteia, ar putea să-l salveze, când brusc Laito îşi face apariţia. Laito se arată mirat de toate apariţile acestuia la ei acasă, şi spune că rochia aceia este un lucru periculos. Apoi îl întreabă dacă are de gând să se ridice şi împotriva tatălui său, după ce va pune mâna pe toată puterea şi pe mireasa sacrificală, şi ce doreşte să obţină cu acest lucru.

Richter enervat, îi spune că nu i-ar spune niciodată adevăratele sale intenţii acestuia, şi spune că adevărul nu este aşa de simplu pe cât crede. Laito nu se lasă aefctat de vorbele unchiului său, şi decide să pună capăt acestuia. Scoate un felinar şi îl aruncă pe rochie incendiind-o la fel şi camera. Apoi rămâne să vadă cum flăcările îl înghit pe Richter şi pleacă.

Pe măsură ce tot trece timpul, strea lui Yui pare să se înrăutăţească, iar Kanato se arată îngrijorat de faptul că ar putea muri. Ayato îl întrebă pe Reiji dacă există vreo metodă de a o salva, iar Reiji zice că da doar că este incompletă. Acesta a făcut o poţiune care ar putea să o distrugă pe Cordelia odată şi pentru totdeauna. Shu se arată mirat cum de fratele său a venit cu un remediu netestat. Ayato reia conversaţia şi îl întreabă ce lucru ar putea să-l facă complet. Reiji răspunde că ar fi nevoi de o bucată din ceva care ia aparţinut Cordeliei, dar Subaru susţine că este imposobil din moment ce nu a rămas nimic din aceasta.

Kanato îl contrazice, şi rupe capul ursuleţului său, scoţând la iveală un flacon care pare să conţină o parte din cenuşa Cordeliei. Reiji zice că este exact ce ar putea fi nevoie şi toarnă cenuşa în poţinune, a cărei culoare se schimbă în albastru. Cu remediul complet, Ayato îl ia şi i-l dă lui Yui prin intermediul gurii sale.

La început nu pare să se întâmple nimic, dar după ce Ayato îi spune pe nume, eroina deschide ochii. Ea este foarte confuză şi nu-şi mai aduce nimic din cele întâmplate. Ea îl întrabă pe Ayato ce face acolo, dar el îi zice că nu este nevoie ca ea să ştie. Eroina se întoarce către toţi fraţi, fericită să-i vadă pe toţi. Apoi spune că îi este foarte sete, indicând că ar putea fi devenit vampir.

Episodul se încheie cu monolugurile fiecărui dintre ei către Yui:

Kanato: '' "Te-ai trezit. Asta este bine. Mă bucur pentru tine. Acum voi putea să-ţi revolta pe faţa ta din nou. Acea privire adorabilă, contorsionată de durere, frică cu teroare, plină de anxietate, atât de disperată încât să vrei să fugi. Îmi place atunci când faţa aia. Aşa că te rog, fă-o din nou pentru mine."''

Laito: ''"Little bitch, te rog nu uita de mine. Tu eşti cea care a venit la mine fugind. Cum ai vrea să ne distrăm astăzi împreună? Numai simplu gând mă umple de bucurie. Te voi iubi din sus până sus. Hai să zburâm până la lună unde să facem dragoste printre stele."''

Shu: ''"Eşti pregătită pentru asta? Eşti pregătită să renunţi la tot ce te face fericită, pentru vampirii ca noi? Eşti pregătită să schimbi totul la tine? Mă îndoiesc, dar asta ţi se potriveşte. Nu trebuie să te gândeşti la asta. Tot ceea ce trebuie să faci este să-mi dai sângele tău."''

Reji: ''"Sincer, ce servitor cu multă îndemânare eşti. Aş vrea să te opreşti din a-mi creea probleme. Spre deosebire de alţi, eu nu am timp să mă distrez. Cu toate că, mai degrabă ceai negru, sunt în mai mult în starea de spirit de a bea din sângele tău. Asta este tot la ceea ce eşti bună, orcum. Nu există altă cale. Te voi supune unui tratament strict."''

Subaru: "''Îţi vei accepta destinul şi vei renunţa la tot pentru noi? Dacă eşti capabilă să faci asta, te voi lua cu mine într-un vis etern. fie că acel vis este Rai sau Iad, totul depinde de tine. Nu mă voi reţine. Cum te simţi tu este irelevant. Voi face aşa cum cred, aşa că rupete."''

Ayato: ''"De ce tremuri? Tot ceea ce trebuie să faci este să mă cauţi. Te voi învăţa din nou şi din nou, până când mă vei cunoaşte mai intim. Simte-mă din cap până în picioare. Caută-mă, inimă şi suflet. Îmi aparţi."''

După asta o vedem pe Yui pe balcon uitându-de la grădină cu un trandafir în mână, când apare Ayato şi îi dă rozariul înapoi. Scena se încheie cu trandafirul căzând şi cu petalele plutind în aer. Apoi apare o altă scenă, în care Reiji, sigilează camera secretă împreună cu fantoma Cordeliei, cu lanţuri şi cu un lacăt mare.

Also on FANDOM

Random Wiki