FANDOM

Yui se trezeşte confuză şi speriată într-o cameră necunoscută. Apoi îşi aminteşte ce s-a întâmplat cu o zi înainte şi verifică dacă a fost muşcată. Spre uşurarea ei nu a fost. Atunci realizată că este îmbrăcată cu o cămaşă de noapte, deşi nu-şi aminteşte cum s-a schimbat. 

Ea este vizitată de către tripleţi, Ayato , Kanato şi Laito   care vor să îi sugă sângele când apare Reiji şi îi spune să se pregătească să meargă la şcoală. Yui este lăsată să se schimbe în uniformă şi să se gândească la cât de ciudat este să aibă şcoală pe timp de noapte. 

Pe drum spre şcoală
În drum spre şcoală, ea observă că fraţii sunt foarte diferiţi uni de ceilalţi şi că nu sunt foarte apropiaţi deloc, lucur care i se pare foarte ciudat. La şcoală, toţi se despart şi merge fiecare la clasele lor.
Ep2 6th image.jpg
Ora de Economie]] Yui are prima oră economie cu Ayato , care o obligă să îi gătească pentru el. Apoi la sfârşit când Yui îi cere să o ajute să spele vasele, Ayato o forţează şi îi bea sângele, dar după scurt timp apare Reiji , care se arată oripilat de manierele lui şi îi reaminteşte regulile.
Ayato şi Yui
După ce orele s-au terminat şi au ajuns la conac, Yui este din nou forţată de Ayato care, într-un impuls de moment, o aruncă în piscină.
În piscină
Însă descoperă că ea nu ştie să înoate. Cumva Yui îi aduce aminte de ceva din trecutul său. Viziunea este cu el din copilărie când mama sa, Cordelia ,care îl punea să stea ore întregi în apă, deşi el nu ştia să înoate. Atunci el sare să o salveze. Sub apă el o sărută şi o trezeşte, şi îi bea sângele. La rugâmintele lui Yui el se opreşte o soate din apă şi îi spune că va continua mai târziu.
Sărutul lui Ayato
Yui afară din piscină

La sfârşitul episoadului afară se poate observa silueta unui bărbar necunoscut. Eroina se duce la ea în cameră, unde ia jurnalul tatălui ei şi doreşte să citească mai multe, dar descoperă cu stupoare că paginile jurnalului sunt complet albe, lucuru care o face şi mai confuză.

Also on FANDOM

Random Wiki