FANDOM

Episodul începe cu eroina care se află întru-unul dintre visele sale. Acolo ea vede copacul acela, pe care l-amai visat, şi întinde mâna spre acesta, când se trezeşte brusc în camera ei din vila Mukami. Yui coboară la parter de unde aude strigăte dintr-o cameră. Curioasă se apropie de uşă şi îi urmăreşte pe fraţii Mukami, care se certau pentru o bucată de carne. 

Yuma îl ceartă pe Kou pentru că vrea şi ultima bucată, deşi el a mâncat deja. Kou se plânge, iar Yuma se întoarce spre Azusa şi îl întreabă dacă vrea bucata din moment ce el a mâncat cel mai puţin. Azusa acceptă timid, spre enervarea lui Kou. Chiar atunci apare Ruki cu mai multă mâncare pe o tavă. Apoi Yui este observată de Ruki care îi spune să se alăture şi ea la cină. 

Ezitantă, Yui intră şi se aşează la masă lângă Kou. La masă, Yui îl întrabă pe Ruki dacă el este cel care a gătit, şi Ruki afirmă. Ea se arată uimită de faptul că el poate găti, când acesta o sfătuieşte să mănânce mai repede. Surprinsă ea întrebă de ce, iar Kou îi explică că se grăbesc să meargă la şcoală. Auzind de şcoală, Yui vrea să meargă şi ea, când fraţii o opresc.

La început ea nu înţelege de ce, iar Ruki îi explică că nu pot risca ca ea să se întâlnească cu fraţii Sakamaki. Apoi Kou îi spune că va rămâne singură acasă împreună cu Azusa . Înainte de-a pleca ea îi conduce pe fraţii până în hol, unde aceştia îl instruiesc pe Azusa să aibă grijă de eroină, în timp ce Kou o avertizează că Azusa poate fi foarte "îndemânatic". Astfel spus, ei pleacă, iar Yui se decide să revină în camera sa. 

După un timp, Yui este dusă pe gânduri ţinând rozariul. Cu un oftat ea lasă rozariul jos şi se îndreaptă spre fereastră. De abia atunci ea aude o voce din spatele ei. Ea ridică privirea şi-l zăreşte pe Azusa reflectat în fereastră. Acesta îi spune să vină în camera sa deoarece vrea să îi arate ceva. Yui întreabă despre ce este vorba, când observă că vampirul a disppărut la fel de repede pe cât apăruse.

Precaută ea iese din cameră şi merge pe hol, fiind curioasă de ce vrea să-i arate acesta. Atunci din senin o uşă se deschide şi vocea înceată a lui Azusa o invită să intre. Ezitantă ea intră în cameră şi îl întreabă despre ce vrea să-i arate când îl vede pe acesta lângă o colecţie întragă de cuţite. Azusa este foarte mândru de acestea, deşi eroinei începe să i se facă frică. Brusc el o întrabă dacă îl iubeşte şi dacă îl va lovi, iar ea se blochează la început, dar în final spune că nu ar putea să facă acest lucru. 

Azusa o întrabă dacă îl urăşte, iar Yui neagă. Din senin acesta apare lângă ea şi o încolţeşte la perete. Luată prin surpindere de apropiere, Yui nu poate reacţiona. Teama ei creşte când acesta scoate la iveală un cuţit, recent ascuţit, întrebând-o dacă poate să-l testeze pe pielea ei. Îngrozită Yui refuză. Spre surprinderea ei, el îi dă cuţitul şi o forţează să-l taie pe el. Yui vrea să se dea înapoi, dar nu reuşeşte datorită peretelui din spatele său. Lama trece repede prin aer şi îl crestează mâna lui Azusa.

Sângle începe să se scurgă din zgărietură şi vampirul zâmbeşte. Momentul îi aduce aminte lui Azusa de vremurile când era copil şi trei copii, îl băteau. Atunci acesta era trist şi neiubit, însă cu trecerea timpului, el a înţeles că numai când simţea durere, simţea că trăieşte cu adevărat. Băiatul îl loveşte  din nou, dar Azusa începe să râdă şi să implore să-l mai lovească odată. Dezgustaţi copii pleacă, lăsând-ul singur. Amintirea se încheie cu Azusa care îşi desface unul dintre bandaje privind nostalgic la trei cicatrici, pe care le admiră adresându-se direct acestora cu numele copiilor: Justin, Mellisa şi Christina.

Apoi acesta se întoarce spre eroină lăundând-o pentru gest, deşi ea nu este de acord. Yui atunci vrea să-i panseze rana, dar Azusa o opreşte şi o trage lângă perete unde îi blochează trecea. El spune că nu este nevoie şi îi cere sângele. Yui se zbate, dar este inutil. Azusa o adulmecă şi îi spune că are acelaşi miros cu al lui, după care o muşcă de gât. Yui scânceşte, în timp ce Azusa se opreşte şi îi complimentează sângele, spunând că sunt foarte norocoşi să aibă sângele Evei. Yui îi spune să nu-i mai spună aşa, dar este zadarnic, deoarce el o muşcă din nou.

Azusa o ignoră şi o întrabă dacă este fericită că el îi suge sângele. Yui îi rspunde că o doare, iar acesta îi răspunde la rândul că cu cât durerea este mai mare cu atât este mai bine şi o muşcă de umăr. Ea începe să se simtă slăbită, iar acesta o prinde mână şi o susţine spunând-ui că îi va dărui mai multă durere deoarece ea este preţioasa lui "Eva". Încet, încet Yui îşi pierde cunoştiinţa, când aude o voce care îi spune lui Azusa să se oprească. Extenuată ea cade lângă perete şi se întoarce să-l vadă pe Yuma, după care leşină. 

Scena se schimbă în camera lui Ruki, unde acesta citeşte o carte, când un familiar este văzut zburând lângă fereastra sa. Ruki observă familiarul (cel din episodul 1(13)) şi se încruntă la acesta, în timp ce acesta zboară. Familiarul este de asemnea văzut şi în dreptul camerei eroinei, trecând în zbor. Între timp, în camera sa, Azusa stă pe pat admirând rana făcută de Yui. El îşi desface bandajele de pe braţul drept. Episodul se încheie cu Azusa întrebându-şi cicatricile dacă va putea să devină el "Adam" şi să fie de folos acelei persoane .

Also on FANDOM

Random Wiki