FANDOM

Episodul începe cu eroina care face o baie. Ea stă în cadă îngândurată trecându-şi uşor degetele peste locul în care Azusa a muşcat-o în ziua precedentă. Firul gândurilor ei este brusc întrerupt de pariţia subită a lui Yuma. Luată prin surprindere de apariţia vampirului, Yui ţipă speriată şi ruşinată.

Yuma îi cere să nu mai ţipe acoperindu-şi urechiile şi plângându-se că este prea gălăgioasă. Yui întrebă în schimb de ce a venit, iar Yuma îi spune că este evident că are nevoie de ea. Fără alte cuvinte acesta o ia de mână şi vrea să o tragă afară, dar Yui se retrage în colţ împroşcând-ul cu apă.

El îi spune că nu are de ce să-şi facă probleme dacă cineva o va vedea dezbrăcată, dar ea se ruşinează şi mai mult şi spune că va veni doar că mai întâi să o lase să se îmbrace. După ce s-a schimbat Yui iese afară, unde îl vede pe Yuma admirând grădina.

Ea îl întreabă dacă este grădina sa, iar el confrimă aruncând-ui un coş. Cu coşul în mâinile sale, Yui îl urmează în grădină unde încep să culeagă nişte roşii. Curioasă să ştie de ce un vampir grădinăreşte, Yui îl întreabă pe Yuma de aedvăratul scop al acesteia. Yuma îi răapunde că dacă vreaodată vor rămâne fără mâncare, cu ce este aici vor putea supravieţui o vreme.

Yui însă întreabă dacă vampiri nu pot supravieţui fără mâncare, iar acesta este de acrod cu ea, însă el spune că lui îi place să mănânce deoarece, odinioară el a fost om la origine. Acest lucur o surprinde mult pe Yui, dar Yuma îi explică că şi fraţii săi au fost toţi oameni la început. El începe să-i povestească de trecutul său, dar precizează că nu a fost tocmai unul grozav. Noroc cu "persoana aceea" care i-a ajutat. Fără el, Yuma spune că nu ar fi astăzi aici. Yui continuă să întrebe curioasă despre identitatea persoanei misterioase, dar Yuma refuză să mai răspundă şi îi îndeasă în gură o roşie mai mică.

Înţeşegând mesajul, Yui înghite roşia, dar nu înainte de a exclamă cât de bună este. Yuma se apropie de ea mai mult. O ridică în picioare spre surprinderea ei, şi din spate îi trage bluza şi o muşcă de umăr. Ea îi cere să se oprrească şi reuşeşte chiar şi să elibereze. Fuge să scape, dar vampirul o prinde de mâini şi o ţintuieşte de peretele de sticlă al serei. Cu un rânjet acesta îi cere să nu mai fugă şi să se resemneze şi să-l lase să-i sugă sângele. Yui se zbate în strânsoare lui de fier, dar fără rezultat. Yuma îi complimeantează sângele şi îi cere să-i dea mai mult. Ea vrea să protesteze, dar încet îşi pierde puterile şi cunoştiinţa.

Scena se schimbă cu o amintire din trecutul lui Yuma. În aceasta secenă un apare un Yuma mai tânăr plin de zgărieturi şi cicatrici. Acesta este deprimat şi se întreabă trist dacă este singur, când apare un alt băiat blond, Lucks, care îl întreabă prietenos dacă este singur. Atunci acesta vede şi alţi băieţii şi începe să tremure nesigur, când spre surprinderea acestuia, Lucks îi întinde mâna şi îl asigură că aceştia îi sunt camarazi. Yuma acceptă în final prpunerea băiatului, când scena se încheie brusc.

Acum Yuma este în camera, frământând un cub de zahăr între mâini. Pe pat Yui este întinsă. În scurt timp se trezeşte, când este luată din nou prin surprindere de Yuma care îi îndeasă în gură cubul de zahăr. El oftează că în sfârşit s-a trezit. Ea încearcă să se ridice, dar este încă slăbită şi Yuma lasă un alt oftat să-i scape. Apoi din nou spre surpinderea ei, acesta se aşează peste ea şi cu un cub în gură se apropie de faţa acesteia. El îi îndeasă cubul de zahăr prin intermediul gurii sale în gura lui Yui. Acesta pleacă din în camera, după ce îi spune să-l înghită deoarece, tocmai a împărţit cu aceasta ceva preţios.

Yui rămâne perplexă murmurând doar cât de dulce este cubul. Scena se schimbă din nou, de data aceasta eroina se află în lumea viselor. Ea se află sub copac admirând florile. Una dintre acestea îi cad în palme, iar ea murmură că este frumoasă. Între timp, fraţii Mukami sunt cu toţi adunaţi în sufragerie. Ruki îl întreabă dacă sunt ceva semne care să arate "trezirea", dar acesta spune că nu s-a întâmplat nimic până acum. Atunci Ruki îi spune că va fi nevoie de mult mai mult. El reaminteşte că trebuie să ducă la îndeplinire planul pentru "persoana aceea", astfel episodul se încheie.

Also on FANDOM

Random Wiki