FANDOM

Episodul incepe cu Kou , care se află în grădină. Acesta taie un trandafir şi zâmbeşte. Scena se schimbă în camera eroinei, unde aceasta stă în faţa oglinzii, tocmai ce terminase de periat părul. Ea îşi pune absentă peria la loc şi îşi ia rozariul în mână. Îl analizează, după care îl lasă la loc pe o tăviţă. Atunci aude o bătaie la uşă.

În cameră intră Kou. Yui îl întrabă ce face, şi atunci el scoate de la spatele său un buchet de trandafiri pe care îl îi înmânează acesteia. Surprinsă de gest, Yui nu ştie cum să reacţioneze la început, dar Kou îi zâmbeşte, după care îi spune că este un cadou. După care acesta îi spune că şi ea la rândul ei, trebuie să-i dea ceva înapoi. Pe neaşteptate o trage spre el şi îi spune că este o lume "dă şi ia". 

Anticipând ce doreşte, ea se retrage din strânsoarea sa şi îşi cere scuze. Liniştea se lasă peste cameră, când atitudine lui Kou se schimbă brusc. El îşi dă părul pe spate într.un gest nervos şi ridică glasul la Yui. Îi ia buchetul din mână şi îi spune că ea nu ia dat nimic înapoi, deci prin urmare nu are nevoie de trandafiri, pe care îi sfâşie. După ce a terminat de sfâşiat buchetul îl aruncă în faţa ei şi striveşte cu pantofii petalele, spunând că trandafirii sunt ai lui şi poate să facă ce vrea cu ei. Şocată Yui rămâne cuvinte.

Kou o apucă de gât pe Yui şi spune că a luat "bunatatea sa" pe gratis. El îi dă drumul, iar Yui cade pe podea. Kou se aşeză deasupra ei, ţintuind-o de podea. El se apleacă spre ea şi o muşcă de gât.  Yui încearcă să scape, dar îşi iroseşte puterile degeaba. Kou se opreşte şi spune că sângele ei este captivant. Rânjeşte şi îi linge sângele care i se scurge pe gât şi îi spune să nu îşi facă griji, deoarece nu are de gând să o ucidă, ci doar să devină "Adam". Pe măsură ce vampirul îi suge sângele, Yui începe să fie slăbită şi îşi pierde cunoştiinţa leşinând. 

După aceea scena se schimbă, iar Yui se află în lumea viselor. Ea se află sub copac admirând florile, când una dintre petale se desprinde şi cade. Atunci ea se trezeşte brusc înapoi în camera ei. Se află în acelaşi loc de mai devreme unde Kou ia băut sângele, dovadă fiind petalele de trandafiri de pe podea. Mai târziu Yui coabară la parter în sufragerie unde îi găseşte pe fraţii Mukami, cu excepţia lui Kou. Atunci ea întreabă unde se află Kou. Ruki o întreabă dacă are nevoie de el, iar ea spune că pentru nimic în mod special. 

Yuma se alătură conversaţiei şi spune că acesta este la muncă. Azusa o întreabă dacă este îngrijorată pentru acesta, iar ea neagă şi se pleacă mai departe. Se duce în camera unde de obicei ia cina cu fraţii Mukami şi bea un pahar cu apă, întrebându-se ce face Kou. Ea urcă scările spre camera ei, când uşa se deschide şi Kou îşi face apariţia ud. Yui îi spune pe nume, atragând-ui atenţia. Acesta zâmbeşte şi îi spune că este sincronizaea perfectă şi să vină în camera lui. Neputând refuza, Yui îl urmează până în camera sa. El intră înăuntru unde începe să se dezbrace şi să se descalţe, în timp ce ea rămâne ezitentă în prag.

El o invită în cameră. Astfel cu precauţie ea intră. Kou îi cere apoi să o ajute cu butonii cămaşii sale, pentru că el nu se pricpe, iar Yui se supune. În timp ce îi descheie cămaşa, Yui îl întreabă de munca pe care o prestează el. Surprins, Kou îi spune că ea chiar nu are habar de nimic. El îi răspunde că este un idol. Yui rămâne surprinsă, repetând cuvântul idol întrebător. El afirmă, după care se ridică, se întoarce cu spatele la ea şi îşi dă jos cămaşa. În acel moment Yui observă cicatricile de pe spatele acestuia. 

Ea întreabă de cicatrici, iar el o întreabă dacă vrea să audă o poveste. Începe prin a povesti că este povestea unui băiat singur, care trăia de cnd se ştia în canalizare, cu speranţă că într-o bună zi va putea ieşi în lumea de afară, cea pe care o vedea print-ro gaură. În timp ce el povesteşte, scena se schimbă, şi un Kou mai tânăr apare. El continuă şi spune că pnă la urmă băiatul a ieşit de acolo, doar că în afară nu a fost foarte bine, deoarce existau o grămadă de copii, ca şi el singuri pe lume. 

Băiatul a ajuns într-o un orfelinat, unde oamenii aristocraţi au obeservat că acesta era un copil mai frumos decât ceilalţi, de aceea acestuia i-a fost oferit haine frumoase şi mâncare. Însă în schimb el era maltrat de către aceştia, şi nu-i dădeau timp ca rănile să i se vindece. Apoi o altă amintire apre, când Kou apre sângerând din ochiul. Sângele se scurge jos într-i baltă, în timp ce în cealăltă mână ţine o furculiţă însângerată. Kou încheie povestea concluzionând că aristocraţii consideră lucururile imperfecte, cele mai frumoase. 

După aceea, observă faţa tristă a eroinei. Aceasta îl întreabă cum poate spune un lcuru atât de trist pe un ton atât de vesel. El îi răspunde căeste adevărat că nu a fost grozav, dar şi lucruri bune s-au întâmplat. El spune că la orfelinat i-a întâlnit pe fraţii săi, în timp ce ochiul său magic străluceşte roşiatic. Apoi fără alte cuvinte o trage de mână şi îi spune că va dormi cu el în seara asta.

Seara, scena se schimbă cu altă scenă în care Kou este încolţit de aristocraţi, făcând-ul să ţipe. Yui se trezeşte şi vede că acesta are un coşmar. Vrea să-l aline, dar ezită în cele din urmă pune mâna scurt pe el, după care vrea să se ridice din pat, când acesta se întoarce şi brusc o apucă de mână. Surprinsă de gest, Yui rămâne. Afară plouă, iar secna se schimbă, de data aceasta în camera lui Ruki, unde acesta citea. Acesta se încruntă, posibil datorită faptului că a simţit prezenţa familiarului care a zburat mai înante. Episodul se încheie aici.

Also on FANDOM

Random Wiki