FANDOM

Episodul începe cu eroina şi Yuma în grădină, unde aceasta îl ajută să culeagă nişte roşii. Dintr-o dată Yuma începe să o întrebe ce ştie despre Shu. Ea îi spune că fiul cel mai mare şi că numele lui întreg este Shu Sakmaki . Yuma o întreabă dacă glumeşte, iar Yui devine confuză.  El îi spune că deja ştia asta şi o întreabă ce fel de persoană este. Yui îi spune că este tăcut, doarme mult şi ascultă muzică, dar asta este tot ceea ce ştie.

Atunci Yuma dej ştia că doarme mult, şi îl cheamă pe porecla sa. Fără alte cuvinte, acesta se întoarce şi părăseşte grădina. Între timp, Ruki era la fereastră observând-ui pe cei doi. Restul fraţilor lui şi el sunt în sufragerie, iar Ruki îi întreabă dacă este vreun semn care să semnalizeze trezirea. Kou spune că până acum nimic. Azusa răapunde la fel, iar Kou îi spune că tot timpul ei îi beau sângele. El întreabă dacă nu este suficient. 

Scena se schimbă cu una dintre amintirile lui Ruki. Acesta împreună cu restul sunt văzuţi fugind de nişte oamenii care sunt pe urmele lor. Împuşcături sunt auzite, şi Kou este rănit, la fel şi restul. Apoi secvenţa se schimbă, iar Ruki este văzut la podea plin de zgârieturi şi răni. Unul dintre oamenii iau un fier înroşit în foc şi îl înseamnează drept pedeapsă. Din cauza dureri acesta leşină şi se trezeşte mai târziu într-o celulă. Chair atunci o persoană mistrioasă apare. Persoana îi spune ceva şi îi întinde mâna. Recunoscutor Ruki îi acceptă mâna şi persoana rânjeşte mulţumită. 

Persoana nu era nimeni alticneva decât Karlheinz , care le-a oferit o viaţă mai bună, care i-a transformat în vampiri. Amintirea se încheie, iar Ruki îşi încelştează pumnii, spunând că la felul în care decurg lucrurile, ei vor eşua în a duce la îndeplinire planul pentru "persoan aceea"

La şcoală, Yui este văzută urcând scările, când din cauza anemiei aproape cade pe scări. Însă chiar când să cadă pe spate, este prinsă de cineva din spate. Ea se întoarce şi îl vede pe Yuma. Slăbită aceastase sprijină de el. Apoi ea este luată în braţe de Yuma. Yui roşeşte şi îl întreabă ce are de gând. Yuma oftează şi coboară scările cu ea în braşele sale. Ea îl întreabă unde merg, iar el îi răspunde că nu ştie şi îi spune să tacă.

Pe hol, cei doi îl observă pe Shu Sakamaki, dormind jos sprijinit de perete. Iritat, Yuma ţipă la acesta să se mişte din drum, dar Sh doarme mai departe. Din ce în ce mai irtat, Yuma îşi trânteşte piciorul de perete, chiar lângă capul acestuia. Atunci Shu îţi deschide ochii leneş şi Yui îi spune bună dimineaţa. Acesta îi spune că i-a observat lipsa şi spune că vede că acum s-a decis că a schimbat tabara şi o numeşte femeie josnică. Yui lasă capul jos, afectată de cuvintele lui.  Yuma în schimb îi cere să se mişte, dar Shu refuză şi spune că el a fost primul aici.

Enervat Yuma spune că lipsa de mişcare i-a afectat creierul. Apoi spune că nu se poate aştepta la nimic din partea unui aristocrat care s-a născut ca totul să i se cuvină. Acesta rânjeşte şi spune că odată Yui le-a aparţinut lor, nu? Apoi fără avertisment o muşcă de gât. Luată prin surprndere Yui întreabă de ce şi îl roagă să se oprească. După aceea o muşcă de gât şi Shu oftează, se ridică şi pleacă.  În timp ce Yui îl întreabă pe Yuma de ce a făcut asta, lui Shu îi vine în memorie o amintire. 

Amintirea este din coplilăria sa, când l-a întânit pentru prima oară pe prietenul său uman, Edgar. El îşi aduce aminte cum au făcut cunoştiinţă şi cum Edgar i-a dat un măr. Când amintirea se încheie, Shu murmură încet dacă este posibiol ca el să fie Edgar, după care oftează şi merge mai departe pe hol. Însă ceea ce el  nu ştie, este că Reiji l-a urmăeit şi a auzit ce a spus. Reiji este confuz întru-cât nu înţelege cum de Edgar a supravieţuit şi cum de a devenit vampir. 

Înapoi la vila Mukami, Yui urcă încet pe scări spre camera ei. Pe drum se întâşneşte cu Ruki. Acesta îi blocheazăcalea şi se pregăteşte să o muşte pe Yui când brusc se opreşte, spre surpriza eroinei, care a rămas cu ochii închişi. Ea îşi deschide ochii, când durerea nu apare şi îl vede pe Ruki tulburat. Confuză şi uşor îngrijorată îl întreabă dacă este totul este în regulă. Ruki în schimb a rămas tăcut holbându-se la ea, după care îi dă drumul la strânsoare şi intră în camera sa, trântind uşa. În ca,era sa, el îşi spune că el şi fraţii săi nu pot deveni Adam, dar îşi schimbă brusc gândul când se gândeşte la "persoana aceea", şi decide că trebuie. Episodul se încheie cu închierea lui Shu.

Also on FANDOM

Random Wiki