FANDOM

Daze.jpeg

Episodul începe cu un cadru frutunos, la miezul nopţii când eroina se trezeşte din somn la auzul tunetelor şi al ploii de afară. Curioasă coboară jos din somn şi se uită pe fereastră. Jos în grădină, acesta vede silueta unei femeii. La început nu îşi dă seama cine este, dar când femia se întoroarce, Yui are parte de un şoc: este aceeaşi femeie pe care a văzut-o în prima seara când a ajuns la conac. Sperietă de privirea de gheaţă a femeii, ea vrea să se dea înapoi când simte o durere ascuiţită în capul pieptului. Agonizând de durere, ea leşină.

Cumva în transă, Yui se trezeşte şi merge printr-un tunel secret către trecut. La un momet dat, ea se trezeşte într-un cadru oarecum necunoscut, de unde aude glasurile unor copii. Apoi apar trei copii care alergau trei lilieci. Unul dintre cei trei, cel cu părul mov începe să plângă după lilieci, dar curând este consolat de ceilalţi doi care îi spun că îi vor aduce înapoi. Tocmai când ceilalţi doi copii, roşcaţii şi oarecum familiari lui Yui, se opresc brusc când îşi face apariţia o femeie într-o rochie neară lungă. Este aceeaşi femeie de la fereastra lui Yui, care îl se adresează unuia dintre copii cu numele de ,,Ayato".  

Chemat Ayato se apropie de femeia misterioasă , iar ceilalţi, Kanato şi Laito pleacă lăsând-ui singuri să discute. Aceasta îl ceartă pe Ayato şi îi spune să se întoarcă înapoi în camera sa la studiu. Ayato în schimb refuză, şi invocă motivul fraţilor săi care nu fac decât să se joace. Supărată, mama sa îi aduce aminte de faptul că este moştenitorul familiei, şi că are responsabilităţi de urmat de pe urma acestui fapt.

Chiar şi aşa, Ayato nu refuză să se supună, iar atunci mama sa îi spune într-o manieră dură ce se va întâmpla dacă nu va asculta, şi anume va fi scufundat în lac. Speriat de urmări Ayato se supune poruncii acesteia, cu toate că mama sa este foarte nedreaptă şi îl ameninţă cu faptul că îl va renega dacă eşuează ca cap al familiei.

În continuare, femeia se aşează pe o bancă şi îşi priveşte copii. Atunci Kanato apare lângă aceasta, şi ea îi spune ,,micii ei pasăre cântătoare" să cânte pentru ea. În scurt timp li se alătură şi Laito care îşi priveşte fratele. Aparent femeia misterioasă este chiar mama celor trei.  

Apoi atenţia lui Yui este atrasă de altă imagine care se formeză înainte ei, când aude un câine care latră. Sub o botă de piatră se află o femeie blondă care brodează, iar lângă acesta un băiat cu ochelari care citea o carte şi care îi aduce aminte de înfăţişarea lui Reiji . Când lătratul devine mai puternic ea vede un băiat blond cu ochii albaştrii, foarte familiar cu Shu , care avea un căţeluş în braţe.

Expresia feţei băiatului este evidentă fericită şi tandră. Însă aceasta expresie se schimbă când femeia se ridică şi îi se adresează direct cu Shu, întrebând-ul ce face. Acesta fericit îi arată femeii căţeluşul, dar expresia de seriozitate de pe chipul femeii nu se schimbă şi îi cere să elibereze imediat căţeluşul. 

Văzând că Shu nu o ascultă, ea ridică tonul şi îi reaminteşte de faptul că el este cel mai mare dintre fii, şi prin urmare irmătorul cap al familiei. Din acest motiv îi spune că trebuie să se maturizeze şi să-şi stăpânească comportamentul. Atunci un servitor apre şi încearcă să smulgă căţeluşul din braţele lui Shu, doar că acesta se opune, dar până la urmă căţeluşul este luat cu forţa. Mama sa îi aruncă o privire rece şi acesta renunţă să se mai zbată şi se supune plecând capul înaintea acesteia şi fuge supărat. 

Între timp, Reiji a asistat la toată scena, uitându-se când a mama sa când la fratele său, dar a rămas tăcut fără să se amestece în discuţia lor. Până la urmă, mama lor se aşează la loc jos lângă acesta, întorcându-se la brodat tăcută. Vrând să atargă atenţia mamei sale, el se laudă cu faptul că tocmai a terminat toată cartea de memorat, dar acesta nu pare deloc interesată, lucur care îl face pe Reji să se resemneze supărat înapoi la carte sa. 

Martoră şi eroina la scenă, ea se apleacă jos când la picioarele sale se află un trandafir alb. Aceasta vrea să îl ridice, dar se înţeapă , fâcând ca degetul să îi sângereze şi scapă trandafirul din mână. Apoi când îşi ridică privirea, vede că cadrul s-a schimbat. Ea se află pe un pod înaintea unui turn, cu tufe de trandafirii albi de o parte şi de alta a acestuia. În faţa ei se află un alt băiat, cu părul alb.

Băiatul pare trist şi tăcut şi cu privirea îndreptată spre turn. la ferestră se zăreşte o femeie frumoasă cu părul lung şi alb. Privirea ei este tristă şi cade o secundă asupra băiatului, dar care apoi se retrage încet de la fereastră. La îndepărtarea femeii, baiatul lasă dezamăgit capul în jos, iar Yui rămâne să îl privească şi ea tristă. Apoi privirea ei cade asupra unui cuţit de argint care cade încet din mâna băitului. Fără îndoială în faţa ei stă chiar Subaru , iar femeia din turn este chiar mama acestuia

Pentru a patra oară scena se schimbă, iar în faţa ei apare mama tripleţilor. Însă de data asta ea este în compania unui bărbat, care pare complet vrăjit de aceasta, şi i se adreseză cu numele de Cordelia . El îi sărută cast mâna şi îi spune că este evident că tot cea ce este are ca scop îngenuncherea în faţa acesteia şi să o iubescă. Ea surâde jucăuş, şi îi mărturiseşte că i-ar plăcea ca acesta să rămână mereu de partea ei, adresândui-se direct cu numele de Richter . Nedumerită, atenţia îi cade asupra lui Ayato care pare să îşi spioneze mama, nu departe de locul în care se află Yui. 

Pentru ca lucrurile să fie şi mai încurcate, totul se opreşte. După câteva clipe, în care timpul pare să se fi oprit în loc, Cordelia se întoarce şi o priveşte dierect pe Yui cu o privie rece ca de gheaţă. La contactul cu ochii Cordeliei, Yui resimte aceea durere agonizantă din capul pieptului şi leşină. 

Apoi ea este trezită de Ayato, care o găseşte în subteran cu o privire nedumerită şi îngrijorată pe chip. Yui îl întreabă unde se află, iar acesta îi spune că în subteran. Confuză Yui nu înţelege cum ajuns acolo, iar Ayato nu are nici el un răspuns la întrebarea ei şi îi spune să stea departe de zona acesta pe perioada ploiilor.

Ea continuă să îi pună întrebări despre uşa din spate, dar Ayato refuză să îi spună şi observă degetul rănait al lui Yui. Încă confuză, ea se uită la deget şi apoi îşi aminteşte brus că s-a înţepat în spinii trandafirului, dar acest lucur nu are sens de vreme ce a ea doar a visat. 

Între timp atras de mirosul sângelui ei apare şi Laito. Yui îşi dă seama brusc de faptul că ei au venit atraşi de sângele ei şi încearcă să scape print-o poartă, dar spre ghinionul ei aceasta era închisă cu un lacăt. Încolţită, Yui nu are de ales şi se lasă pradă celor doi să se hrănească din ea. După o vreme Ayato pleacă şi o lasă singură pe Yui cu Laito, care îi bea sângele pâna când aceasta leşină. Episodul se termină cu un ultim cadru cu Ayato, care stă şi priveşte în ploaie de pe balcon.

Also on FANDOM

Random Wiki