FANDOM

Episodul debutează cu eroina care se află în grădină de trandafiri cufundată în gândurile ei, când aude o muzică frumoasă venind din interior. Curioasă urmează sursa muzicii care o duce la etaj într-o cameră sus. Ea intră şi surprinsă depre Laito care cânta la pian. Hotărâtă să afle mai multe despre femeia misterioasă din visul ei, ea se apropie de el şi îl întrebă despre ea.

Acesta se opreşte din cântata, iar atunci Kanato o întreabă de ce vrea să afle. Atunci Yui îi observă şi pe Kanato şi Ayato în spatele lui Laito. Ayato o întreabă ce caută ea acolo, dar ea continuă să întrebe despre femeia frumoasă cu rochie neagră. Atunci ea le cere să le spună numele mamei lor.  În momentul în care Ayato rosteşte numele de ,,Cordelia" , ceilalţi fraţi se uită în jos. Apoi apare o secvenţă din trecut despre o noapte cu o lună plină roşie. În secvenţă apare Cordelia rănită care pare să fugă de Ayato care o urmăreşte să îi bea sângele. Cămaşa sa este înmuiată în sângele lui, la fel ca şi mâinile sale pe care le linge cu poftă. Îngrozită ea se retrage pe scări şi de acolo la etaj, dar se mişcă cu dificultate din cauza rănilor şi a hemoragiei puternice. 

La etaj ea dă este Laito şi îi comandă să o ajute, deoarece Ayato vrea să o omoare. Laito în schimb îi mărturiseşte că ştia că acest lucru se va întâmla mai devreme sau mai tărziu, dar nu se grăbeşte să-şi ajute mama. Apoi Cordelia aude un zgomot şi se sperie şi spune că Ayato a venit după ea. Laito o calmează şi îi spune că nu este decât vântul de afară şi că el o va apăra.  Mai târziu Cordelia s-a refugiat într-o cameră, în care intră Laito. Ea îl întrebă dacă l-a îndepărtat de Ayato de ea, iar el răspunde afirmativ.

În continuare ea spune că mereu a ştiut că poate conta pe el, iar când Laito o întreabă dacă îl iubeşte mai mult decât pe oricine altcineva. Aceasta îi întinde mâna şi îi spune că da şi că vorbeşte serios, dar Laito în schimb nu o crede şi se apropie de ea, însă în secunda următoare o aruncă pe Cordelia de la balcon. El îşi ia adio de la ia şi îi spune că va rămâne pentru eternitate a lui şi se îndepărtează. 

Ceva mai tărziu, Kanato iese în grădină cu un candelabru în mână, unde dă peste trupul Cordeliei. El observă gaura imensă din peieptul ei, rochia şi restul trupului îi este acoperit în propriul sânge. Apoi se apropie de aceata şi observă este neobiţnuit de rece şi udă. O întrabă dacă este moartă şi dacă îi este frig. apoi îi spune că o va încălzi şi îi dă foc trupului. Kanato priveşte amuzat cum flăcările violet îi cuprind tot trupul mamei sale. 

La sfârşitul istorisirii, Yui fuge îngrozită de lângă fraţii, fiind dezgustată şi oripilată de ceea ce aceştia i-au făcut mamei lor. În graba ei ea ajunge să se împiedice. Căzută la pâmânt ea plânge încă îngrozită şi spune că urăşte locul în care se află acum. Dintr-o dată Subaru apare în faţa ei şi îi spune că ar fi trebuit să plece când a avut şansa. Yui în schimb îl întrabă dacă ştia de ce-au făcut tripleţii mamei lor. 

Subaru în schimb răspunde indiferent că da. Confuză şi speriată, ea îl întrebă de ce i-a dat cuţitul de argint, însă acesta pleacă indiferent la remarca ei. Ea îl urmăreşte şi vrea să îl atingă, dar el se întoarce brusc furios şi îi spune să stea departe de el, şi într-un gest furios loveşte într-o tufă de trandafirii, făcând ca petalele să cadă peste faţa încremenită a lui Yui. Cumva petalele îi readuc aminte de trecutul lui Subaru şi mamei acesteia din turn şi de cuţitul pe care acesta l-a scăpat pe jos la vederea mamei sale. 

Încă confuz acesta se opreşte, iar Yui îl întrebă dacă femeia din turn era mama sa. Şocat şi furios în acelaşi timp, el o apucă de mână şi o întreabă ce ştie ea. Ea îi spune că o răneşte şi îi cere să îi de adrumul. În schimb acesta încă ţinând-o de mână o întrebă ce doreşte ea de la cineva atât de fără putere, hidos şi poluat ca şi el. Apoi într-un gest de neimaginat o trage spre el şi o îmbrăţişează. Şocată, Yui îi şopteşte numele, iar el după o secundă se apropie de chipul ei, îi dă părul la o parte şi o muşcă de gât. 

La un moment dat, se opreşte mirat de gustul dulceal sângelui ei şi continuă să îi bea sângele. Se opreşte apoi pentru a dous oară şi îi desface fundiţele de la gât şi o muşcă de piept.  Se opreşte  a doua oară pentru ai dezveli braţul drept după care o muşcă. Apoi se opreşte iar, şi îi spune că i-a dat cuţitul ca ea să-l înjunghie sau să se sinucidă. Ea vrea să-l conrtrazică, dar el îi spune să tacă şi îi spune că nu are dreptul de a-l refuza, precum nici să-i nege să-şi dăruiască sânge lui. Ea  apoi închide ochii tăcută şi se roagă la dumnezeu în timp ce colţii lui Subaru îi străpung piealea.

Aproape de răsărit, Yui stă în patul său, când  simte o prezenţă lângă ea. Era Ayato care s-a aşezat lângă ea. Ea încearcă să se întoarcă cu faţa spre el, dar refuză şi o cuprinde cu braţul pentru a o opri şi îi cere să i se supună.

La sfârşitul epispdului avem închiderea lui Subaru care spune: Singurul lucru pe care îl ştiu este să distrug, şi nu vreau să învăţ nimic altceva. Viaţa mea este o risipă, nenonrocită de o febră incontrolabil de frustrantă. Până când setea mea va fi potolit.

Also on FANDOM

Random Wiki