FANDOM

Într-o noapte cu lună plină, Richter, unchiul fraţilor Sakamaki, aşteaptă trezirea Cordeliei. Eroina se trezeşte brusc din somn datorită durerilor din pieptul ei. Odată trezită se îmbracă şi se plimbă pe malul lacului ajungând în dreptul unui cavou. Ea se apropie de intratrea, unde se sperie la apriţia bruscă a liliecilor. Apoi ea aude o voce masculină care îi spune să facă linişte.

Curioasă intră înăuntru unde dă peste Shu care citea. Acesta se întrerupe din citit şi o întreabă dacă doreşte ceva. Yui îşi cere scuze de deranj şi îşi face curaj să-i povestească despre vocea femeii misterioase pe care tot aude, dar care nu este acolo. Acest lucru spune o face să se simtă nesigură şi cumva într-un mod ciudat nu ca şi ea. Oarecum indiferent Shu doreşte să cerceteze dacă este adevărat şi o surpinde pe eroină când o prinde.

Speriată ea îi cere să-i dea drumul şi îşi întoarce privirea. Amuzat Shu nu o bagă în seamă şi începe să-i mângâie gătul ca mai apoi să-i bea sângele. La un moment dat acesta se opreşte şi îi spune că sângele ei s-a schimbat şi pomeneşte de trezire. Apoi când Yui încearcă să-l împingă jos de pe ea, acesta îi prinde braţul şi o muşcă şi de acolo. În continuare o muşcă şi de umărul drept.

Încă curioasă cu privire la trezire, ea îl întrebă ce semnifică aceasta. Acesta îi spune că nici o mireasă sacrificală nu a suparvieţuit până în acest punct al trezirii. Cuvântul mireasă sacrficală îi aduce aminte lui Yui de prima sa zi în canacul Sakamaki şi de cele spuse de Shu atunci. În continuare ea îl întreabă care este motivul adevărat al venirii ei acolo şi dacă tatăl ei avea legături cu familia acestuia. Shu în schimb îi spune că îi va povesti altceineva, şi anume Richter.

Rămasă singură cu acesta ea îi pune aceeaşi întrebare. Amuzat de perspectiva faptului că ea credea că este cea aleasă, Richter îi spune că ea a ajuns acolo deoarece, a fost foarte uşor de obţinut. Cu toate că cuvintele lui Richter au fost aspre, eroina este uşurată de faptul că tatăl ei nu a fost implicat în această situaţie. Apoi Yui simte iar durerea din piept, semn că trezirea se apropie.

Prinsă în transă Yui îl urmează pe Richter la etaj în camera secretă, unde este păastrată rochia Cordeliei. În momentul în care atinge rochia, Cordelia pune stăpânire pe coprul eroinei. Astfel că Cordelia s-a întors posedând trupul eroinei, iar ca semn al întoarcerii ei luna devine sângerie. Tot în acel moment toţi fraţii au simţit momentul, iar atunci Ayato s-a dus repede să o caute pe Yui. În schimb camera acesteia era goală, iar rozariul acesteia era aşezat pe pat.

Episodulse încheie cu cuvintele lui Shu: ,,Îţi pieptăn părul ud răvăşindul cu un sărut leneş şi lacom. Îmi voi pune semnul meu de neşters al păcatului de moarte pe pielea netedă a cefei tale de pe gât. Ce îşi doreşti să-ţi fac? Spune."

Also on FANDOM

Random Wiki