FANDOM

Mene ( メーネ Mēne) este sora mai mică a lui Krone și mătușa lui Carla și a lui Shin. Aceasta este un prim-sânge din familia regală care, ceva mai târziu, devine iubita lui Burai, Lordul Demon și Rege al Viborei (clanul șarpelui). Ea se mărită cu el și dă naștere fiicei lor Cordelia.

Înfățișare

Istoric

Mene a fost sora mai mică a lui Krone, (conform fandiscului) şi Regina Fondatorului. Mene a fost foarte apropiată de sora sa mai mare, îngrijorându-se pentru Krone și copiii ei din pricina comportamenului lui Giesbach. Mene și Krone vorbesc între ele despre cum Gies a început să fie chiar şi mai crud decât la început cu Carla. Cât Krone se întreabă de ce, Mene îi mărturisește că a a aungs să îi fie frică de potențiala creștere în putere a acestuia. Carla și Shin sunt, de asemenea, și ei apropiați de Mene și o consideră asemnea unui părinte. Mene este un prim-sânge mândru și nu înțelege cum Carla, un strămoş al familiei regale, a putut să-și plece capul în fața Regelui de Vibora pentru Shin, acesta explind că este pregătit să se și umilească pentru a salva un membru din familie.

Când lucrurile se înrăutățesc și mai mult pentru primi-sânge și sunt în pragul declanşării unui război cu vampirii, pentru a incerca să prevenească dispariția acestora, care şi aşa sufeeau deja din pricina bolii Endezit, Krone plănuiește o lovitură de stat contra soțului ei. În consecinţă ea îl face responsabil pe Carla de aplicarea planului. Mai mult, îi cere surorii celei mici să părăsească castelul și să se ducă să-i ceară ajutorul Lordului Vampir Karlheinz, implorându-l să găsească o soluție. Mândra Mene se află în contradiție, dar, cu toate acestea, ca și fiul ei Carla, o iubește îndeajuns pe Krone, și pentru că are deplină încredere în judecata acesteia, acționează așa precum acesta i-a cerut.

Pe drumul ei către Karlheinz, începe să facă căutări despre Endezeit, descoperind multe informații despre originile Lumii Demonilor, examinând pe cineva din rasa originara. Totuși, Mene este deja bolnovă din cauza Endezeitului. Lui Karlheinz începe să îi fie frică ca nu cumva boala să afecteze şi subrasele.

Relații

Personaje