FANDOM

Perspectivă de ansamblu
Reiji
Reiji Sakamaki
Informații biografice
Scriere kanji 逆巻 レイジ
Scriere rōmaji Sakamaki Reiji
Cunoscut(ă) și ca Table-ware Otaku(de Ayato)

Aceea "Persoană antipatică"(de Laito)

Zodie Fecioară
Zi de naștere 29 august
Vârstă 18 fizic (vârtsa actuală necunoscută)
Status {{{status}}}
Statistici fizice și vitale
Specie Vampir
Sex Masculin
Înălțime 183 cm
Greutate 67 kg
Tip sânge O
Culoare ochilor Roşii
Culoarea părului Negru/Mov închis
Statut profesional
Ocupație Elev, în anul al 3-lea de liceu
Afiliere Familia Sakamaki
Statut personal
Rude Karlheinz (tată)

Beatrix (mamă)

Richter (unchi)

Shu (frate)

Ayato (frate vitreg)

Kanato (frate vitreg)

Laito (frate vitreg)

Subaru (frate vitreg)

Pasiuni Colecţionarea tacâmurilor
Mâncare favorită Spagheti Carbonara
Debut
Joc video Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~
Manga Diabolik Lovers Anthology
Anime Episodul 1
Actori de voce
Voce în japoneză Katsuyuki Konishi
Voce în engleză David Wald

Reiji Sakamaki (逆巻 レイジ Sakamaki Reiji) este al doilea cel mai mare fiu al capului familiei Sakamaki. Reiji și fratele său mai mare, Shu, sunt fiii lui Beatrix și ai lui Karlheinz

ÎnfăţişareEdit

Reiji este un tânăr înalt şi slab. Părul lui este negru cu nuanţe care bat înspre mov-negru. Ochii lui sunt roşii şi are tenul alb şi palid. De asemenea ca semn distinctiv, el poartă ochelari cu ramele dreptunghiulare. Deseori el este îmbrăcat la costum, datorită faptului că el este cel mai elegant şi manierat dintre fraţii lui.

În Haunted Dark Bridal, Reiji poartă el poartă o cămasă albă descheiată, deasupra acesteia poartă o vestă de stofă gri cu negru, pantaloni negri şi o curea neagră. 

În MORE BLOOD, Reiji poartă o pereche de pantaloni negri, o curea tot neagră, o bluză neagră cu mânecile lungi, iar pe desubtul ei se poate vedea o câmaşă albă, din care se poate vedea numai gulerul. De asemenea el mai poartă o jachetă neagră în stil militar cu mânecile lungi. 

Uniforma lui Reiji este asemănătoare cu cea a fraţilor lui. El poartă o câmaşă neagră cu mânecile lungi, deasupra o vestă de stofă de culoare roşie închisă cu nasturii aurii, şi o cravată roşie asortată. Un sacou negru de stofă, la fel şi pantaloni tot de culoare neagră, iar ca încâlţăminte pantofi negri. 

Cordelia îl tachinează pe Reiji, atunci când îi spune că seamănă cu tatăl lui în tinereţe când l-a întâlnit pentru prima oară. De asemenea îi spune că ochii lui sunt identici cu cei ai lui Karlheinz , însă acesta nu face decât să-l facă să se simtă vulnerabil, deoarece ea ştie că cea mai mare lui dorinţă este de a fi la fel cu el. 

PersonalitateEdit

Camera lui Reiji

Camera lui Reiji

Reiji este tipul intelectualului cu maniere alese, deşi câteodată acestea sunt duse până la extrem. Din acest motiv el are aceste pretenţii şi din partea fraţilor săi, el fiind mereu cel mai responsabil dintre aceştia. Mereu ţine la etichetă şi la bunele maniere. În plus acesta este şi cel mai inteligent dintre fraţii, de aceea el ştie să îşi ascundă foarte bine emoţile faţă de ceilalţi, deşi câteodată comportamentul lui îl trădează.

Dovadă a gândirii şi a firii lui analitice, camera lui Reiji ne oferă un bun exemplu. Camera lui este mereu aranjată şi curată. De aceea tot el se ocupă şi de activităţile casnice şi estetice ale casei. Are un program strict pe care toţi fraţii sunt nevoiţi să îl respecte. Datorită atitudinii sale, el pare şi mai mare dintre fraţii în ciuda faptului că el este al doilea. Reiji este mult mai matur decât fratele său Shu, care este mai mare ca el.

Reiji pare să fie tipul cel mai disciplinat şi calculat dintre toţi, dar ca şi toţi el are unele defecte şi slăbiciunii. El este foarte perfecţionist şi competitiv. Din acest motiv el poate să piardă esenţialul şi imaginea de asamablu a unei situaţii. Mândru, arogant şi încăpăţânat acesta cere de la toată lumea aceste calităţi şi îi displac slăbiciuniile şi vulnerabilităţile acestora găsind-ui inutili şi sub nivelul acestuia. Mare parte din comportamentul acestuia se datorează mamei lui Beatrix . Acesta era modelul unei femei perfecte în ochii lui Reiji şi de aceea şi-a dedicat copilăria de a fi cât mai pe gustul mamei sale. Însă mama sa era indiferentă la eforturile acestuia şi îi acordă mai multă atenţie fratelui său Shu . Acest lucru l-a făcut să sufere mult pe Reiji şi din acest motiv a ajuns să îşi urască mama. 

Datorită indiferenţei mamei sale, Reiji a suferit în tăcere devenind mai târziu sadic faţă de alţii, deoarece nici lui nu i-a fost arătată iubire, nici el nu ştie să provoace altora decât suferinţă. La fel ca şi fraţii săi el este extrem de sadic, deşi în mod surprinzător are şi o parte masochistă, datorată emoţiilor sale negative ţinute în el. De aceea caută în fiecare o slăbiciune, lucur care îl face să se simtă mai bine şi totodată amuzat.

Printre pasiunile sale sunt ştiinţa, lectura şi colecţionarea de seturilor de ceai. În camera sa el are rafturi întregi cu cărţii împărţite pe diferite domenii, ba chiar are şi un mic laborator în care face diferite experimente. Totul este aranjat într-o ordine deplină, chiar la linie. Câteodată Reiji este cel care se ocupă cu pregătirea mesei de aseară. El ştie cum să prepare în special ceai, având propriul lui ceai special preparat în setul lui de porţelan alb. Din cauza acestor pasiunii, el este mereu tachinat de fraţii săi, în special de Ayato . De asemenea el este deseori şantajat de către Kanato căruia îi displace să fie ignorat.

Istoric Edit

Tanarul Reiji

Tanarul Reiji

Reiji este frate de sânge cu Shu , deoarece au aceeaşi mamă, Beatrix , a doua soţie a tatălui lor, Karlheinz . Cu restul fraţilor este frate doar pe linie paternă. El este cel de al doilea născut, Shu fiind mai mare. Încă de mic Reiji a arătat o înclinaţie spre disciplină, maniere şi educaţie încercând mereu să fie pe placul mamei lui. Aceasta reprezenta un model de urmat, femeia perfectă şi echilibrată. Din cauza Cordeliei , prima soţie a tatălui lui, Beatrix a încercat mereu să fie pe placul acestuia şi de aceea s-a lăsat tachinată de Cordelia şi a ales să îşi diferenţieze copii. Cordelia îi spuse că Shu este preferatul tatălui lor şi că dacă se va ocupa mai mult de acesta va atrage ma uşor atenţia soţului ei. Tot de aici se trage şi ura puternică a lui Reiji pentru mama lui, care în dorinţa ei disperată de a fi observată, ea l-a ignorat complet. Mai mult acest lucuru l-a ambiţionat de-ai arăta mamei lui valoarea sa în faţa fratelui său, Shu, pe care a ajuns să îl dispreţuiască şi să îl invidieze.

Pe măsura ce creştea ura lui pentru mama sa creştea, la fe şi pentru fratele său. Astfel atunci când Shu a adus un căţeluş acasă, iar mama sa l-a certat pentru că l-a adus acasă, Reiji profită de oportunitate pentru a se răzbuna pe fratele său şi îl ucide căţeluşul, numit Edgar. Însă chiar şi aşa mama sa nu s-a arătat impresionată de isprava sa. În continuare Reiji a trăit cu durere în suflet faţă de indiferenţa mamei sale şi când a crescut mai mare a decis că nu poate să o mai suporte şi eventual angajează un vânător de vampiri, Seji Komori, tatăl eroinei, să o omoare pe Beatrix

Însă chiar şi aşa nu a fost mulţumit. Toată viaţa el a căutat admiraţia mamei sale, iar acum când mama sa se arăta foarte mulţumită de gestul acestuia, el nu a acceptat situaţia. La vampiri, semnul maturităţii apare atunci când ajung la prima lor crimă. Dar mama sa era mulţumită şi încântată de Reiji, pentru că pentru unii vampirii, uciderea lor arată iubirea lor pentru cei dragi. De aceea el a vrut ca ea să moare de mâna sa, dar nu aşa cum ar fi vrut ea, ci cu cruzime, ca ea să simtă aceeaşi suferinţă şi umilinţă pe care a simţit-o el în copilărie.

RelaţiiEdit

Beatrix Edit

După cum se ştie Reiji nu a fost în relaţii bune cu mama sa. Relaţia lor a fost una indiferentă, cauzată de indolenţa şi incompetenţa lui Beatrix de a atrage atenţia soţului ei. Din acest motiv, Reiji o urăşte şi ajunge să anjaze un vânător să o omoare. În ciuda urii lui faşă de ea, el a jauns să fie copia perfectă a mamei sale, având acelaşi caracter.

KarlheinzEdit

Faţă de tatăl său, Reiji a avut un comportament umil. El întotdeauna şi-a admirat tatăl şi a vrut mereu să ajungă să fie ca şi el. În ciuda acestor sentimente, el a fost ignorat de tatăl său la fel ca şi de mama sa. Cu toate acestea Reiji nu a băgat asta de seamă nicodată, el ajungând să fie singurul dintre fraţii Sakamaki care nu îl urăşte şi îi doreşte moartea. De aceea pentru Reiji cel mai mare compliment este de a fi comparat cu Karl. Îl ascultă complet orbeşte, chiar dacă este conştient de ororile tatălui său. 

În Dark Fate, Reiji ajunge la un moment dat să obţină putere şi toate cunpştiinţele tatălui său. El ajunge să îi imite comportamentul, felul de afi şi chiar şi înfăţişarea sa, lăsându-şi părul mai lung. În coplilărie Reiji primeşte cadou un ceas de buzunar de la Karl, care reprezintă lucuru cel mai preţios al lui. Acesta îi arată cât timp a rămas până la sfârşit. Cu toate acestea el nu a înţeles niciodată scopul acestuia, de aceea ceasul rămâne un obiect care îl preocupă încă şi în prezent.

ShuEdit

Relaţia cu fratele său, Shu, încă din copilărie, nu a fost foarte bună. Acest lucru se datorează mamei lor, care a făcut diferenţe între ei doi. Acesta nu îl suportă deloc pe Shu şi prin urmare nici o urmă de respect faţă de persoana lui şi nici un interes în ciuda faptului că sunt fraţii de sânge. Tot de aici Reiji a dezvoltat un comportament defensiv şi un complex de gelozie faţă de fratele său, pe care obişnuieşte să-l numească ,,bun de nimic". Numai simpla pronunţare a numelui lui Shu îl face să îşi simtă urechile murdare. 

Abilităţi Edit

Reiji are calităţile unui vampir pur. Printre acestea se numără viteza, forţa, şi vindecarea rănilor mult mai rapidă şi saliva cu calităţi vindecătoare. La fel şi simţurile sunt foarte bine dezvoltate, mirosul, auzul şi vederea pe timp de noapte.

Teleportare Edit

Vampiri sunt capabili să se teleporteze oriunde în cel mai scurt timp cu putinţă.

Zbor Edit

Reiji ca şi restul fraţilor săi este capabil să zboare pe perioada lunii pline.

Lupta cu sabia Edit

În cea de-a treia închidere din Dark Haunted Bridal al lui Shu, Reiji are abilităţi unui luptător cu sabia excelent.

Alte abilităţi Edit

Reiji fiind un vampir pur, el nu poate fi ucis decât dacă i se decapitează capul sau dacă este înjunghiat cu un cuţit de argint, unul asemănător cu cel al lui Subaru. Atunci când este rănit grav şi viaţa îi este pusă în primejdie, el se poate vindeca aproape instantaneu datorită procesului de vindecare mai rapid al vampirilor.

Printre altele Reiji are cunoştiinţe depre tratarea şi vindecarea vampirilor, şi nu chiar ştie să prepare diverse poţiuni folositoare sau care pot provoca moartea.

Curiozități Edit

  • Reiji este dreptaci.
  • Este foarte priceput la jocul de şah.
  • Mărimea piciorului este de 27 cm.
  • Vorbeşte germana fluent.
  • Ştie să cânte la pian.
  • Are cunoştiinţe gastronomice, el gătind excepţional.
  • Numele lui înseamnă ,,copil curtenitor".
Personaje