FANDOM

Reiji MB EP9.png
  • "Ţineţi activitățile private în camera ta."

- către Ayato [1]

  • "Sincer. chiar ai crezut basmele scrise de un muritor pretinzând că vampirii sunt vulnerabili la usturoi, cruci sfinte la lumina soarelui?"

-către Yui, despre vampiri [2]

  • "Dacă ai vreo plângere, eşti mereu binevenită să pleci în orice moment."

- către Yui [3]

  • "Doar auzul numelui lui îmi face urechile mele să se simtă necurate."

- către Yui, despre Shu [4]

  • "Ca şi recompensa, te voi tăia mai tare cu biciul."

- către Yui [5]

  • "Lovit de bici ca de spini, culorile roşii sângerii, mireasa este capturată ... Sub influența afrodiziacului durerii, juramintele sunt făcute într-un jurământ veşnic şi sângeros." [6]
  • "Va lua mai mut decât atât pentru a mă satisface în seara aceasta." [7]
  • "Sincer, ce servitor de mare de întreținere ești. Aș vrea să te opreşti şă să-mi caţi creezi şi mai mult de de lucru pentru mine. Spre deosebire de unii oameni, nu am timp să mă relezex. Cu toate ca, mai degraba decat ceaiul negru, sunt mai mult în starea de spirit pentru o gură din sângele tău. Cam doar pentru atât esti bună oricum. În orice caz , te voi supune unui antrenament strict. "

- către Yui [8]

  • "Acum, pentru ce capriciu mi-ai furat hainele "
  • "Sincer credeai că aş face ceai şi pentru tine? te rog să nu mai fii atât de orgolioasă."

- către Yui [9]

  • "Cunoaște-ți mai bine locul omule.. Nu voi tolera neascultarea! Învață să te teami de mine, mai mult și mai mult! Să-ţi bandajeze rana ? O voi lega atât de strâns încât circulaţia sângeluiva fi întreruptă, iar mâna ta va putrezi și va cădea din încheietura mâinii. Cum vei țipa atunci? "

- către Yui [10]

Referinţe Edit

  1. Episodul 1
  2. Episodul 2
  3. Episodul 3
  4. Episodul 5
  5. Episodul 11
  6. Episodul 12

Also on FANDOM

Random Wiki