FANDOM

Perspectivă de ansamblu
Shin
Shin
Informații biografice
Scriere kanji 月浪 シン
Scriere rōmaji Tsukinami Shin
Vârstă 17 ani(fizic)
Status {{{status}}}
Statistici fizice și vitale
Specie Prim-Sânge
Sex Masculin
Înălțime 175 cm
Greutate 58 kg
Tip sânge O
Culoare ochilor Aurii
Culoarea părului Blond închis
Statut profesional
Ocupație Elev, în anul al 2-lea la liceu
Afiliere Familia Tsukinami
Statut personal
Rude Giesbach(tată)

Krone(mamă)

Amane(bunica)

Carla(frate mai mare)

Cordelia (verişoară)

Pasiuni Violenţa, băile lungi
Mâncare favorită Tot felul de nuci
Debut
Joc video Diabolik Lovers Dark Fate
Anime Diabolik Lovers OVA
Actori de voce
Voce în japoneză Showtaro Morikubo

Shin Tsukinami (月浪 シン Tsukinami Shin) este fratele cel mai mic al familiei Tsukinami. Ca şi fratele său Carla , el este fiul lui Giesbach şi Krone.

Înfățișare Edit

Shin are părul ciufulit și blond înspre ruginiu. El are un ochi auriu ca de șarpe, la fel ca fratele său mai mare. Poartă un petic negru pe ochiul stâng cu aceleași motive ca și eșarfa lui Carla, o pereche de ochelarii azurii. În urechea dreaptă are trei știfturi albastre.

Uniforma lui este formată dintr-un tricou negru cu o cămașă cu mâneci lungi albă, peste ea are o fondă albă peste alta neagră sub guler și banderole negre pe partea superioară a brațelor. El poartă o vestă neagră cu crestele pe reverul din dreapta si volane pe partea de jos. Shin poartă, de asemenea, mănuși negre, în contrast cu cele albe ale lui Carla. El poartă acestea cu pantaloni cu carouri de culoare închisă și cizme negre.Poartă un pandantiv de aur cu un sicriu roșu pe ea în jurul gâtului său și drapată peste piept. Există un lanț în jurul taliei lui, care merge în jurul cozii sale, de asemenea. Coada lui pufoasă este de aproximativ aceeași culoare ca și părul.

PersonalitateEdit

Pentru că el posedă o mândrie mare ca vampir de prim-sânge, el se crede superior față de celelalte rase. El urăște orice rasă care este mai prejos de fondatori.

Shin de multe ori rostește remărci narcisiste.

În mod normal, felul în care vorbește este politicos, dar când își pierde cumpătul cuvintele sale devin violente și conțin adesea remărci jignitoare sau insensibile.

Shin este un personaj foarte sadic. Lui îi face plăcere să îi vadă pe alții suferind.. El se crede superior față de toată lumea în afară de fratele său. Shin se bucură să o păcălească,să o tortureze și să o umilească pe eroină. De asemenea, îi place să o facă să se simtă stânjenită. Shin urmează de obicei ordinele fratelui său mai mare, Carla, de care se teme și îl respectă, cu toate acestea, el este adesea prea îngâmfat și se grăbește să atace pe loc în timp ce fratele său preferă să se gândească înainte de a acționa. Shin își subestimează de multe ori adversarii, motiv pentru care, în DARK FATE-ul lui Kanato, el este ucis de către acesta.Shin este foarte îngâmfat și narcisist și el crede că este mai puternic decât este în realitate. El îl respectă pe fratele său mai mare ca rege, dar nu are de gând să trăiască mereu în umbra lui și așteaptă,momentan, pentru a-i lua locul. Cu toate că îl admiră pe Carla, el îi poartă pică până în momentul în care îl va învinge. Obținând-o pe Yui pentru el nu înseamnă numai că el va salva rasa sa, dar, de asemenea, să câștige în fața fratelui său și să-l învingă. Știind totuși puterile lui Carla, el o face în secret și cu atenție. Shin poate uneori sări de pe fix și să acționeze fără a se gândi la consecințe.

RelațiiEdit

În curând...

Abilități Edit

În curând....

Alte date Edit

  • El iubește nucile
  • El adoră băile lungi și să alerge în forma sa de lup
  • O folosește pe Yui ca spărgător de nuci, după care își bate joc de ea spunându-i că nu ar mânca ceva ce a fost în gura ei.
  • A pus-o pe Yui să-i lingă cizmele.
Personaje