FANDOM

Perspectivă de ansamblu
Shu
Shu Sakamaki
Informații biografice
Scriere kanji 逆巻 シュウ
Scriere rōmaji Sakamaki Shuu
Cunoscut(ă) și ca Gokutsubushi-Bun de nimic(de Reiji)

Nito(de Yuma)

Zodie Balanţă
Zi de naștere 18 octombrie
Vârstă 19(fizic), cateva secole
Status {{{status}}}
Statistici fizice și vitale
Specie Vampir
Sex Masculin
Înălțime 1,80 metri
Greutate 65 kg
Tip sânge AB
Culoare ochilor Albaştrii
Culoarea părului Blond
Statut profesional
Ocupație Elev, în anul al 3-lea(repetent)
Afiliere Familia Sakamaki
Statut personal
Rude Karlheinz (tată)

Beatrix (mamă)

Richter (unchi)

Reiji (frate)

Ayato (frate vitreg)

Kanato (frate vitreg)

Laito (frate vitreg)

Subaru (frate vitreg)

Pasiuni Ascultă muzică, cântatul la vioară
Mâncare favorită Frisptură în sânge
Debut
Joc video Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~
Manga Diabolik Lovers Anthology
Anime Episodul 1
Actori de voce
Voce în japoneză Kosuke Toriumi
Voce în engleză Ty Mahany

Shu Sakamaki (逆巻 シュウ Sakamaki Shuu) este primul si cel mare fiu al capului familiei Sakamaki. El este, de asemnea, stăpânul curent al conacului. Shu și fratele său mai mic, Reiji, sunt copiii lui Beatrix si ai lui Karlheinz.

Înfățișare Edit

Shū este un tânăr chipeș cu păr vizibil cârlionțat blond, precum și ochi de culoarea oceanului pe care i-a moștenit de la mama sa. Are căști negre în ambele urechi. Este văzut întotdeauna cu MP3 Playerul atașat de un fir care este înfășurat în jurul gâtului și cu căștile mereu în urechi.

În Haunted Dark Bridal, el poartă de obicei un hanorac albastru deschis peste o   bluză albastru închis și pantaloni închiși.

În MORE,BLOOD, el poartă o cămașă albastră peste o bluză albă și pantaloni maro.

Uniforma lui școlară constă în sacoul lui negru pus peste umeri și un hanorac bej cu o cămașă albă vizibil deschisă. Poartă pantaloni negri ai uniformei și pantofi maro.

Personalitate Edit

Shu este de obicei văzut dormind în sufragerie sau în sala de muzică a școlii. Chiulește de la ore de multe ori și a rămas repetent în ultimul an de liceu. Conform altor elevi din liceu, Shu este stăpânul sălii de muzică.

Nepăsător și leneș, Shu iubește doar muzica. Este scos în evidență că ascultă mereu muzică, chiar și când face baie. Shu adoră muzica clasică, variind de la pian la vioară. El are lipsă de motivație este destul de leneș încât să nu facă nimic, așa cum este arătat când eroina trebuie să-l convingă să stea traz și să facă ceva prentru el. Este cumva plictisit cu propria viață datorită tuturor evenimentelor din copilăria sa traumatică.

Shu este cel mai mare dintre fraţi Sakamaki, deşi în ciuda vârstei sale, el este destul de imatur şi îi pasează totul fratelui său mai mic Reiji . El se presupune că el ar fi trebuit să aibă grijă de toţi, de siguranţa şi buna lor stare. În plus el oferă un foarte rău exemplu fraţilor săi deoarece, a rămas repetent. De asemenea el nu ratează unele ocazii de a-şi arăta latura sa perversă, atunci când face diferite comentarii la adresa lenjeriei şi a hainelor eroine. De aici ne putem da seamă şi de faptul că acesta vrea să îi atragă atenţia eroine prin atitudinea sa faşă de ea, iar atunci când ea se interesează de el, nu face decât să o ignore şi so o trateze cu brutalitate.

Din coplilărie, de când Beatrix, mama sa, îl tot solicita şi îi impunea faptul că avea ca într-o zi să ajungă capul familie, l-a făcut să devină dezinteresat de viaţa sa. Însă evenimemtul decisiv care l-a adus în acestă stare este moartea prietenului său Edgar, care a murit într-un incendiu. De atunci el a şi rămas cu o fobie şi o frică faţă de foc.

IstoricEdit

Shu in copilarie

Shu când era copil

Shu este cel mai mare dintre fraţii Sakamaki, fratele de sânge al lui Reiji . Mama lor a fost Beatrix , cea de a doua soţie a lui Karlheinz . Datorită ambiţie mamei sale Beatrix, de a se remarca în faţa tatălui ei, Shu a cedat datorită presiunii emoţionale şi psihice făcute aupra sa l-au făcut să îşi piardă interesul faţă de viaţă în general.

În copilărie Shu obişnuia să fugă de acasă atunci când nu vroia să fie găsit şi astfel într-o zi acesta l-a întâlnit pe Edgar. În ciuda diferenţei dintre ei, Shu fiind vampir, iar Edgar om, cei doi copii au devenit cei mai buni prieteni. Însă prietenia lor nu a durat deoarece, fratele său Reiji, gelos pe acesta a incendiat satul lui Edgar în încercarea de ai atrage atenţia mamei sale asupra sa.  Edgar moare atunci când sare în ajuotrul părinţiilor săi surprinşi de flăcări, deşi Shu a încercat să îl oprescă. Din acest motiv, Shu se simte responsabil de moartea lui Edgar şi tot de atunci a rămas cu fobia faţă de foc.

Astfel luând vina aspura sa şi supus remarcilor jignitoare ale lui Reiji, Shu se retrage tot mai mult în sine şi încet, încet interesul lui pentru orice se pierde. Singurul remediu rămas pentru el este muzica de care devine dependent. Din acest motiv şi interesul pentru şcoală scade şi ajunge să fie repetent în ultimul an de liceu. Ca pedeapsă tatăl său îl trimite în exil la Polul Nord. La întoarcerea sa din exil fraţii lui e arată amuzaţi de situaţia lui, deoarece cât timp a fost acolo el a fost nevoit să se lupte cu urşii polari şi a rămas cu cicatrici de pe urma înfruntărilor. 

RelaţiiEdit

BeatrixEdit

Din cauza presiunilor şi tratamentului sever făcute asupra sa de mama sa, Shu a devenit rebel şi a început să nu mai respecte regulile sau alte ienterdicţii. Chiar şi aşa el a ţinut la mama sa în felul său, deoarece la început nu a avut nici o obicţie cu privire la tratamentul său stric, vrând să îşi facă mama mândră şi în acelaşi timp fiind sfăşiat de dorinţa de a face ce doreşte el.

KarlheinzEdit

Relaţia cu tatăl său este una rece din cauza faptului că el este motivul pentru care mama sa i-a îngrădit libertatea. Rareori acesta a vorbit cu el, iar în unele cazuri, cele mai mari dovezi de afecţiune din partea tatălui său s-au dovedit a fi diferite cadouri, în deosebit instrumente,o vioară.

ReijiEdit

Shu nu este nici foarte apropiat de fratele său, el nefiind în special ataşat de cineva. Însă cauza relaţiei lor dezastroase este Beatrix , mama sa care a ales să îşi sufoce cu atenţie pe unul dintre fii, iar pe celălalt, Reiji , l-a ignorat complet. Din acest motiv fratele său a dezvoltat un fel de complex de inferioritate şi gelozie, lucur care a dus la răcirea relaţiei  de frăţie dintre ei.

Shu descoperă rolul jucat de Reiji în moartea lui Edgar, prietenul său, iar finalul este dispersat în trei finaluri, primul în care Shu acceptă cea ce s-a întâmplat, al doilea în care îşi iartă fratele şi al treilea, când trece la crimă.

YuiEdit

Shu faţă de Yui este rece şi distant, dar acest lucur se datorează trecutului său cu Edgar, oamenii murind atât de repede. El spune că pentru oamenii sunt nefolositori, enervanţi şi plictisitori. De aceea îi spune că este enervantă şi netalentată, de aceea mereu o tachinează sau o tratează cu rautate. În unele momente el îşi arată faţă de ea latura sa perversă, care pare câteodată să o întreacă pe cea a lui Laito . Însă în ciuda firii sale perverse şi brutale, el rămâne cel mai apropiat de Yui dintre fraţi.

YumaEdit

Din cauza rivalităţilor dintre cele tabere, ca şi ceilalţi Sakamaki, Shu îi urăşte pe fraţii Mukami. Însă după câteva secole Shu îi recunoaşte pe Yuma ca vechiul său prieten de joacă Edgar, cel al cărui părinţii au murit în satul incendiat de Reiji , fratele său într-un act de gelozie. Chiar şi aşa el nu îi spune lui Yuma cine este el cu adevărat şi nici de fosta lor legătură. Aparent în jocul More Blood, se pare că el a supravieţuit incendiului şi că din cauza rănilor sale, el îşi pierde toate cunoştiinţele depre adevărata sa identitate şi despre prietenia sa cu Shu din coplărie.

Cu toate astea din cauza relaţiei complicate cu Reiji , care durase de secole întregi, Shu îşi asumă vina şi îi spune lui Yuma că el a fost cel care a incendiat satul şi nu Reiji.

AbilităţiEdit

Shu are toate caracteristicile unui vampir pur sânge, viteză mărită, forţă supraumană, auzul, mirosul şi vederea sunt şi ele mult dezvoltate. De asemnea el beneficiază de procesul de vindecare rapid al nemuritorilor chiar şi de saliva vindecătoare.

TeleportareEdit

Shu se poate teleporta oriunde şi oricând indiferent de distanţă.

ZborEdit

În nopţile cu lună plină, el poate zbura.

Alte abilităţiEdit

Datorită faptului că Shu este vampir pur, el nu poate muri decât dacă este decapitat sau înjunghiat cu un cuţit de argint asemănător cu cel al lui Subaru

Shu nu pare o fire violentă şi de multe ori îi lasă pe oamenii să îl folosească ca sac de box, deşi atunci când cineva întrece limita şi ameninţă ceva la care el ţine, el nu ezită şi poate ajunge chiar la crimă.

Alte dateEdit

  • Este stângaci.
  • Urâşte mâncarea prea dulce.
  • Iubeşte muzica clasică, de aceea ştie să cânte la pian şi la vioară.
  • Când era mai mic a primit în dar de la tatăl lui o vioară, dare pe care nu a mai găsit-o şi îl suspectează pe Reiji să o fi luat-o.
  • Shu a rămas repetent în cel de al treilea an de liceu.
  • Mărimea piciorului său este de 27,5 cm.
  • El a avut un câine,
  • Nu-i plac viermii.
  • Îi este frică de foc şi se considere responsabil de moartea lui Edgar.
  • Într-una dintre părţile lui Yuma din Dark Fate, se revelează că numele adăvărat a lui Shu este defapt Ririe.
Personaje